Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Ikerketaren Metodologia | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Industria Prozesu-Automatizazioa | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Industria Prozesu-Kontrola | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Industriako Sistema Informatikoak | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Kontrol Automatikoa | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Kontrol Digitala | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Kontrol-Sistema Txertatuak | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Makina Elektrikoen Ereduztapena eta Kontrola | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Modelaketa eta Simulazioa | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Pertzepzio Sistemak | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Robotika Industriala | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Sistema Industrialeen Integrazioa | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Sistema Mekanikoak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Hautazko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Adimen artifizialeko teknika aurreratuak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Adimendun kontrola | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Energia garbien sorkuntza-sistemen kontrola | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Eraldaketa digitalerako teknologiak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
IKTen Aplikazioa Ikerketan | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Ikaste-Teknika Adimenduak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Industria Automatizazioko Sistemen Diseinua | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Komunikazio Industrial Aurreratuak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Kontrol Prediktibo eta Sendoa | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Robotika Industrial Aurreratua | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Sistema Biomedikoak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Turbina eolikoek eragindako sorgailuen kontrol aurreratua | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Bilboko Ingeniaritza Eskola
)
| Ikasgelakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Master amaierako lana | 12 | -- |
Metodologia
Ikasleek bereganatu beharreko gaitasunak islatu behar dituzten masterraren prestakuntza helburuak lortzeko, ezagutzetan sakontzea eta trebetasun profesionalak bereganatzea zuzendutako tresna metodologiko ezberdinak erabiliko dira, eta horien bitartez bizitza profesionalean izan dezaketen asmo handiko erronkei edo Doktorego Tesia egiteari bermez ekin ahal izango diete.Masterrean lantzen diren gaiak oso teknologikoak direnez, tresneria aurreratua erabili behar izaten da laborategietan. Horrek metodologia aktiboak erabiltzea dakar, oso lagungarria dena ikasleek ezagutzak barnera ditzaten, eurak bihurtzen baitira ikaste prozesuko protagonista. Zeharkako gaitasunak eta gaitasun bereziak, eta tartean, irtenbideak bilatzeko zein komunikaziorako trebetasunak, bereganatzeko, mintegi berezietan gauzatutako talde laneko teknikak erabiliko dira. Horietan, ikasleek, taldeka antolatuta, lankidetzan aritu beharko dira baterako lan bat egiten, eta ondoren, gainerako ikasleei erabilitako metodologia eta teknikak, aztertutako aukerak zein lortutako emaitzak helarazi beharko dizkiete. Azkenik, master amaierako proiektuan landuko da lanbide baten jardunari aplikatutako egiten jakitea. Masterreko irakasle baten aholku eta zuzendaritzapean egin beharreko proiektua aukeratu beharko du ikasleak amaierako lan horretan. Lana enpresa batean edo saileko ikerketa talde baten baitan egin ahal izango da. Nolanahi ere, gaian aditutako masterreko irakasle baten gainbegirapean jardungo da. Amaierako lanaren lanketan, ikasleak bilaketak egitea eta beste hizkuntzetako bibliografia erabiltzea, eta industria munduko pertsonekin, saileko irakasleekin, doktoregoko ikasleekin eta abarrekin harremanak izatea bultzatuko da.Ebaluazioa
Ebaluazio prozedura masterraren gaitasun orokorrak bereganatzean datza, gaitasun horiek master ikasketak osatzen dituzten ikasgai ezberdinen ezagutzez gain, ikasleen trebetasun profesionalak eta jarrera pertsonalak pilatzeari ekinez. Horretarako, berariazko eta zeharkako gaitasunen bereganatze maila neurtzeko tresna ezberdinak bideratu dira.Ezagutza teoriko eta praktikoen inguruko gaitasun berezien ebaluazioari dagokionez, ebaluazio prozedurak banakako lan publikoen (jendaurrean defendatu eta txostena entregatuta) eta erantzun irekiko kontzeptuen galderak eta buruketak barne hartzen dituzten idatzizko proben bitartez gauzatuko da. Zeharkako gaitasunen eta lanbide arloko gaitasun berezien ebaluazioa, berriz, lan praktikoen bitartez egiten da, horiek, ondoren, jendaurrean defendatu eta txostena entregatu beharko direlarik. Gaitasun horiek komunikatu eta arakatzeko trebetasunak zein lanbide baten jardunari aplikatutako know how barne hartzen dituzte.Ikasgai bakoitzean zehaztu dira ebaluazioa egin eta azken nota haztatzeko erabilitako prozedurak; haztatze hori masterraren elkarren segidako edizioetan doitzen joango da, aplikatzerakoan bereganatutako esperientziaren arabera.Ikasleak master amaierako lana egiterakoan bereganatutako eskumen eta gaitasunen ebaluazioan egindako lanaren kalitate zientifiko eta teknikoa, idatzizko memoria eta horretarako apropos izendatuko den epaimahaiaren aurreko ahozko aurkezpena baloratuko dira.- Kreditu kopurua ECTS : 12
- MALeko irakasleak