Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Agrobiologiaren egungo joerak | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Hautazko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Agrosistemen kudeaketa iraunkorra | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Ekologi prozesuak mundu aldakorreko beso sistemetan | Gaztelania | 4.5 | -- | Nafarroako Unibertsitate Publikoa
(
Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos
)
| Ikasgelakoa |
Estres abiotikoaren eragile agronomiko-fisiologikoak landareetan | Gaztelania | 4.5 | -- | Nafarroako Unibertsitate Publikoa
(
Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos
)
| Ikasgelakoa |
Estresaren bioadierazleak landareetan | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Herbizideengatiko kutsadura | Gaztelania | 4.5 | -- | Nafarroako Unibertsitate Publikoa
(
Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos
)
| Ikasgelakoa |
Hidrogeologia eta uren kutsadura | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Ingurumen agrobiologiari aplikaturiko teknika molekularrak | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Klima aldaketaren inpaktua nekazaritzako eta basoko sistemetan | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Landareen berrezkuratze eta ekoizpen iraunkorrari aplikatutako "Envirotyping"-teknikak | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Larreen kudeaketa jasangarria: Ikuspegi integratua | Gaztelania | 4.5 | -- | Nafarroako Unibertsitate Publikoa
(
Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos
)
| Ikasgelakoa |
Lurzoruen kutsadura eta berreskurapena | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Mikologia aplikatua | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Mintegiko landareen erabilera eta hazkuntza | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Nekazaritzako esperimentuen diseinua eta biologia esperimentala | Gaztelania | 4.5 | -- | Nafarroako Unibertsitate Publikoa
(
Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos
)
| Ikasgelakoa |
Nitrogenoaren zentzuzko erabilera agrosistemetan | Gaztelania | 4.5 | -- | Nafarroako Unibertsitate Publikoa
(
Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos
)
| Ikasgelakoa |
Zientzi hedapenerako dokumentuen idazkuntza eta prestakuntzarako hastapenak | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Enpresako praktikak | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Zientzia eta Teknologia Fakultatea
)
Nafarroako Unibertsitate Publikoa
(
Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos
)
| Ikasgelakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Master amaierako lana | 19.5 | -- |
Kanpoko praktikak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Enpresako praktikak | Gaztelania | 4.5 | -- | Zientzia eta Teknologia Fakultatea Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos | Ikasgelakoa |
Metodologia
Masterrak 60 kreditu ditu, irakaskuntza aldi batean (40,5 kreditu) eta ikerketa aldi batean (19,5 kreditu) banatuak. Irakaskuntza aldian, 9 ikastaro egin ohi dira (horietako bakoitza 4,5 kreditukoa), bi unibertsitateek eskaintzen dituzten 22 ikastaroen artetik aukeratuak. Gutxieneko kreditu kopururik edo matrikulazio ikasturterik ez dagoenez, arduraldi partzialez eta hainbat urtetan burutu daiteke masterra, eta horretan laguntzen du ere ikastaro gehienak goizeko ordutegiaz edo arratsaldeko ordutegiaz egin ahal izateak.Prestakuntza ikastaroen edo moduluen irakaskuntza metodologiak bakarkako edo taldekako jarduerak barne hartzen ditu:* Eskola magistralak* Laborategi praktikako eskolak* Ikasgelako praktikak* Ordenagailu praktikak* Mintegiak prestatzea* Kasu praktikoak ebaztea* Bisitak ikerguneetara* Landa lanaIkaskuntza baliabide nagusi gisa, aipatzekoak dira bi unibertsitateetako ondo hornitutako praktika laborategiak, berotegiak eta hazkuntza ganberak, aukera ematen dutenak laborategiko praktikak era egokian egiteko. Ikerketa laborategietara eginiko bisitak eta horien ekipamenduaren zati baten erabilera lagungarri izan daitezke ere praktikak hobetzeko. Prestakuntza osatzeko, ikasgelako praktikak eta landa praktikak egiten dira. Gainera, bai UPV/EHUk bai NUPek liburutegi bikainak dituzte, talde mintegiak egiteko argitalpen, liburu eta dokumentazio iturri interesgarriz osatutako funtsekin. Bi campusetako Interneteko hari gabeko sareei esker, ikasleek campuseko hainbat lekutan lan egin dezakete konexio egokiekin, batez ere talde lanetarako eta mintegien prestakuntzan.Ebaluazioa
Gai bakoitza bereiz ebaluatuko da, kontuan izanik erabilitako irakaskuntza metodo bakoitzaren ezaugarriak:* Ikastaroaren edukiei (teorikoak batez ere) buruzko azterketa idatzia; gaia ulertu den ebaluatuko da. * Mintegietan, lana nola idatzita dagoen baloratuko da (bibliografia bilatzea eta gaira egokitzea), eta haren jendaurreko azalpena (ezagutzaren transmisioa).* Praktikei buruzko txostenari esker, kontzeptuen eta erabilitako tekniken ulermena eta erabilera baloratu daitezke.* Parte-hartze aktiboa jardueretan (etengabeko ebaluazioa).Gaien kalifikazio guztietan oinarrituta, batez bestekoa 5 edo 5etik gorakoa bada, ikasleak ikerketa aldiarekin jarraitu ahal izango du.Master amaierako lana tutoreak eta bi irakasle ikuskatzailek kalifikatuko dute, eta epaimahai baten aurrean egingo den lanaren defentsan, honako hauek baloratuko dira:* Aurkezpena eta alderdi formalak* Helburuen argitasuna eta, oro har, azalpenarena* Erabilitako metodologia* Material grafikoa* Emaitzei buruzko eztabaida- Kreditu kopurua ECTS : 19.5
- MALeko irakasleak