Adierazpen gaitasuna garatzea, idatziz eta ahoz, behar bezala arrazoitutako eta oinarritutako argudioak argi, zehatz eta era sinesgarrian gauzatzeko, bai idatzizko testuen bidez bai ikasgelako aurkezpenetan.
Alor hauetan politikak diseinatzea eta martxan jartzea, eraldatu nahi den gizarte errealitateari buruzko ezagutza handiago batekin.
Aztertutako esparru teorikoak ikergai har daitezkeen errealitateko (hurbilekoa nahiz atzerrikoa) arazoen azalpenean aplikatzeko (era original eta pertsonalean) gaitzea.
Globalizazioari, garapenari eta nazioarteko lankidetzari buruzko prozesu, arazo eta politiken analisi eta gogoeta kritikorako gaitzea.
Ikerketa akademikoak formulatu eta gauzatzeko gaitasunak garatzea: informazioa bilatzea, hautatzea eta prozesatzea; ikerketetarako irteera hipotesiak eta helburu bideragarriak formulatzea; lanak egoki egituratzea; ondorioak lantzea; etab.
Informazioa lortu, antolatu eta ordenatzeko gaitasuna garatzea, baita analisi kritikoa oinarritu beharreko datu estatistikoen tratamendua ere.
Irakasgai bakoitzari lotutako Oinarrizko Ezagutza Teorikoak eskuratzea.
Kalitate akademikoko testuak lantzeko trebetasuna garatzea, ohiko eskakizunak betez, edukien egiturei, aurkezpen formalari eta hizkuntza akademikoari dagokienez.
Kudeaketarako eta ikerketarako eta doktorego tesiak egiteko gaitzea.
Nazioarte mailako kudeaketa ekonomikoko proiektuak lantzea.
Nazioarteko ekonomiaren edo haren sektore batzuetako egoera zehatzei buruzko aholkularitza txostenak egiteko gaitzea.
Nazioarteko fenomenoei buruzko ezagutza zientifikoei ekarpenak egitea.
Nazioarteko fenomenoen eta globalizazio fenomenoen, eta nazioarteko erakundeen politiken eta lankidetza politiken, analisi kritikorako gaitzea.
Unibertsitate irakaskuntza diseinatu, ebaluatu eta eskaintzeko gaitzea.