Eduki publikatzailea

Mintegia Nazioartekoa

Local societies, relational agencies, and social pactices in Earley Medieval Europe

Jardunaldi honek, Europako ikuspegitik, Goi Erdi Aroko tokiko gizarteak eratu zituzten praktika soziopolitikoen espazializazioa jorratu nahi du. Tokiko gizartearen kontzeptua argitzea beharrezkoa da, esanahi desberdinak dituelako. Hala ere, proiektu honetan eskala ezberdinetako eragile aktiboen arteko elkarrekintza, eztabaida, eztabaida eta negoziazio eremu bat dago. Bere erabilgarritasuna bikoitza da. Alde batetik, tokiko paisaia soziopolitikoa testuinguruan jartzeko aukera ematen digu, eliteen eta talde subalternoen agentzia anitzak erlazio terminoetan ebaluatuz. Bestalde, tokiko gizarteen termino kronologiko eta espazialen aldaketek aukera ematen dute inguruneko sistema soziopolitikoen artikulazio formak ulertzeko eta eskala ezberdinetan duten benetako eragina ebaluatzeko.