XSLaren edukia
Haur eta Lehen Hezkuntzako Ikasgelarako Ingelesa
- Ikastegia
- Bilboko Hezkuntza Fakultatea
- Titulazioa
- Haur Hezkuntzako Gradua (Hirueleduna)
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Ingelesa
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 24 | 36 |
Mintegia | 5 | 7.5 |
Gelako p. | 31 | 46.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
- Irakasle lana hizkuntzen marko europar bateratuko c1 mailan planifikatu eta aurrera eramateko gai izatea.
- Haur eta Lehen Hezkuntzako materialak eta baliabideak aztertzea, moldatzea eta sortzea .
- Ahozko elkarrekintza eta CLIL metodologia deskribatu eta praktikan jartzeko baliabideak eskuratzea.
- Haur eta lehen hezkuntzako ikasleen ezaugarriak eta bere inplikazio didaktikoak ezagutzea.
- Atzerriko hizkuntza ikaste prozesuaren parte diren teoria, prozesu eta elementuak ezagutu eta ikuspuntu kritikotik aztertzeko gai izatea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1) Atzerriko hizkuntzaren irakaskuntza Haur eta Lehen Hezkuntzan. Oinarri teorikoak eta testuinguraketa. CLIL ikuspegia
2) Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen ezaugarriak eta bere ekarpen didaktikoak.
3) Haur eta Lehen Hezkuntzako geletarako baliabideak: Materialen analisia, moldaketa eta sorkuntza.
4) Gelako elkarrekintza eta ahozko komunikazioa
MetodologiaToggle Navigation
- Klase teorikoetan irakasleak edukiak azalpen interaktiboen bidez landuko ditu.
- Klase praktikoetan ikasleek jarduerak, bakarkako edo taldekako lanak burutuko dituzte.
- Ikasketa autonomoa eta autoebaluazioa taldeka
- "Learning by Teaching" metodologia, "flipped classroom", "project based learning"
- Ikasleen aurkezpenak taldeka edo bakarka izango dira.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Irakasgaia gainditzeko ezinbestekoa da hizkuntza koherentziaz, zuzentasunez eta egokitasunez erabiltzea.
ETENGABEKO EBALUAZIOAREN SISTEMA
OHIKO DEIALDIA: ORIENTAZIOAK ETA UKO EGITEA
- Test motatako proba % 20
- Banakako lanak % 5
- Talde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) % 45
- Lanen, irakurketen... aurkezpena % 30
Or.:
ofdr0035
2 / 3
Taldeko lanak, aurkezpenak, klaseko lanak %65
Bakarkako lana, aurkezpenak, galdetegiak %35
Derrigorrezkoa da bakarkako lanen zein taldeko lanen batura gainditzea irakasgaia gainditzeko.
Ebaluazio jarraituaren emaitzak gordeko dira ez-ohiko deialdira begira, baina ez dira inolaz ere hurrengo urterako
gordeko.
AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMA
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez
hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egin behar dio eskolako lehenengo 9 aste barruan.
Ikasle hauek 60%-eko azterketa egingo dute eta lan bi egin beharko dituzte, irakaslearekin adostua.
Deialdiari uko egitea: 12.2 artikulua aintzat hartuz, nahikoa izango da idatzizko azken frogara ez aurkeztea emaitza "Ezaurkeztua" izateko
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
- Irakasleak beharrezko estimatzen dituen artikulu, testu-liburu edo materialak. Materiala eGelan egongo da edo irakasleak argituko du non aurkitu.
- Ordenagailua eta internetera sarbidea.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
EFL TEACHING IN THE BAC:
- Balza, I., Encinas Reguero, M. C., y Milla, R. (2021). La didáctica de la gramática desde el tratamiento integrado de lenguas en la CAPV: Análisis de materiales del proyecto EKI. Didacticae, 9, 139-156.
- Berritzegune Nagusia (n.d.). Dip Dip Dip.
http://nagusia.berritzeguneak.net/hizkuntzak/dipdipdip-1-1.php
- Berritzegune Nagusia. INEBI Lehen Hezkuntza.
http://nagusia.berritzeguneak.net/hizkuntzak/inebi-1-1.php
- Decreto 75/2023, de 30 de mayo, de establecimiento del currículo de Educación Infantil e implantación del mismo en la Comunidad Autónoma de Euskadi. In Boletín Oficial del Estado, nº 109. https://www.euskadi.eus/bopv2/datos/2023/06/2302727a.pdf
- Decree 77/2023. Decreto 77/2023, de 30 de mayo, de establecimiento del currículo de Educación Básica e implantación en la Comunidad Autónoma de Euskadi. In Boletín Oficial del Estado, nº 109. https://www.euskadi.eus/bopv2/datos/2023/06/2302729a.pdf
- Ikaselkar (n.d.). Proyecto EKI primaria. https://www.ikaselkar.eus/es/proyectos/eki-lh/ed-5/
- Ikastolen Elkartea (n.d.) Eleanitz English. https://eleanitz.eus/public/eleanitz_project_english
SLA THEORIES
- Gitsaki, C. (1998). Second Language Acquisition Theories: Overview and Evaluation. Journal of Communication and International Studies, 4(2), 89-98.
- Nor, N. M., & Rashid, R. A. (2018). A review of theoretical perspectives on language learning and acquisition. Kasetsart Journal of Social Sciences, 39, 161-167
SLA FACTORS
- Puteri, C. G., & Soleha, A. N. (2023). Factors influencing Second Language Acquisition: The perspectives of EFL learners. International Journal of Educational Studies in Social Sciences, 3(1), 19–26.
CLIL
- Coyle, D. (2005). CLIL: Planning tools for teachers. The University of Nottingham, School of Education.
- Escobar Urmeneta, C. (2019). An Introduction to Content and Language Integrated Learning (CLIL) for Teachers and Teacher Educators. CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, 2(1), 7-19.
Mehisto, P. (2012). Criteria for producing CLIL learning material. Encuentro, 21, 15-33.
- Cortina-Pérez, B., & Andúgar Soto, A. (2018). Didáctica de la lengua extranjera en Educación Infantil. Pirámide Ediciones.
MATERIAL SELECTION
- Ghosn, I. (2019). Materials for early language learning. In S. Garton and F. Copland (Eds.), The Routledge handbook of teaching English to young learners (pp. 374-388). Routledge.
TRANSLANGUAGING
- Cenoz, J., & Gorter, D. (2020). Teaching English through pedagogical translanguaging. World Englishes, 39(2), 300-311.
Gehiago sakontzeko bibliografia
- Coyle, D., Hood, P., & Marsh, D. (2010). CLIL: Content and Language Integrated Learning. Cambridge University Press.
- Instituto Cervantes (2002). Marco común europeo de referencia para las lenguas: aprendizaje, enseñanza, evaluación. MECD-Anaya.
- Lightbown, P. M. & Spada, N. (1999). How languages are learned. Oxford University Press
- Lyster, R., & Ranta, L. (1997). Corrective feedback and learner uptake: Negotiation of
form in communicative classrooms. Studies in Second Language Acquisition 19, 37-66.
- Tomlison, B. (2011). Materials development in language teaching. Cambridge U. Press.
- VanPatten, B., & Williams, J. (2007). Introduction: The nature of theories. In B. VanPatten and J. Williams (Eds.), Theories in second language acquisition: An introduction (pp. 1-16). Lawrence Erlbaum.
TaldeakToggle Navigation
61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 08:30-10:00 10:30-12:00 | ||||
3-15 | 08:30-10:00 | ||||
15-15 | 10:00-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 2S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 2S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
61 Mintegia-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 13:00-15:30 | ||||
14-14 | 13:00-15:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S07G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S07G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
61 Mintegia-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 13:00-15:30 | ||||
14-14 | 13:00-15:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S10G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S10G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
61 Mintegia-3 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 13:00-15:30 | ||||
14-14 | 13:00-15:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 08:30-10:30 11:00-13:00 | ||||
3-15 | 10:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 2S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
61 Gelako p.-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 08:30-10:30 11:00-13:00 | ||||
3-15 | 10:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 0S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 2S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)