XSLaren edukia
Atzerriko Hizkuntza eta bere Didaktika
- Ikastegia
- Bilboko Hezkuntza Fakultatea
- Titulazioa
- Lehen Hezkuntzako Gradua (Hirueleduna)
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Ingelesa
- Frantsesa
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 12 | 18 |
Gelako p. | 48 | 72 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
G1 Atzerriko hizkuntza bat (ingelesa/frantsesa) ulertzea, ahoz eta idatziz, eta zeure burua hizkuntza horretan adieraztea egokiro, ahoz eta idatziz, eta adierazpen-teknika ezberdinen erabilera menperatzea (B1 maila ingelesean eta A2 maila frantsesean).
G2 Hizkuntzen ikaskuntzan sortzen diren egoerei aurre egitea, hizkuntza anitzeko testuinguruetan zein kultura anitzekoetan.
G3 Eduki aproposak garatzeko eta ebaluatzeko gai izatea, baliabide didaktiko egokiak erabiliz, Lehen Hezkuntzako ikasleek garatu beharreko konpetentziak gara ditzatela sustatzearren.
G4 Lehen Hezkuntzako curriculumerako ikaskuntza- eta irakaskuntza-prozeduren inguruko ezagutza didaktikoak ezagutzea.
G5 Ikaskuntza autonomo eta kooperatiborako ohiturak eta trebeziak garatzea, ikaskuntza hori, gero, ikasleen artean sustatzeko.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
HIZKUNTZA:
1) Hizkuntza sistema gisa: fonologia, morfosintaxia, hiztegia, eta bere berbaldia (B1 maila ingelesean eta A2 maila frantsesean).
2) Hizkuntzaren erabilera: ulermena eta ahozko zein idatzizko ekoizpena (B1 maila ingelesean eta A2 maila frantsesean).
3) Hizkuntzaren erabilera arauak (B1 maila ingelesean eta A2 maila frantsesean).
DIDAKTIKA:
1) Alderdi estrukturalak:
1.1. Atzerriko hizkuntzak EAEko hezkuntza-sisteman.
1.2. Atzerriko hizkuntzetako irakasleak.
1.3. Atzerriko hizkuntzetako ikasleak.
2) Alderdi metodologikoak:
2.1. Atzerriko hizkuntza Lehen Hezkuntzan irakasteko ikuspegi metodologikoak.
2.2. Hainbat baliabide didaktikoren erabilera: testuliburuak, ipuinak, abestiak, errimak, jolasak...
MetodologiaToggle Navigation
Irakaslearen aurkezpen magistralak eta ikasleen talde-lanak eta bakarkako lanak konbinatzen dira. Hauetan guztietan, ikasleen parte hartze aktiboa, ekintza kolaboratzailea eta edukiei buruzko hausnarketak beharrezkoak dira, baina baita norberaren erantzukizuna ere ikasketa-prozesuan.
Gelako eta praktiketako saioak ikasgaiko eduki nagusiak ulertze eta barneratze aldera egingo dira.
1. Jarduera presentzialak talde handian:
- Edukien aurkezpena, analisia eta eztabaida
- Testuen irakurketa kritikoa
- Materialaren analisia
- Zalantzak argitzea
- Ebaluaketa jarraitua
2. Jarduera presentzialak talde txikitan:
- Hainbat egoera praktikoren analisia kasu azterketen eta arazoen ebazpenen bidez.
- Materialen analisia
- Bakarkako eta taldekako lanen ahozko aurkezpena
- Ebaluaketa jarraitua
3. Harrera-orduetan:
- Zalantzak argitzea
- Bakarkako eta taldekako lanak gidatzea
4. Gelatik kanpo:
- Irakurketa eta hausnarketa kritikoak, informazio eta errekurtso bilaketak, etab.
- Bakarkako eta taldekako lanak burutzea
- Ikasketa autonomoa, kooperatiboa eta autoebaluaketa.
*Irakaskuntza ez-presentziala edo bimodala ezarri behar izanez gero, ikasgai osoan zein zati batean tresna metodologikoak egokituko dira. Egela plataforma erabiliko da horretarako.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
EEBALUAZIO SISTEMAK: ETENGABEKOA ETA EZ-JARRAIA
Etengabeko ebaluazioa da lehenetsitako ebaluazio sistema. Sistema honetan ebaluazio proba eta jarduera multzo bat ezartzen da, ikasle bakoitzak prestakuntza aldian aurrera nola egiten duen baloratzeko. Erabilitako sistemak eta tresnek bermatuko dute gaitasun guztien garapena. Irakasgai honetan prestakuntza aldian zehar egindako probekin eta azterketa deialdirako ezarritako data ofizialean egingo den proba osagarri batekin egingo da etengabeko ebaluazioa. Ebaluazio sistema honetan parte hartzeko gutxienez klaseen %75era etorri beharra dago.
Moduluko diziplina arteko lana (DAL) ikasgaiaren parte da (informazio gehigarria DALeko txostenean aurkituko duzu), eta azken kalifikazioan kontutan hartzen da. Zehazki, ikasgaiaren % 10a balio du. Horrela ba, pisu hori esleituko zaio azken nota kalkulatzerakoan. Horrek esan nahi du bai ebaluazio jarraian zein azken ebaluazioan lortutako nota kalifikazio finalaren % 90a izango dela (emaitza x0,9 kalkulatuko dela). Horri, DALaren % 10 erantsiko zaio behin-betiko kalifikazioa kalkulatzeko.
- Zati bakoitzaren portzentaiak:
- Proba idatziak (50%)
- Bakarkako lana (15%)
- Talde-lana (Arazoen ebazpena, proiektuen diseinua …) (35%)
- Diziplina Arteko Lana (DAL): 10% (ikus azalpenak)
* Irakaskuntza ez-presentziala edo bimodala ezarri behar izanez gero, ikasgaian ebaluatuko diren zeregin eta probetarako modalitateak egokituko dira. Egela plataforma erabiliko da horretarako.
- Azken kalifikazioa egiteko kalkulua:
- Ikasgaia gainditzeko atal guztiak gainditu beharko dira.
- Ebaluatuko diren zeregin eta probetan plagio edo kopia zantzurik balego, Unibertsitatearen araudiari jarraituko zaio.
- Gainditutako atalak dagokien ikasturtean zehar soilik gordeko dira.
EBALUAZIO EZ-JARRAIA
Ikasleek eskubidea izango dute ebaluazio ez-jarraia bidez ebaluatuak izateko. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoko irakasgaien kasuan edo 18 astekoa urteko irakasgaienean, ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa edo ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita. KONTUZ!: Ikasleak ez badu zehaztutako epean etengabeko ebaluazioaren ukoa aurkezten, etengabeko ebaluazio sisteman jarraitzen duela ulertuko da eta honen arabera ebaluatua izango da. Ebaluazio ez-jarraiak aukera ematen du proba bat edo gehiagoren bitartez ebaluatzeko ikaskuntzaren emaitzak. Proba horiek irakasgaiaren ebaluazio orokorra egiteko azterketa edo jarduera batek edo gehiagok osatuko dute eta azterketa aldi ofizialean egingo da.
- Zati bakoitzaren portzentajeak:
- Azken proba %75
- Flipped classroom ataza, Egelan definituko da, eta atazaren ahozko aurkezpena %25
- Diziplina Arteko Lana (DAL): 10%
Moduluko diziplina arteko lana (DAL) ikasgaiaren parte da (informazio gehigarria DALeko txostenean aurkituko duzu), eta azken kalifikazioan kontutan hartzen da. Zehazki, ikasgaiaren % 10a balio du. Horrela ba, pisu hori esleituko zaio azken nota kalkulatzerakoan. Horrek esan nahi du bai ebaluazio jarraian zein azken ebaluazioan lortutako nota kalifikazio finalaren % 90a izango dela (emaitza x0,9 kalkulatuko dela). Horri, DALaren % 10 erantsiko zaio behin-betiko kalifikazioa kalkulatzeko.
*Irakaskuntza ez-presentziala edo bimodala ezarri behar izanez gero, ikasgaian ebaluatuko diren zeregin eta probetarako modalitateak egokituko dira. Egela plataforma erabiliko da horretarako.
*Ikasleek ikasgaian zehaztutako gaitasunak eta ikaskuntza-emaitzak lortu dituztela erakusteko behar beste proba zehaztuko dira eta Egela plataforman adieraziko dira.
* Ahozko aurkezpenaren data adosteko ikaslearen ardura da irakaslearekin kontaktuan jartzea 14. astea edo 29. astea (bigarren lauhileko irakasgaia bada) baino lehen.
- Azken kalifikazioa egiteko kalkulua:
- Ikasgaia gainditzeko azken frogako atal guztiak gainditu beharko dira.
- Ebaluatuko diren zeregin eta probetan plagio edo kopia zantzurik balego, Unibertsitatearen araudiari jarraituko zaio. Ikasleek egindako ataza edo lanak originalak izan behar dute, ez da adimen artifizial, itzultzaile edo beste ikasle batek egindako lanik onartuko.
- Ikasleak DALa egin behar ez duen kasuetan, azken frogak azken kalifikazioaren % 100a balioko du.
- Gainditutako atalak dagokien ikasturtean zehar soilik gordeko dira.
EBALUAZIO HEZIGARRIA:
o Feed-back edo berrelikadura emateko moduak:
-Planifikatutako tutoretzak
-Eginkizunen zuzenketak
-...
OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN NAHI DION IKASLEA
o Prozedura: Azken probaren pisua irakasgaiko kalifikazioaren % 40 baino handiagoa denez, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa <
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
- Klasean : Liburua/artikuluak eta klaserako materiala.
- Ikusentzunezko materiala.
- Ordenagailua eta proiektorea.
- Hizkuntza laborategia.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
BOE: REAL DECRETO 1513/2006, de 7 de diciembre, por el que se establecen las enseñanzas mínimas de la Educación primaria. La Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de 2006.
BOPV: DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco. Suplemento al n.º 218 -martes 13 de noviembre de 2007
FRANTSESA
AAVV (2003). Grammaire expliquée du français. Clé international. Paris.
Becherelle, Lärt de conjurer, Hachette,1980.
Bérard-Chr Lavene, E. (1995). Grammaire utile du français. Hatier. Paris.
Delatour,Y.,Grammaire deu Français. Cours de Civilisation française de Sorbonne, Paris.
Desmons, F. (2008). Enseigner le FLE:(français langue étrangère); pratiques de classe;[A1/A2/B1/B2]. Belin.
CUQ J.P. et GRUCA I. (2003). Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Coll. FLE. Presses Universitaires de Grenoble (PUG).
Larousse Français-Espagnol.
Le Petit Larousse.
SUSO LOPEZ, J. (2000). L'Unité Didactique en Français-LE (Théorie et pratique). Método. Granada.
INGELESA
Brewster, J. et al.(2011). The Primary English Teacher´s Guide. Harlow: Penguin.
Collins English Dictionary (2009). Harper Collins Publishers.
Gran Diccionario Oxford Español-Inglés / Inglés-Español (2008). Oxford University Press.
IKASTOLEN ELKARTEA (2009). Ikastolen Hizkuntz Proiektua. Jakintza Ikastola.
INEBI. Ingelesa edukien bitartez, 6-12 urtekoentzat (2004). Eusko Jaurlaritzaren argitalpen zerbitzu nagusia.
Larsen-Freeman, D. (2000). Techniques and Principles in Language Teaching, Oxford University Press. Oxford.
Lewis, G.(2000). The Internet and Young Learners. Oxford: Oxford U. Press.
Madrid Bueno, A. (ed). (2004). TEFL in Primary Education. Universidad de Granada. Granada.
Morris, M. (1998). Morris Student Plus. Euskara-Ingelesa/English-Basque. Klaudio Harluxet Fundazioa.
Moon, J.(2005). Children Learning English. Oxford: Macmillan-Heinemann.
Murphy, R. (2004). English Grammar in Use. Cambridge University Press. Cambridge.
Pérez Esteve, P. eta Roig Struch, V.(2007). Enseñar y aprender inglés en educación infantil y primaria.(bol I eta II), Barcelona: Horsori.
Swam, M. (2005). Practical English Usage. Oxford University Press. Oxford.
Verdú, M. eta Coyle, Y.(2002). La enseñanza de inglés en el aula de primaria: Propuesta para el diseño de unidades didácticas. Universidad de Murcia.
www.babelnet.sgb.ac.at/canalreve/bravo/module1.
www.britishcouncil.org
www.elkarrekin.org/elk/Lib/ingelesa.htm
www.ikastola.net (Eleanitz-English proiektua & Hizpro)
www.isabelperez.com/workshops.htm
www.restena.lu/amifra/exos/index.htm
TaldeakToggle Navigation
01-61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 08:30-11:30 12:00-15:00 | ||||
19-19 | 08:30-11:30 12:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S19G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 2S10G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
01-61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-18 | 12:30-14:30 | 12:30-14:00 | |||
20-30 | 12:30-14:30 | 12:30-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
01-61 Gelako p.-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-18 | 09:00-11:00 11:30-13:00 | ||||
20-30 | 09:00-11:00 11:30-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
31-61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 08:30-11:30 12:00-15:00 | ||||
19-19 | 08:30-11:30 12:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S19G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 2S10G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
31-61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-18 | 12:30-14:30 | 12:30-14:00 | |||
20-30 | 12:30-14:30 | 12:30-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
31-61 Gelako p.-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-18 | 09:00-11:00 11:30-13:00 | ||||
20-30 | 09:00-11:00 11:30-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S05G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
81 Teoriakoa (Frantsesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 08:30-11:30 12:00-15:00 | ||||
19-19 | 08:30-11:30 12:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
81 Gelako p.-1 (Frantsesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-18 | 08:30-10:30 11:00-12:30 | ||||
20-28 | 08:30-10:30 11:00-12:30 | ||||
29-30 | 08:30-11:00 11:30-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)