Jardunaldiak: Espainiar Garaiko Literatura

Noiztik: 2017/11/07 Noiz arte: 2017/11/06, 09:30 - 16:53

Kokapena

Gradu-aretoa - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Azaroaren 7 eta 8an, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko gradu aretoan, Espainiar Garaiko Literaturari buruzko nazioarteko jardunaldiak garatuko dira, UPV/EHUren Hispaniar Filologia, Filologia Erromanikoa eta Literaturaren Teoria sailak antolatuta.

Edizio honek "La poesía hispánica contemporánea como documento histórico. Historia e ideología. (Seminario de Literatura Comparada y Estudios Literarios)" [Garaiko poesia hispanikoa dokumentu historiko gisa. Historia eta ideologia. (Literatura konparatua eta literatur ikasketen mintegia)] eta Espainiako gaur egungo poesian diren hainbat aditu bilduko dira jardunaldiotan literatura dokumentu historiko gisa aztertuko dutenak; garapen poetikoari loturiko bi ardatz nagusi oinarri hartuta: historia eta ideologia.