Jardunaldia: Ikusmolde berriak atzerriko hizkuntzak ikasteko

Noiz eta non

Noiztik: 2017/05/19 Noiz arte: 2017/05/17, 09:00 - 14:07

Kokapena

Micaela Portilla Ikergunea
Justo Vélez de Elorriaga 1. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Irudia

Deskribapena

Ostiralean, maiatzak 19, 09.00etatik aurrera, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Arabako Campuseko Micaela Portilla ikerguneko ekitaldi aretoan XII International Laslab workshop-a burutuko da, ‘Educating for change: Innovative foreign language learning approaches' izenburua hartuta. Workshop hau UPV/EHUren Ingeles eta Aleman Filologia eta Itzulpengintza eta Interpretazioa saileko Language and Speech ikertaldeak antolatu du, mintzamena eta hizkuntzen eskuratzea ikertzen dituena.

Elkarretaratzean nazioarteko hizlari nabarmenak batuko dira eta zeinek bere ikuspegia agertuko du hizkuntzen ikaskuntzarako metodologiek azken urteotan izan duten eraldatzearen inguruan, gizarteari edo teknologiari zor.

Informazio gehiago: https://laslab2017ws.wixsite.com/workshop