Gaia

XSLaren edukia

Marketin Digitala

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasleak

IzenaErakundea
SAEZ VEGAS, LUCIAEuskal Herriko Unibertsitatea
CELLES SANCHEZ, LUCIAWEROI
GOMEZ BELTRAN,AINHOAFREELANCE
MONTE GRAO,BARBARAThink of Marketing
PARAMA ALVAREZ, ENRIQUELANTEK
REINARES LARA,PEDRO JOSEJuan Carlos Erregea Unibertsitatea
SEOANE GARDOQUI,ALEXANDEROtros
TRIGUEROS LABEAGA, MARIA DEL PUYPUBLIS AGENTZIA

Gaitasunak

Ser capaz de planificar el desarrollo de una campaña de comunicación en InternetSer capaz de gestionar campañas de search y de display

Ikasgai-zerrenda eta bibliografia

  • Publicidad en Internet
  • Bibliografia:Alonso, M. (2008). El plan de marketing digital. Editorial Prentice Hall, Madrid.
  • SMM y SMO
  • Bibliografia:Sainz de Vicuña, J.M. (2017). El plan de marketing digital en la práctica. Editorial Esic, Mad
  • W
  • Bibliografia:Aleyda Solís (2016): SEO. Las Claves Esenciales, Ed. Anaya Multimedia
  • Analítica Web
  • Bibliografia:Gorostiza, Iñaki y Barainca, Asier (2016): Google Analytics. Mide y Vencerás, Ed. Anaya Multimedia

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak