Breadcrumb

Gakoak - Jasangarritasunerako Aldaketaren Lidergoa eta Kudeaketa. Balio Soziala Sortzeko Laborategia ALDATUZ

TITULUAREN GAKOAK

ALDATUZ gizarte balioa sortzeko laborategia UPV/EHUren hezkuntza gune berri bat da, eta negozioak, jasangarritasuna eta gizarte eraldaketa zure ametsetako etorkizuna eraikitzeko giltzarri izan daitezkeela esperimentatzeko aukera paregabea eskaintzen du.

Hainbat diziplinatako jasangarritasuneko adituekin harremanetan jarri ahal izango zara, gizarte berrikuntzako azken joerak aztertu ahal izango dituzu, eta ikaskuntza ibilbide propioa diseinatu ahal izango duzu, zure bizitzako helburuarekin bat. Lidergo trebetasunak garatuko dituzu, eta lantaldeak inplikatzen eta motibatzen ikasiko duzu.

Gure ikasketa plana Nazio Batuen Garapen Jasangarriko Helburuekin lerrokatuta dago, eta esperientzia batean laguntzea du helburu. Esperientzia horretan, ezagutza eta tresnak eskuratuko dituzu, eta jasangarritasunerako gizarte balioa sortzeko zure proiektuari eta zure etorkizunari forma emateko gaitasunak garatuko dituzu. Trebetasun bigunak landuko dituzu diziplina anitzeko taldeetan, eta benetako erronka konplexuei aurre egin beharko diezu, ikuspegi holistiko edo sistema ikuspegi batetik.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Urria 2024

Abendua 2025

Kreditu kopurua

60 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Ekonomia eta Enpresa Fakultatea -Gipuzkoako Atala

Arduraduna

Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak -Jasangarritasunerako Aldaketaren Lidergoa eta Kudeaketa. Balio Soziala Sortzeko Laborategia ALDATUZ

Irudia

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Zure etorkizunaren agintea hartzeko aukera izango duzu; enplegu aukera berriek ez dute itxarongo.
  • Ikaskuntza eraldatzaile eta sortzaileko ingurune batera sartuko zara, eta jasangarritasunerako balio soziala sortuko duzu.
  • Hainbat erakunde eta diziplinatako profesionalekin ikasiko duzu, Unibertsitatetik harago.
  • Talde eta proiektu berritzaileen buru izango zara, eta ametsetatik ekintzara igaroko zara.

Irudia - Jasangarritasunerako Aldaketaren Lidergoa eta Kudeaketa. Balio Soziala Sortzeko Laborategia ALDATUZ

Irudia

Irteera profesionalak - Jasangarritasunerako Aldaketaren Lidergoa eta Kudeaketa. Balio Soziala Sortzeko Laborategia ALDATUZ

IRTEERA PROFESIONALAK

ALDATUZ gizarte balioa sortzeko laborategiak hainbat arlotan graduatutako ikasleen garapen profesionala gaitzen du, esperientzia eta diziplina anitzekoa baita.

Enpresa pribatuetan, gobernu erakundeetan, GKEetan eta nazioarteko erakundeetan lan egiteko aukera izango duzu.

Halaber, zure negozioa sortu ahal izango duzu; lurraldearen garapenean eta lehiakortasunean lagunduko duten jasangarritasunerako proiektu berritzaileen buru izan ahal izango zara, lehen egunetik.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak