Breadcrumb

GAKOAK - Biopharma & Healthcare Industriako Entsegu Klinikoen Monitorizazioa eta Sendagaien eta Osasun Produktuen erregistroa

Tituluaren gakoak

Graduondoko honen helburua da profil zehatz bat gaitzea eta garatzea: CRA Entsegu klinikoko monitorea / Study Coordinator eta erregistro teknikaria.

ESAMEk erabiltzen du Learning by Doing metodologia. Lehenengo eskoletan, ESAMEko ikasleak pentsatzen hasten dira, taldean, pharma&biotech sektoreko arlo terapeutiko jakin bateko produktu zehatz baten bizi-zikloaren plan batean, merkatuaren eta berrikuntzaren beharrei erantzungo diena, kontuan izanik sektoreko araudi legal eta etikoa eta metodologia errealak erabilita.

Ikasleek laguntza eta arreta pertsonalizatua dute. Gaitasun testak egiten dira programa pertsonal bat sortzeko soft eta hard skill-en garapenari begira, karrera profesionaletatik, eta farmazia industrian lan egin duen giza baliabideen profesional batek laguntzen die lehen urratsak egiten: CV, elkarrizketen role play, aholkularitza. Arlo teknikoan, lehen overview saioak dituzte ikasleek, ikasi beharreko gaiari buruzkoak, eta tutoreen eta mentore baten laguntza jasotzen dute, Business Case espezifiko bakoitza garatzeko.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Urria 2024

Abendua 2025

Kreditu kopurua

60 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

UPV - Esame Pharmaceutical Business School

ARRAZOIAK - Biopharma & Healthcare Industriako Entsegu Klinikoen Monitorizazioa eta Sendagaien eta Osasun Produktuen erregistroa

4 arrazoi titulu hau aukeratzeko

• Profesional helduagoa eta osoagoa izaten lagunduko dizu.
  • Entsegu klinikoen garapen egokia gainbegiratzeko tresnak lortuko dituzu.
  • Lortuko duzu % 100eko karrera profesionalen zerbitzua, networking meetings, laneratze altua eta praktika jarduerak.
  • Lan egin ahal izango duzu Clinical Research Associate (CRA), Study Coordinator (SC), Clinical Trials Project Manager eta Clinical Trial Assistant (CTA) gisa.

IRUDIA - Biopharma & Healthcare Industriako Entsegu Klinikoen Monitorizazioa eta Sendagaien eta Osasun Produktuen erregistroa

IRTEERAK PROFESIONALAK - Biopharma & Healthcare Industriako Entsegu Klinikoen Monitorizazioa eta Sendagaien eta Osasun Produktuen erregistroa

Irteera profesionalak

ESAME Pharmaceutical Business School-ek erakutsiko dizu zein den zure benetako lekua lan merkatuan, bai gaur egun bai etorkizunean.

ESAME Careers-ek erraztuko dizkizu praktikak, PROZESUA PRESTATZEN lagunduta eta zurekin eta zure etorkizuneko interesekin bat datorren enpresa edo departamentua aukeratuta.

Gure ikasle askorentzat, praktikak benetako lan eskaintza bihurtzen dira programa amaitzean.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak