GAKOAK - Adimen Artifizial Aplikatua eta bere Oinarri Matematikoak

Tituluaren gakoak

Graduondoko titulu honek adimen artifizial (AA) aplikatuaren oinarri matematikoak sakon ulertzea du helburu, estatistika eta aljebra linealetik hasi etaabangoardiako programazio-lengoaietanteknika aurreratuak eta AA metodoak ezartzeraino.

AA hainbat industria eraldatzen ari da, eta bere oinarri matematikoak ulertzeak lehiatzeko abantaila ematen du lan-merkatuan. Titulu honek ikasleak prestatzen ditu beren ezagutzak hainbat arlotan aplikatzeko, gaur egungo eskarietara egokituz, hala nola ikerketa oinarrizkoenetik hasi eta benetako arazoak konpontzeraino, bai industrian, bai zientzia biosanitarioetan.

Irakasleak AA aplikatuan ospe handia duten adituak dira, bai UPV/EHUkoak, bai ikerketazentroetakoak eta enpresa teknologikoetakoak. Bere esperientziak kalitatezko irakaskuntza bermatzen du industriaaplikazioekin, esparru konplexu eta etengabe eboluzionatzen ari den batean.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Ingelesa

Egutegia

Martxoa 2025

Iraila 2025

Kreditu kopurua

30 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Zientzia eta Teknologia Fakultatea

Arduraduna

Zientzia eta Teknologia Fakultatea

ARRAZOIAK - Adimen Artifizial Aplikatua eta bere Oinarri Matematikoak

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Algoritmo efizienteak garatzeko AAaplikatuaren oinarriak ulertzea.
  • Ikerketan eta industrian arazo konplexu eta errealetarako konponbideak inplementatzen ikastea, AAko teknikak erabiliz.
  • Etengabe eboluzionatzen ari den eremu batean diziplinarteko aplikazioak eskaintzea.
  • Hainbat erakundetako irakasletaldea, diziplina anitzekoa eta prestigioduna, eta AA aplikatuan espezializatutako ezagutzetan aditua.

IRUDIA - Adimen Artifizial Aplikatua eta bere Oinarri Matematikoak

IRTEERAK - Adimen Artifizial Aplikatua eta bere Oinarri Matematikoak

Irteera profesionalak

Irteera profesionalek mota guztietako profilak hartzen dituzte:

• Metodologia matematikoaren edo ikerketa aplikatuaren ikerketa.
  • Datuen zientzialaria hainbat sektoretan (industria 4.0, energia, osasuna, finantzak...).
  • AAko soluzioak garatzea, besteak beste, optimizatzeko, lengoaia naturala prozesatzeko eta errealitate birtualerako.
  • AAren etikari eta politikari buruzko aholkularitzaeginkizunak.
  • AAren estrategiari eta aplikazioari buruzko aholkularitza.
  • Ekintzailetza AAn oinarritutako startup-etan.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak