Irakasleak
JOSE LUIS LEON SAEZ DE YBARRA
- Ezagutza arloa
- Ikus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitatea
- Saila
- Ikus Entzunezko Komunikazioa eta Publizitatea
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Posta elektronikoa
- joseluis.leon@ehu.eus
Informazio Zientzietan Doktorea, Publizitate Bulegoa eta PR 1986. Ikus-entzunezko komunikazio eta publizitateko irakaslea 1992tik.
Publizitateko eta Harreman Publikoetako "Merkatu Ikerketa" eta "Publizitate Eraginkortasuna" irakasten ditu, "Komunikazio Interneten ikerketarako metodologiak" irakasten ditu Komunikazio Sozialeko Masterrean. Gizarte eta komunikazio zientzien fakultatea.
Marketin Sari Nazionala, eta Aurkezpen eta Ikerketa Onenaren Saria 1992 Esomar Biltzarra.
Argitaratutako liburuki nagusiak:
- Ikerketa metodologiak publizitatean (1986). EHUko erredakzio zerbitzua
-Publizitatearen efektuak (1996). Ariel.
-Publizitatearen analisia (2001). Ariel.
- Public persuasion (2008), 1988ko "Pertsuasion of the mases" edizio eguneratua, Deustoko edizioetan.
Preferred ikerketa filosofiak bolumen eta artikuluetan: Fenomenologia eta Lurraren teoria, ohiko baieztapen ikerketaz gain.
Testu diskurtsiboetatik haratagoko euskarri didaktikoak eta ezagutzak dibertsifikatu ditu, liburuetatik artikuluetaraino, berriki egindako ekarpenekin, hala nola Creadstorming aplikazioa (2019) (Google Play denda) eta 2 gamifikazio, hurrenez hurren publizitatearen eraginkortasunari eta simulazio ludikoari buruzko "historia elkarreraginaren inguruan eta merkatua”. “ Game Ría de Bilbao, 1900 inguruan ”, biak Tabletopia plataforman argitaratuta (2019).