XSLaren edukia

Haur eta Lehen Hezkuntzako Ikasgelarako Ingelesa27596

Ikastegia
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Titulazioa
Lehen Hezkuntzako Gradua (Hirueleduna)
Ikasturtea
2024/25
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Ingelesa
Kodea
27596

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2436
Mintegia57.5
Gelako p.3146.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Atzerriko Hizkuntzen Minorraren baitan dagoen ikasgai honek ingeleseko irakasleak egunerokotasunean ikasgelan suertatzen diren egoerak kudeatzeko baliabideak eskaintzea du helburu. Horretarako, hizkuntza gaitasunez aparte irakasle lanarekin zerikusia duten teknika pertsonalak landuko dira.



Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

- Irakasle lana hizkuntzen marko europar bateratuko c1 mailan planifikatu eta aurrera eramateko gai izatea.

- Haur eta Lehen Hezkuntzako materialak eta baliabideak aztertzea, moldatzea eta sortzea .

- Ahozko elkarrekintza eta CLIL metodologia deskribatu eta praktikan jartzeko baliabideak eskuratzea.

- Haur eta lehen hezkuntzako ikasleen ezaugarriak eta bere inplikazio didaktikoak ezagutzea.

- Atzerriko hizkuntza ikaste prozesuaren parte diren teoria, prozesu eta elementuak ezagutu eta ikuspuntu kritikotik aztertzeko gai izatea.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1) Atzerriko hizkuntzaren irakaskuntza Haur eta Lehen Hezkuntzan. Oinarri teorikoak eta testuinguraketa. CLIL ikuspegia

2) Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen ezaugarriak eta bere ekarpen didaktikoak.

3) Haur eta Lehen Hezkuntzako geletarako baliabideak: Materialen analisia, moldaketa eta sorkuntza.

4) Gelako elkarrekintza eta ahozko komunikazioa

MetodologiaToggle Navigation

- Klase teorikoetan irakasleak edukiak azalpen interaktiboen bidez landuko ditu.

- Klase praktikoetan ikasleek jarduerak, bakarkako edo taldekako lanak burutuko dituzte.

- Ikasketa autonomoa eta autoebaluazioa taldeka

- "Learning by Teaching" metodologia, "flipped classroom", "project based learning"

- Ikasleen aurkezpenak taldeka edo bakarka izango dira.





Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Test motatako proba (%): 20
    • Banakako lanak (%): 5
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 45
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 30

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

*Froga hauek idatzizkoak edo ahozkoak izan daitezkeena, eta osasun egoerak ezarritako baldintzen arabera bideratuko direna.



Irakasgaia gainditzeko ezinbestekoa da hizkuntza koherentziaz, zuzentasunez eta egokitasunez erabiltzea.



ETENGABEKO EBALUAZIOAREN SISTEMA



Taldeko lanak, aurkezpenak, klaseko lanak %65

Bakarkako lana, aurkezpenak, galdetegiak %35

Derrigorrezkoa da bakarkako lanen zein taldeko lanen batura gainditzea irakasgaia gainditzeko.



Ebaluazio jarraituaren emaitzak gordeko dira ez-ohiko deialdira begira, baina ez dira inolaz ere hurrengo urterako gordeko.



AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMA

Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egin behar dio eskolako lehenengo 9 aste barruan.

Ikasle hauek 60%-eko azterketa egingo dute eta lan bi egin beharko dituzte, irakaslearekin adostua.



Deialdiari uko egitea: 12.2 artikulua aintzat hartuz, nahikoa izango da idatzizko azken frogara ez aurkeztea emaitza "Ez-aurkeztua" izateko.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Deialdi bat ez gainditu ezkero, ikasleari lauhilabetekoan zehar gainditu dituen notak gordeko zaizkio kurtso akademiko berean hurrengo deialdira aurkeztuko balitz, ez horrela hurrengo urte akademikoko deialdietan.

Deialdi honetan azken ebaluazioaren irizpide berberak jarraituko dira.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Irakasleak beharrezko estimatzen dituen artikulu, testu-liburu edo materialak. Materiala eGelan egongo da edo irakasleak argituko du non aurkitu.
- Ordenagailua eta internetera sarbidea.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

EFL TEACHING IN THE BAC:

- Balza, I., Encinas Reguero, M. C., y Milla, R. (2021). La didáctica de la gramática desde el tratamiento integrado de lenguas en la CAPV: Análisis de materiales del proyecto EKI. Didacticae, 9, 139-156.

- Berritzegune Nagusia (n.d.). Dip Dip Dip.

http://nagusia.berritzeguneak.net/hizkuntzak/dipdipdip-1-1.php

- Berritzegune Nagusia. INEBI Lehen Hezkuntza.

http://nagusia.berritzeguneak.net/hizkuntzak/inebi-1-1.php

- Decreto 75/2023, de 30 de mayo, de establecimiento del currículo de Educación Infantil e implantación del mismo en la Comunidad Autónoma de Euskadi. In Boletín Oficial del Estado, nº 109. https://www.euskadi.eus/bopv2/datos/2023/06/2302727a.pdf

- Decree 77/2023. Decreto 77/2023, de 30 de mayo, de establecimiento del currículo de Educación Básica e implantación en la Comunidad Autónoma de Euskadi. In Boletín Oficial del Estado, nº 109. https://www.euskadi.eus/bopv2/datos/2023/06/2302729a.pdf

- Ikaselkar (n.d.). Proyecto EKI primaria. https://www.ikaselkar.eus/es/proyectos/eki-lh/ed-5/

- Ikastolen Elkartea (n.d.) Eleanitz English. https://eleanitz.eus/public/eleanitz_project_english

SLA THEORIES

- Gitsaki, C. (1998). Second Language Acquisition Theories: Overview and Evaluation. Journal of Communication and International Studies, 4(2), 89-98.

- Nor, N. M., & Rashid, R. A. (2018). A review of theoretical perspectives on language learning and acquisition. Kasetsart Journal of Social Sciences, 39, 161-167

SLA FACTORS

- Puteri, C. G., & Soleha, A. N. (2023). Factors influencing Second Language Acquisition: The perspectives of EFL learners. International Journal of Educational Studies in Social Sciences, 3(1), 19–26.

CLIL

- Coyle, D. (2005). CLIL: Planning tools for teachers. The University of Nottingham, School of Education.

- Escobar Urmeneta, C. (2019). An Introduction to Content and Language Integrated Learning (CLIL) for Teachers and Teacher Educators. CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, 2(1), 7-19.

Mehisto, P. (2012). Criteria for producing CLIL learning material. Encuentro, 21, 15-33.

- Cortina-Pérez, B., & Andúgar Soto, A. (2018). Didáctica de la lengua extranjera en Educación Infantil. Pirámide Ediciones.

MATERIAL SELECTION

- Ghosn, I. (2019). Materials for early language learning. In S. Garton and F. Copland (Eds.), The Routledge handbook of teaching English to young learners (pp. 374-388). Routledge.

TRANSLANGUAGING

- Cenoz, J., & Gorter, D. (2020). Teaching English through pedagogical translanguaging. World Englishes, 39(2), 300-311.



Gehiago sakontzeko bibliografia

- Coyle, D., Hood, P., & Marsh, D. (2010). CLIL: Content and Language Integrated Learning. Cambridge University Press.
- Instituto Cervantes (2002). Marco común europeo de referencia para las lenguas: aprendizaje, enseñanza, evaluación. MECD-Anaya.
- Lightbown, P. M. & Spada, N. (1999). How languages are learned. Oxford University Press
- Lyster, R., & Ranta, L. (1997). Corrective feedback and learner uptake: Negotiation of
form in communicative classrooms. Studies in Second Language Acquisition 19, 37-66.
- Tomlison, B. (2011). Materials development in language teaching. Cambridge U. Press.
- VanPatten, B., & Williams, J. (2007). Introduction: The nature of theories. In B. VanPatten and
J. Williams (Eds.), Theories in second language acquisition: An introduction (pp. 1-16). Lawrence Erlbaum.


Web helbideak

www.babelnet.sgb.ac.at/canalreve/bravo/module1.
www.bbc,co.uk./education/listenandwrite
www.britishcouncil.org
www.developingteachers.com
www.dltk-kids.com
www.dltk-teach.com
www.kotn.ntu.ac.uk
www.elkarrekin.org/elk/Lib/ingelesa.htm
www.isabelperez.com/workshops.htm
www.restena.lu/amifra/exos/index.htm

TaldeakToggle Navigation

61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

08:30-10:00 (1)

10:30-12:00 (2)

3-15

08:30-10:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (1)
  • 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (2)

61 Mintegia-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

13:00-15:30 (1)

14-14

13:00-15:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S07G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (1)
  • 1S07G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (2)

61 Mintegia-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

13:00-15:30 (1)

14-14

13:00-15:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S10G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (1)
  • 1S10G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (2)

61 Mintegia-3 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

13:00-15:30 (1)

14-14

13:00-15:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (1)
  • 0S03G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (2)

61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

08:30-10:30 (1)

11:00-13:00 (2)

3-15

10:30-12:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (1)
  • 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (2)

61 Gelako p.-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

08:30-10:30 (1)

11:00-13:00 (2)

3-15

10:30-12:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (1)
  • 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL) (2)