Kudeaketa Osorako Sistemak25986
- Ikastegia
- Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola. Eibarko Atala
- Titulazioa
- Energia Berriztagarrien Ingeniaritzako Gradua
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Kodea
- 25986
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation
Kudeaketa Osorako Sistemak ikasgaia, Energia Berriztagarrien Ingenieritzako Graduaren nahitaezko ikasgaia da. Laugarren mailako lehenengo lauhilabetean ematen dena.
Ikasgaiaren helburua ikasleak kudeaketa sistemen egiturarekin ohitzea da eta behar dituzten ezagutzak jasotzea prozesu desberdinak dokumentatzeko, ardurtak esleitzeko eta erregistroak gauzatzeko hirugarren batzueri sistemaren funtzionamendua agerian uzteko.
Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation
Ezagutzak
RCO1: Graduatua gai izango da oinarrizko eta berariazko ikasgaien kontzeptuak eta teknikak identifikatzeko, ingeniaritzako metodo, teoria eta tresna moderno berriak ikasi ahal izateko, behar den besteko moldakortasuna emanez bere lanbidean jardutean egoera berrietara egokitzeko.
Gaitasunak
RC2: Graduatua gai izango da energia berriztagarrien sektoreko enpresen, erakundeen eta organizazioen esparruko jarduerak antolatzeko eta planifikatzeko, kalitatearen oinarriak eta metodoak aplikatuz.
Trebetasunak
HE5: Graduatua gai izango da eraginkortasunez taldean modu eraikitzailean lan egiteko, erabakiak hartzeko gaitasunak eta ezagutzak integratuz.
Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation
1.Kudeaketa sistemetara sarrera: Enpresako kudeaketa desberdinetara sarrera.
2.Kalitatearen kudeaketa: Oinarri eta eredu basikoak.
3.Ingurugiroaren kudeaketA: Oinarri eta eredu basikoak
4.Segurtasuna eta lan arriskuen prebentzioa: Oinarri eta eredu basikoak
5.Kudeaketa sistemen integrazioa: Kudeaketa sistemen arteko erlazioa.
MetodologiaToggle Navigation
Gutxieneko asistentzia %95
MAGISTRALAK
Presentzia: Irakaslearen aldetik azalpenak, esplikazioak, demostrazioak.
Ez presentzialak: irakurketak, bibliografia bilatu, proiektuak egiteko.
GELAKO PRAKTIKAK.
Presentizlak: Proiektuen garapena
Ex presentzialak: Proiektuen garapena.
Ikasgaia ikasleek kurtsoko lehenengo 15 asteetan zehar garatzen dituzten 4 proiektutan oinarritzen da. Sustatzen dena ikasleek autozuzendutako ikaskuntza lantzea da. Horretarako enpresa bat sortuko dute eta bertan Kalitatearen, ingurumeanren eta lan arriskuen prebentzioaren kudeaketa landuko dituzte.
1 TAREA: 4. ASTEA
2. TAREA: 7. ASTEA
3. TAREA: 11. ASTEA
4. ASTEA: 15. ASTEA.
Nahitaezkoa da lanen defentsetara aurkeztea. Hutsegitea ez badago justifikatuta, kalifikazioa 0 izango da.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Ebaluazio Jarraituaren Sistema
- Azken Ebaluazioaren Sistema
- Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
- Ahozko defentsa (%): 20
- Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 5
- Banakako lanak (%): 5
- alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 60
- Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 10
Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
“Ebaluazio probetan ikasleek debekatuta izango dute liburuak, oharrak edo apunteak erabiltzea, bai eta tresna edo gailu telefoniko, elektroniko, informatiko edo bestelakoak erabiltzea ere. Erabil daitezkeen tresnak ondokoak izango dira: boligrafoa, arkatza, kalkulagailua (tradizionala), erregela eta borragoma.”
OHIKO DEIALDIA
Gelan ikusitako materialaren arabera eta ikasleek aurkitutako eta aztertutako informazioaren arabera, proiektuak garatu. Hauek horrela puntuatuko dira: %20 ahozko adierazpena, %5 ikaslearen jarrera eta %75 proiektuaren edukia.
GUTXIENEKO ASISTENTZIA %95-A.
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita (8.3 artikulua)
UKO EGITEA
Ikasleek aukera izango dute deialdiari uko egiteko. Horretarako, eskaria irakasgaiko irakasleari egin beharko diote idatzi bidez eta irakasgaiaren irakaskuntza epe data amaitu baino hilabete bat lehenago gutxienez, irakasgaiaren ikasketen gidaliburuan hala agertuko dena.
12. artikulua. Deialdiari uko egitea
12.2.- Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren % 40 baino handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa <
Ikaslea ez bada idatzizko probara aurkezten, edozein deialditan, deialdiari uko egin diola ulertuko da eta «Aurkezteke» jarriko zaio.
Osasun-baldintzek irakaskuntza-jarduera edota ebaluazio presentziala egitea eragozten badute, ikasleei unean-unean berri emango zaien modalitate ez-presentziala aktibatuko da
Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
9. artikulua
Irakasgaia ohiko deialdian gainditzen ez duten ikasleek, hautatutako ebaluazio sistema gorabehera, eskubidea izango dute ezohiko deialdiko azken ebaluazioko proba osatzen duten azterketa eta jardueretara aurkezteko
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Edukien jarraipena egiteko beharrezkoa den oinarrizko bibliografia irakasgaiaren web-orriaren bidez ematen da.
Bertan, horretarako ezinbestekoa den materiala eskura daiteke:
· Apunteak eta gardenkiak gaika sailkatuta.
· Praktiken eta ariketen enuntziatua.
· Talde-lanak egiteko dokumentuak.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
IÑAKI HERAS, GERMÁN ARANA, MARTÍ CASADESÚS, FRANCISCO JAVIER MERINO (2007): Kalitate-kudeaketaren hastapenak. Euskara errektoreordetzaren sare argitalpena
DE DOMINGO, J. y ARRANZ, A. (1997): Calidad y Mejora continua. Editorial Donostiarra. Donostia-San Sebastián.
MELLADO ROMERA, MARIA DOLORES. (2006): La gestión integrada de la Calidad, el Medioambiente y la Prevención de Riesgo Laborales en la Organizaciones. Editorial Universitaria Ramón Areces.
CASADESÚS FA, M; HERAS SAIZARBITORIA, I; MERINO DÍAZ DE CERIO, I. (2005): Calidad Práctica. Una guía para no perderse en el mundo de la Calidad. Casadesús Fa, M; Heras Saizarbitoria, I; Merino Díaz de Cerio, I. 2005. Editorial Pearson Prentice Hall.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Cluster-eko kasuak.
CLAVER, MOLINA Y TARÍ. (2005): Gestión de la Calidad y Gestión Medioambiental. Pirámide.
J.I. García Ninet, Coord.: A. Garrigues Giménez, S. Moreno Cáliz (2002): MANUAL DE PREVENCIÓN DE RIESGOS LABORALES (Seguridad, Higiene y Salud en el trabajo). Atelier. Barcelona
Aldizkariak
Emeralds datu-basea
Web helbideak
www.ihobe.net
www.euskalit.net
www.osalan.net
www.aenor.com
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 09:00-10:00 (1) | 12:30-14:30 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- GELA 2.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA (1)
- GELA 2.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA (2)
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 10:00-11:00 (1) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- GELA 2.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA (1)
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 12:30-13:30 (1) | 10:00-11:00 (2) 11:30-12:30 (3) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 2.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA (1)
- eAULA 2.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA (2)
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 13:30-14:30 (1) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 2.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA. EIBARKO ATALA (1)