XSLaren edukia

C Hizkuntza III: Errusiera

Ikastegia
Letren Fakultatea
Titulazioa
Itzulpengintza eta Interpretazioko Gradua
Ikasturtea
2024/25
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Errusiera

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Ordenagailuko p.6090

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation



- A03LR01: ahozko ulermena: hiztegi berria, morfologia nominala, aditzarena eta sintaxia ezagutzea ahozko kate sinpleetan.

- A03LR02: idatzizko ulermena: hiztegia, morfologia nominala eta aditzaren oinarrizko erabilerak modu pasiboan (irakurrita) ezagutzea.

- A03LR03: ahozko adierazpena: kultura eta egoera edukiak ahoz erreproduzitzea, hiztegia, morfologia nominala, aditzarena eta kasuen oinarrizko erabilerak eta aditz aspektua erabiliz.

- A03LR04: idatzizko adierazpena: modu aktiboan (idatziz) sortzea hiztegia, morfologia nominala, aditz aspektua eta kasuen oinarrizko erabilerak.





Titulazioari lotutako gaitasunak:

- Titulazioaren G002: Gutxienez atzerriko bi hizkuntzaren erabilera zuzena

- Titulazioaren G006: Aniztasunaren eta kultura-aniztasunaren ezagutza

- Titulazioaren G008: Ikaskuntza autonomoa, aztertzeko, laburtzeko eta ezagutzak praktikan aplikatzeko gaitasuna

- Titulazioaren G009: Komunikazio-arazoak konpontzeko gaitasuna (informazioa berreskuratu, ebaluatu eta transmititzea).



Moduluarekin lotutako gaitasunak:

- M01CM02: Bigarren hizkuntza batean ahoz eta idatziz jariotasunez adierazteko gai izatea

- M01CM03: Bigarren hizkuntza batean testu konplexuen ideia nagusiak ulertzeko gai izatea

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

14. gaia: Aspektuaren erabilera ekintza puntualetarako eta ondoz ondoko ekintzetarako. kasu instrumental eta preposizionalaren erabilerak. Zorionak, aisialdiari eta gustuei buruz hitz egitea.

1. gaia. Kasu preposizionalaren forma eta erabilerak singularrean. Erlatibozko perpausak. Lekua eta denbora adieraztea.

2. gaia. Akusatibo kasuaren forma eta erabilerak singularrean. Aurrizki gabeko mugimendu-aditzak. Estilo zuzena eta zeharkakoa.

3. gaia: Kasu genitiboaren forma eta erabilerak singularrean. Nahiak eta asmoak adieraztea.



MetodologiaToggle Navigation

Irakatsi eta ikasteko jarduerak:

Errusierako moduluaren helburu nagusia da errusieratik zuzeneko itzulpen idatzia egiteko behar diren gramatika- eta lexiko-hastapenak ematea ikasleei. Errusierako klaseak lau trebetasun klasikoetan oinarrituta garatzen dira (ahozko eta idatzizko ulermena, ahozko eta idatzizko adierazpena), eta pisu handiagoa ematen zaie lehen aipatutako helburu nagusirako balio dutenei. Eskolak ikasteko hizkuntzan ematen dira, eta hizkuntza-praktika talde txikietan nahiz taldeka egiten da, bai eta eskuliburua irakurtzeak eta etxean banaka ariketak egiteak eragindako zalantzak argitzeko ere.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ebaluazio mota aurrez aurre dugun irakaskuntza-egoeraren araberakoa izango da:

(A) irakaskuntza presentzial arruntaren kasuan, goian adierazi bezala, notaren % 90 amaierako azterketa idatzi bati dagokio, eta eskolarako eskatzen diren ariketak eta lanak, berriz, azken notaren % 10-rekin ebaluatuko dira.

(B) urrutiko irakaskuntzaren kasuan (osoa edo partziala), ahozko proba txiki bat gehituko da. Proba horrek azken notaren % 20 izango du, baina nahitaezkoa izango da gainditzea irakasgaia gainditzeko. Ahozko proba honek ez du neurtuko errusierazko ahozko adierazpenaren gaitasuna; aitzitik, ikasturtean zehar egindako ariketa eta lanen artean gutxieneko ezagutzak daudela egiaztatuko da. Egoera horretan, beraz, ebaluazio-ehunekoak honela geratzen dira: % 70ek azken azterketa idatzia, % 20k ahozko proba (nahitaezkoa da gainditzea), % 10ek ikasgelan lan egitea.

- "Ez aurkeztua" kalifikazioa automatikoki eta besterik adierazi ezean emango da (betiere ikasleak ez badu idatziz adierazten "Suspentso" kalifikazioa nahiago duela), betiere ikaslea ez bada azken probara aurkezten.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Antonova, V. E., M. M. Nachabina, A. A. Tolstych, M. V. Safronova. Doroga v Rossiju: Elementarnyj uroven (1). Zlatoust
- Antonova, V. E., M. M. Nachabina, A. A. Tolstych, M. V. Safronova. Doroga v Rossiju: Bazovyj uroven (2). Zlatoust
- Pulkina, E. Zajava-Nekrasova, El ruso. Gramática práctica, Madrid, 1992, Rubiños-1860.
- Red Kalinka. Casos rusos, nivel A1-A2.
- Multitran hiztegia:
http://www.lexicool.com/diccionario_multitran_espanol_ruso.asp?IL=3

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- Antonova, V. E., M. M. Nachabina, A. A. Tolstych, M. V. Safronova. Doroga v Rossiju: Elementarnyj uroven (1). Zlatoust

- Antonova, V. E., M. M. Nachabina, A. A. Tolstych, M. V. Safronova. Doroga v Rossiju: Bazovyj uroven (2). Zlatoust

- S. Javrónina, A. Shirochénskaya, El ruso en ejercicios, Madrid, Rubiños-1860, 1997.

- Red Kalinka. Casos rusos, nivel A1-A2.

- Pulkina, E. Zajava-Nekrasova, El ruso. Gramática práctica, Madrid, 1992, Rubiños-1860.

Gehiago sakontzeko bibliografia

- V. G. Kostomarov (red.), Russkij jazyk dlja vsex, Moskva, Russkij Jazyk, 1986 y ediciones siguientes.
- VV.AA. VV.AA. Ruso para hispanohablantes. Nivel 2. Barcelona: Herder.
- L. Miller, L. Politova. Zhili-byli. Bazovyj uroven'. San Petersburgo: Zlatoust, 2003.
- M. R. Aksenova et al., Russkij jazyk po-novomu (I-III), Moskva, Zlatoust, 2000.

TaldeakToggle Navigation

01-74 (Errusiera - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala