Gobernanza, Emprendimiento Y Empresa Familiar (GEEF)
Datu orokorrak
- Kokapena
- Ekonomia eta Enpresa Fakultatea Bizkaia
- Ikertzaile nagusia
- Amaia Maseda García
- Doktore kopurua
- 5
- Osakide kopurua
- 7
- Posta elektronikoa
- amaia.maseda@ehu.eus
- Web orria
- (Beste leiho bat zabalduko du) www.ehu.eus/catedra-empresa-familiar
Osakideak
- Amaia Maseda García
- Gloria Aparicio Castro
- Unai Arzubiaga Orue
- Txomin Iturralde Jainaga
- Valeriano Sanchez Famoso
Ikerketa-ildoak
Ondokoak dira taldearen ikerketa-ildoak:
- I. Gobernu Korporatiboa eta Gizarte Erantzukizun Korporatiboa. Enpresa barruko gobernu mekanismoen azterketa, bai eta aipatuek enpresaren errendimenduan duten eraginaren azterketa ere: jabetza egituraren eta akziodun taldearen, administrazio batzordearen eta goi-mailako arduradunen papera aztertuko da, kotizatuta ez dauden erakundeen kasuan. Familia enpresaren kasuan, jabetza duen familiaren gobernu mekanismoak aztertzen dira ere, eta familia enpresak dituen horiekin duten lotura aztertzen da ere.
- I. Bitartekoak, Balioak eta Aberastasunaren sorrera Familia Enpresan. Xedea da familia-enpresa elkarrekintza jatorri duten harreman, kultura eta maitasun faktoreek zer nolako eragina duten familia enpresaren errendimenduan aztertzea, bai eta ikustea ere zein neurritan izan daitezkeen onuragarriak merkatuan lehiatzeko.
- I. Ekintzailetza Korporatiboa eta ETEren Nazioartekotzea. Familia enpresaren berezko aldagaiek enpresaren ekintzailetzan duten eragina aztertzen da eta horrek guztiak nazioartekotze prozesuan duen eragina ere.
- I. Marka eraikitzea eta familia enpresaren balioekin bat doan branding estrategia.
- I. Merkaturako joera duten enpresa estrategiako txostenak familia enpresan.
Transferentzia eta berrikuntza eskaintza
ETEentzako aholkularitza, familia enpresaren alorrean bereziki (enpresaren eta familiaren gobernua, sendotasun eta ahuleziak, ondorengotza prosesua eta bere plangintza, etab.).
Prestakuntza espezializatua arduradun, familiako kideentzat, etab. Familia enpresen funtsezko ezaugarrien ingurukoa izango da.
Ekonomia-finantza analisia eta enpresen balorazioa.
Marketing eta branding plana. Ospea, irudia eta marka.
Eskaerari buruzko ikerketak: merkaturako balio proposamenen justifikazio eta eguneratzea.
Hiriko gunetaan merkataritza dinamizazioa gauzatzeko planak
Proiektu aipagarrienak
Intangibles propios de la empresa familiar. Recursos únicos para la generación de valor. Finantzaketa erakundea: FESIDE (BOPV N.11, 2018). 2017
Crafting growth: exploring emerging potential and challenges of extended collaboration for Scotland’s craft beer sector.Finantzaketa erakundea: Scottish Universities Insight Institute. 2017
Formación en materia de distribución comercial y de selección de personal en prácticas (2017.0381). Finantzaketa erakundea: Gobierno Vasco - Dpto. Desarrollo Económico y Competitividad. 2017
Aplicación del marketing experiencial en la universidad española: definición del constructo “experiencia universitaria, medición y aspectos clave para su gestión. Finantzaketa erakundea: FESIDE (BOPV N.8, 2017). 2017
Gobierno Corporativo y Desempeño empresarial.: Comportamiento y valores en la Empresa Familiar (EHU 14/52). Finantzaketa erakundea: UPV/EHU. 2015-2016