Eduki publikatzailea

UPV/EHU - Altuna y Uria Bioeraikuntza Gela

Irudia

FINANTZAKETA ERAKUNDEA: Altuna y Uria S.A.

GELA MOTA: Enpresa Gela

SORTU ZEN URTEA: 2024

CAMPUSA: Gipuzkoa

IKASTEGIA: Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola

GAI-ARLOA: BIOERAIKUNTZA.

Gelaren esparruan, helburua talentua eta espezializazioa sortzea da, ikasleak modu DUALEAN sartuz eraikuntzaren egungo testuinguruko teknologia berrietan eta prozesu digitaletan, bai obra zibilean eta azpiegituretan, bai bizitegi-eraikuntzan, hirugarren sektorekoan eta horien birgaitzean.

Eraikuntza-prozesua eraldaketa metodologiko sakon batean murgilduta dago, tresna digital ugarien ondorioz, bai proiektuak sortu eta diseinatzeko, bai haiek obran jartzeko eta kudeatzeko, egikaritzeko, eraikitzeko, aurrefabrikatzeko, segurtasun- eta kontrol-lanetarako, bai ondoren eraikinaren edo azpiegituraren bizitza baliagarrian zehar mantentzeko, bizi-zikloa itxiz.

Horretarako, GRALak, borondatezko praktikak, hitzaldi teknikoak eta obrarako bisitak erabiliko dira.

Testuinguru horretan garatu nahi ditu BIOERAIKUNTZA Gelak prestakuntza-, ikerketa-, dibulgazio- eta ezagutza-transferentziako jarduerak.

ARDURADUNA: Maialen SAGARNA | maialen.sagarna@ehu.eus

GJH: