XSLaren edukia

Enpresaren Kanpo Merkataritza

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Elcanoko Atala
Titulazioa
Negozioen Kudeaketako Gradua
Ikasturtea
2024/25
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3050
Gelako p.3040

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Irakasgaiaren helburuak:

- Nazioartekotze Prozesuaren testuingurua ezagutu

- Kanpo merkataritzak dituen tresna juridikoak identifikatu

- Esportazio-inportazio prozesuetan behar diren negoziazio, kontratazio eta finantza lanabesak erabiltzen ikasi

- Enpresa munduan aplika daitezkeen kanpo-merkataritzako oinarrizko tresnak ongi ezagutzea.

- Europako merkatuaren funtzionamendua ezagutzea, gaur egun “nazioarteko merkatu” tradizionala ez bezalakoa baita.

- Bateratze ekonomikorako eskualde-erakundeek kanpo-merkatuak izateko eskaintzen dituzten aukerak identifikatzea.



Gaitasunak:

G002 (berezkoa)- Gero eta globalizatuago dauden merkatuetako ingurunean, ekonomi- eta empresa-errealitatearen eremua, elementuak eta harremanak ulertzea.

CMCM05 (berezkoa)- Kanpo merkataritzaren eta nazioarteko marketingaren oinarrizko lanabesak identifikatu eta era egokian erabili.

G007 (zeharkakoa)- Enpresa ekintzei buruzko arloetan era egokian adieraztea, ahoz eta idatziz, arrazoitzeko eta kritikak oinarritzeko gaitasunaz.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

I. Kanpo merkataritza

II. Enpresa kanpo merkataritzaren aurrean

III. Nazioarteko kontratazioa

IV. Nazioarteko kontratuak

V. Ordainketa tresnak

VI. Finantzaketa eta arriskuen aurkako babesa

VII. Nazioarteko salgaien garraioa

VIII. Merkataritza Europar Batasunean

IX. Ekonomia arloko eskualde-akordio garrantzitsuenak



MetodologiaToggle Navigation

Ikasleak 150 ordu lan egin beharko du irakasgaia gainditu ahal izateko; horietatik 60 ordu presentzialak eta 90 ez-presentzialak izango dira. 60 ordu presentzialetatik, 30 irakaskuntza magistralari dagokie eta 30 gelan egin beharreko praktikei. 90 ordu ez-presentzialetatik, ikasleak 50 erabili beharko ditu irakaskuntza magistralaren edukiak berenganatzeko eta 40 gelako praktiketakoak berenganatzeko.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

1. Irakasgaiaren eduki teorikoen inguruko idatzizko frogak (notaren % 40). Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.

2. Ariketa praktikoak (notaren % 20). Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.

3. Idatzizko talde-lana, enpresa baten nazioartekotze prozesuari buruz (notaren % 30). Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.

4. Talde-lanaren ahozko aurkezpena (notaren % 10). Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.



Ebaluazio jarraitutik kanpo dauden ikasleen kasuan, idatzizko froga egiteko eskubidea izango dute. Horren bidez ikasleek irakasgaiaren edukiak ulertu eta barneratu dituztela frogatu behar dute. Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.

Idatzizko froga ez egiteak Ez Aurkestuaren kalifikapena ekarriko du.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakaslegoak prestatutako ikasmateriala, urtero eguneratzen dena.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- Banco Sabadell (editor). Guía práctica de comercio exterior. 2020

https://issuu.com/bancosabadell/docs/exportar_para_crecer

- Asier García Lupiola. Kanpo-Merkataritza eta Nazioarteko Elkarkidetza Ekonomikoa. Servicio de publicación en red del Vicerrectorado de Euskera y Plurilingüismo de la UPV-EHU, 2011

http:// ikasmaterialak.ehu.es/

- Jesús Arteaga Ortiz (coordinador). Manual de Internacionalización: Técnicas, herramientas y estrategias necesarias para afrontar con éxito el proceso de internacionalización. ICEX, 2017

https://www.icex.es/

Gehiago sakontzeko bibliografia

Elkanoko liburutegian aurki daitezken eskuliburuak:
- Miguel Ángel Martín Martín y Ricardo Martínez Gormaz. Manual práctico de comercio exterior: para saber cómo vender en el exterior. Madrid, Fundación Confemetal, 2014
- Gregorio Cristóbal Carle. Internacionalización, mercados y empresa. Madrid, ESIC, 2014
- Olegario Llamazares García-Lomas. Guía práctica de los Incoterms 2020. Madrid, Global Marketing Strategies, 2020
- Alfonso Ortega Giménez. Guía práctica de la contratación internacional. Madrid, ESIC, 2022

Aldizkariak

- Revista Política Exterior, http://www.politicaexterior.com/
- Revista de Economía Mundial, http://uhu.es/publicaciones/ojs/index.php/REM/index

TaldeakToggle Navigation

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

15:00-17:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA 0.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA. ELKANO

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

15:00-17:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA INFORMÁTICA 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA. ELKANO