XSLaren edukia
Enpresen Kudeaketa III: Estrategia Zuzendaritza
- Ikastegia
- Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea
- Titulazioa
- Lan Harreman eta Giza Baliabideetako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 37.5 | 56.2 |
Gelako p. | 15 | 22.5 |
Ordenagailuko p. | 7.5 | 11.2 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
IKASKETA HAUEN EMAITZA, Zuzendaritza estrategikoaren tresnak erabiltzen ikastea da;
PLAN ESTRATEGIKO bat garatu eta honen ezarpena zein ebaluaketa prestatzea, alegia.
Ikasgai honetan propio garatuko diren KONPETENTZIAK honako hauek dira:
- Zuzendaritza estrategikoaren hiztegia eta teknika erabiltzen ikasi
- Idatziz eta ahoz langaiak aurkeztu ikasgaian proposatutako enpresa arazoei konponbidea emanez
- IKT erabili ikasgaian zehar lantzen diren konpetentzietan
- Erabakiak hartu: bakarka eta taldeka
Ikasgai honetan garatuko diren KONPETENTZIEK, LLHH eta GGBB graduko honako konpetentziei isurtzen diote:
- Enpresak/antolamenduak duen posizionamendu estrategikoaren arabera, GGBB esparruari dagozkiok politika eta jarduerak garatu
- GGBB-estrategiak garatu, kontrolatu eta ebaluatu
- Lan Harremanak osatzen dituzten arlo desberdinak uztartu
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.- ZUZENDARITZA ESTRATEGIKOA: SARRERA
2.- ZE PROZESUA (I): JARDUERA ESPARRUA ZEIN DEN ERABAKITZEA (Negozio/Misio/Bisioa)
3.- ZE PROZESUA (II): ANALISI eta DIAGNOSTIKO ESTRATEGIKOA (Ingurunea eta Baliabide/gaitasunak)
4.- ZE PROZESUA (III): FORMULAZIO ESTRATEGIKOA (Helburuak eta estrategiak)
5.- ZE PROZESUA (IV): EZARPEN ETA KONTROL ESTRATEGIKOA (Kudeaketa-plana, Aginte-Koadro Integrala,Plan estrategikoaren ebaluaketa)
MetodologiaToggle Navigation
Ikasgai honetan garatuko den irakaskuntza-ikaskuntza metodologiaren barne honako elementuak daude: irakasleak egindako kontzeptu azalpena; ikasleak bakarka burututako bilaketak, hausnarketak eta idazlanak; projektu baten inguruko talde-lana; ikasleek burututako bakarkako ahozko aurkezpenak; proposatutako hausnarketei inguruko eztabaidak.
Ikasgai honetan egiten den planteamendua EBALUAKETA JARRAIAn oinarritzen da. Ikasgai hau UPV/EHUk bere gain hartu duen IKD irakaskuntza-ikaskuntza ereduaren barne kokatzen da bete betean. Bertan, irakaskuntza-ikaskuntza METODOLOGIA AKTIBOAK landuko dira (projektu baten bidez ikasketaren inguruan) ikaslegoaren gaitasunak garatzeko eta, UPV/EHUren ikaslegoaren ebaluaketaren araudiarekin bat dator, bereziki bi arlotan: EBALUAKETA FORMATIBOA eta JARRAIA erabiliko ditu.
Bestalde, UPV/EHUko Ikaslegoaren estatutuko, II kap. 13. Artik.ak, a) atalean, bere aldetik, ikasleak “bere hezkuntza osatuko duten akademi jardueretan AKTIBOKI parte hartu beharko du”-ela dio. Aldi berean, c) atalean zera dio: “Unibertsitate-jardueretan ERANTZUKIZUNEZ parte hartzea eta hauek BEHAR BEZALA GARA DAITEZEN LAGUNTZEA”.
Horiek horrela, Enpresa kudeaketa III: zuzendaritza estrategikoan EBALUAZIO JARRAIA EGIN AHAL IZATEKO HONAKO JARDUERAK ESKATZEN ZAIZKIO IKASLEARI: Eskoletan parte hartu behar du; Garaiz ibili behar du eskoletan eta talde bileretan; ERRESPETU OSOZ aritu behar da ingurukoekin, ikaskide naiz irakasle; Arreta erakutsi behar du eskoletan; Ikasgaiaren eduki teorikoak landu egin behar ditu ikasgaia aurrera dihoan heinean; Irakasleak eskatutako bakarkako lana egin behar du (garaiz eta behar bezala); Lan taldeak adostutako bileretan parte hartu behar du; Dagokionean, ahozko aurkezpenak egin behar ditu; Projektua burutzeko dagozkion lanak (garaiz eta egoki) egin behar ditu; Tramankulu elektronikoak ikasgai honetan garatuko diren jarduera akademikoak burutzeko besterik ez ditu erabiliko; IRUZURRIK EZ DU EGINGO norbere eta taldearen ekarpen akademikoetan; BERE JOKABIDEAK IKASKIDEEN BAKARKAKO ETA TALDEKO LAN JARDUERA AHALBIDERATUKO DUTE UNE ORO.
BALDINTZA HAUETARIKO BAT/BATZUK EZ BETETZEKOTAN, IKASLEA ETENGABEKO EBALUAKETATIK AT GELDITUKO DA ETA OHIKO DEIALDIAN EZ NAHIKOA IZANGO DU. Ikastaroaren lehen egunean irakasleak baldintza hauek argituko ditu eta IKASLEAK EZAGUTZEN DITUELA IDATZIZ ADIERAZI BEHARKO DU EBALUAKETA JARRAIA EGIN AHAL IZATEKO.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ebaluaketa jarraiaren ebaluaketa-irizpide zehatzak (errubrikak) E-gela bitartez eskuragarri daude eta zehazki azalduko dira eskoletan.
Eskoletan jarraiki parte hartzen ez duten ikasleek, etengabeko ebaluazioa izaki, uko egin diezaiokete ebaluaketa eredu honi irakasleari zuzendutako email batean erabaki hau adieraziz ikasturtea hasi eta hurrengo 9 asteetan.
Azken ebaluaketa izango duten ikasleek ikasgaiko ezagutzei buruzko test erako azterketa teoriko-praktiko bat izango dute.
Ebaluaketarako erabiltzen diren tresna desberdinetan, gutxienez, nahikoa adierazten duen iritzia atera beharko du ikasleak.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
E-Gelan aurki daitezkeenak
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Albizu, E. eta Landeta, J. (Koord.) (2014) Zuzendaritza estrategikoa. EHU. Leioa
Gehiago sakontzeko bibliografia
Fernández, E. y Ramírez, M. (2021). Fundamentos para la Toma de Decisiones Estratégicas de la Empresa. Pirámide, Madrid. 1. Ed.
Grant, R.M. (2014). Dirección estratégica. Civitas. Madrid.
Guerras Martín, L. A. y Navas López, J. E. (2022). La Dirección Estratégica de la Empresa: Teoría y Aplicaciones. Thomson Civitas, Madrid. 6. Ed.
Thompson, A., Peteraf, M., Gamble, A. J. y Strickland, J. (2018). Administración Estratégica: Teoría y Casos. McGraw Hill. México. 2. Ed.
Urra, J.A. (2018), Dirección estratégica para el siglo XXI. Pirámide. Madrid.
Aldizkariak
http://www.estrategia.net/estrategia/
https://www.expansion.com/actualidadeconomica.html
https://cincodias.elpais.com/
http://www.ehu.eus/cuadernosdegestion/revista/es/
https://www.ehu.eus/ojs/index.php/rdae
https://redaedem.org/?seccion=revistas_ermbe_presentacion
https://www.euskadi.eus/k86aEkonomiazWar/ekonomiaz/inicio
https://www.revistadyna.com/inicio-dyna
http://www.revistadyo.com/index.php/dyo
http://www.ogasun.ejgv.euskadi.net/r51-k86aekon/es/k86aEkonomiazWar/ekonomiaz/inicio?locale=es_ES
https://ubr.universia.net/
Ekonomiaz
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AHUMADA CARAZO, ROSA MARIA
- ALBIZU GALLASTEGUI, ENEKA
- BETZUEN ALVAREZ, AMAIA JONE
TaldeakToggle Navigation
16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 15:00-16:00 | 15:00-16:30 |
Irakasleak
16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 16:30-17:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:00-10:00 | 09:00-10:30 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 10:30-11:00 |