Departamento de Políticas Públicas e Historia Económica

Albisteak

Milagros García Crespo-ren Aitorpena

Lehenengo argitaratze data: 2024/10/11

Espainiako Ekonomisten Kontseilu Nagusiak Ekonomiako Zerbitzuko Merezimenduaren Gurutze Handia eman dio Milagros García Crespo-ri.

Saileko gazteenek ziurrenik ez duzue Milagros ezagutuko, beraz, hona hemen datu biografiko labur batzuk. Milagros Saileko katedraduna izan zen, lehenik Politika Ekonomikoan eta ondoren Ekonomia Aplikatuan, 1978tik 2007an erretiroa hartu zuen arte. Denbora horretan bete zituen lanpostu horiek  : i) Fakultateko Dekanoa; ii) Eusko Jaurlaritzako Ekonomia Sailburua; iii) Euskal Autonomia Erkidegoko Kontuen Auzitegiko Lehendakaria; eta iv) Espainiako Erresumako Kontuen Auzitegiko Lehendakaria. UPV/EHUko irakasle emeritua ere izan zen, eta Espainiako Doktoreen Errege Akademiako akademikoa da.

Eusko Jaurlaritzak "Lan Onari" tituluarekin aitortu zuen 2011n, eta Espainiako Gobernuak Konstituzio Merezimenduaren Dominarekin.

Zorionak aintzatespen berri honengatik.

Doctorado en Integración Económica

Máster Propio Tributación y Asesoría Fiscal