XSLaren edukia
Eraikuntza II
- Ikastegia
- Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola
- Titulazioa
- Arkitektura Teknikoko Gradua
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 2
- Kreditu kopurua
- 9
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 60 | 90 |
Gelako p. | 15 | 22.5 |
Ordenagailuko p. | 15 | 22.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
MODULOA: M09-ERAIKUNTZAREN TEKNIKA ETA TEKNOLOGIAK
M09CM02 Elementu eta sistema konstruktiboak identifikatzeko, eta baraien funtzioa, bateragarritasuna eta obran jartzeko prozesu konstruktiboa definitzeko gaitasuna. Xehetasun konstruktiboak planteatu eta ebatzi.
M09CM03 Obraren gauzatze materialaren kontrol prozedura zehatzak ezagutzea.
M09CM07 Eraikuntza prozesuen nahiz eraispenenen inguruarekiko inpaktuaren eta eraikuntza jasangarriaren ezagutza. Eraikinen etekin energetikoa ebaluatzeko prozedura eta tekniken ezagutza.
ZEHARKAKO GAITASUNAK
T1 ARIKETEN EBAZPENA ETA ARGUDIOA
T2 LAN TALDEA
T3 AHOZKO ETA IDATZIZKO INFORMAZIOAREN TRANSFERENTZIA
METODOLOGI AKTIBOAK
ABP ARIKETETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA
ABPy PROIEKTUETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA
AC IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
BLOKE TEMATIKO 3: ERAIKINAREN ELEMENTU ESTRUKTURALAK
UNITATE DIDAKTIKOA ELEMENTU BERTIKALAK
6. GAIA
6.1 GAIA HORMAK
6.1.1 HORMAK OROKORTASUNAK
6.1.2 SAILKAPENA
6.1.3 HORMEK BETE BEHAR DITUZTEN BALDINTZAK
6.1.4 MATERIAL ERABILIENAK
6.1.5 ZAMA HORMEN TIPOLOGIA ERABILIENAK
6.1.6 SOTO HORMAK
6.1.7 JUNTURAK
6.2 GAIA PILAREAK
6.2.1 PILAREAK OROKORTASUNAK
6.2.2 PILARE PREFABRIKATUAK
UNITATE DIDAKTIKOA ELEMENTU HORIZONTALAK
7. GAIA
7.1 GAIA FORJATUAK
7.1.1 FORJATUAK, DERRIGORREZ BETE BEHARREKO ARAUDIAK
7.1.2 FORJATUAK, BORONDATEZ BETE BEHARREKO ARAUDI TEKNIKOAK
7.1.3 FORJATUAK OROKORTASUNAK
7.1.4 FORJATUEN SAILKAPENA ETA IZENDAPENA
7.1.5 SAILKAPENA
7.2 GAIA EGURREZKO FORJATUAK
7.2.1 EGURREZKO FORJATUAK
7.2.2 EGURREZKO FORJATU BATEN DISEINUA
7.2.3 EGURREZKO FORJATU BATEN ERAIKUNTZA
7.3 GAIA HORMIGOIZKO FORJATUAK
7.3.1 HORMIGOI ARMATUZKO ETA PREFABRIKATUTAKO FORJATUEN SAILKAPENA
7.3.2 OBRAN GUZTIZ ERAIKITAKO FORJATUAK
7.3.3 PARTZIALKI PREFABRIKATUTAKO FORJATUAK
7.3.4 GUZTIZ PREFABRIKATUTAKO FORJATUAK
UNITATE DIDAKTIKOA ADREILU FABRIKAK
8. GAIA
8.1 GAIA ELEMENTU OSAGAIAK ETA SAILKAPENA
8.1.1 DERRIGORREZ BETE BEHARREKO ARAUDI TEKNIKOAK
8.1.2 ELEMENTU OSAGAIAK ETA SAILKAPENA
8.1.3 TERMINOLOGIA
8.1.4 FORMA, TAMAINAK ETA ADREILU MOTAK
8.1.5 ADREILU KLASE EZBERDINAK
8.1.5.1 ADREILUEN BESTE IZENDAPENAK
8.1.5.2 ADREILU MOTA ARRUNTAK
8.1.5.3 ADREILUEN PROPIETATEAK
8.1.5.4 POROTON ADREILUAK
8.1.5.5 ADREILU AGLOMERATUAK
8.1.6 MORTAIRUA
8.1.6.1 DOSIFIKAZIOA
8.1.6.2 BALDINTZAK EGOERA FRESKOAN
8.1.6.3 BALDINTZAK EGOERA GOGORTUAN
8.1.6.4 OSAGAIAK
8.1.6.5 GOMENDAPEN BEREZIAK
8.1.7 ADREILUEN IZENDAPENAK, JUNTURAK ETA ILARAK
8.2 GAIA ESTEKADURAK
8.2.1 ESTEKADURAK: “KOHESIOA ETA TRABAKETA”
8.2.2 KOHESIOA
8.2.3 TRABAKETA
8.2.4 OBRAN JARTZEAREN ARABERAKO BALDINTZAK
8.2.5 ELEMENTU KONSTRUKTIBOAREN ARABERAKO BALDINTZAK
8.2.6 ESTEKADURA ARRUNTAK
8.3 GAIA FABRIKAZKO OBREN TIPOLOGIAK
8.3.1 TIPOS DE OBRAS DE FÁBRICA
8.3.1.1 HORMA ESTEKATUA
8.3.1.2 HORMA BERDUGATUA
8.3.1.3 HORMA BIKOITZA
8.3.1.4 HORMA KAPUTXINOA
8.3.1.5 PILASTRADUN HORMA
8.3.2 MUGIMENDU JUNTURAK
BLOKE TEMATIKO 4: ERAIKINAREN ELEMENTU KONSTRUKTIBOAK
UNITATE DIDAKTIKOA ESKAILERAK
9. GAIA
9.1 GAIA ESKAILEREN DISEINUA ETA TIPOLOGIAK
9.1.1 ESKAILERAK - DERRIGORREZKO ARAUDI TEKNIKOAK
9.1.2 ESKAILERAK - OROKORTASUNAK
9.1.3 OINARRIZKO FORMA ETA TIPOLOGIAK
9.1.4 TERMINOLOGIA
9.1.5 ESKAILEREN DIMENTSIOAK: KONTZEPTU OROKORRAK
9.1.6 HORMIGOI ARMATUZKO ESKAILERAK
UNITATE DIDAKTIKOA INGURATZAILEAK
10. GAIA
10.1 GAIA INGURATZAILEAK: KONTZEPTUA ETA ANALISIA
10.1.1 INGURATZAILEAK
10.1.2 INGURATZAILE ESTANKOA: AIRE, URA, TRANSPIRAZIOA
10.1.3 URA
10.1.4 INGURATZAILE ESTANKOA OHITURAZKO ARKITEKTURAN
10.1.5 DIMENTSIO ALDAKETAK / MUGIMENDU TERMIKOAK
10.1.6 ERABAT IRAGATEZINAK DIREN MATERIALAK
10.1.7 ZIGILATZE TEKNIKAK JUNTURA GEOMETRIKOAREN AURKA
10.1.8 INGURATZILE TERMIKOA
10.1.9 EROSOTASUNA UDAN
10.1.10 SISTEMA PASIBOAK
10.1.11 ONDORIOAK
10.1.12 INGURATZAILEEN ORDENA
10.2 GAIA SOLAMENDU TERMIKOA
10.2.1 BERO TRANSMISIOAREN MEKANISMOAK
10.2.2 BEROA: KONTZEPTUA
10.2.3 EROATZEA
10.2.4 KONBEKZIOA
10.2.5 ERRADIAZIOA
10.2.6 TENPERATURA KONTZEPTUA 10.2.7 EROALETASUN TERMIKOA 10.2.8 ERRESISTENTZIA TERMIKOA
10.2.9 TRANSMITANTZIA TÉRMICA 10.2.10 ISOLAMENDU TERMIKOAK
10.2.11 ISOLAMENDUEN SAILKAPENA
UNITATE DIDAKTIKOA ESTALKI INKLINATUAK
11. GAIA
11.1 GAIA ESTALKI INKLINATUEN KONTZEPTUA ETA ANALISIA
11.2 GAIA ESTALKI INKLINATUAK HIZTEGIA
11.3 GAIA ESTALKIEN SAILKAPENA
11.4 GAIA MOTA KONSTRUKTIBOAREN ALDAKETA
11.5 GAIA ELEMENTUAK, OSAGAIA NAGUSIENAK
11.5.1 EGITURA ERRESISTENTEA
11.5.2 ESTALTZE ELEMENTUEN OINARRIA
11.5.3 ESTALTZE ELEMENTUAK
UNITATE DIDAKTIKOA ESTALKI LAUAK
12. GAIA
12.1 GAIA ESTALKI LAUEN KONTZEPTUA ETA ANALISIA
12.2 GAIA EGITURA OINARRIA
12.3 GAIA LAMINA IRAGAZTEZINAREN OINARRIA
12.4 GAIA GERUZA BANATZAILEAK
12.5 GAIA LAMINA IRAGAZTEZINA – INGURATZAILE ESTANKOA
12.6 GAIA ISOLAMENDU TERNIKOA - INGURATZAILE TRANSIRAGARRIAK
12.7 GAIA BABES GERUZA ETA AKABERA
12.8 GAIA GEHIEN ERABILITAKO TIPOLOGI KONSTRUKTIBOAK
MetodologiaToggle Navigation
Ikasgaia klase teoriko eta klase praktikoz osatzen da eta dokumentazioa, araudia, gidak, egutegia, entrega egunak, ebaluaketa eta ikaskuntza osagarriak ekuragarri daude EGELA plataforma lagungarrian: https://egela.ehu.es.
Plataforma birtual horretan, eginkizun praktiko ezberdinak programatzen dira enuntziatuak eta dokumentu lagungarriak atxekituta daudelarik. Ikasleek bertan dituzte eskuragarri ikasgaiaren edukiari dagozkion irakaskuntza osagarriak, ebaluaketa jarraiaren ebaluazioarekin batera.
ikasgaia ikaskuntza metodología aktiboetan oinarritzen da, zeharkako gaitasunak, lan kooperatiboa, buruketen ebazpena, eta ahozko eta idatzizko informazioaren trasferitzea gradualki kurtsoan zehar sustatuz.
Ikasgaiak metodología aktiboak planteatzen ditu, kustsoarren zehar lan kooperatiboa gradualki indartuz. Metodologia aktiboek autoikasketa indartzen dute, bakoitzak bere kabuz edota beste taldekideekin batera, irakasleak gidatutako ekintzak garatzen eta hasieran ezarritako helburuak lortzen.
Bakarka edo taldeka egin beharreko ekintza guztiak EGELA plataforma lagungarriaren bitartez kudeatzen dira: https://egela.ehu.es
Kurtsoko lehen egunean ikasgaiaren Ikasketa Gida ematen da, ebaluaketa jarraian programatutako ekintzen egutegia izango duena, eebaluaketa irizpideak eta dokumentuen entrega barne izango duena.
https://egela.ehu.es. plataforman ikasgaiak edukiko duen kurtsoan sartzea ezinbestekoa izango da hurrengo helburuekin:
- Jarduera ezberdinen programaketa, enuntziatuak eta entrega datak jakin ahal izateko.
- Praktika bakoitzaren ebaluaketa irizpideak eta helburuak jakin ahal izateko.
- Ebaluaketa jarraiaren barne dauden praktiken kalifikazioak eta mediak jakin ahal izateko
ERAIKUNTZA III ikasgaia atal teoriko eta atal praktiko batean banatzen da.
EBALUAKETA JARRAIA duen IKASGAIA da, GRADUKO TITULAZIO OFIZIALETAKO IKASLEEN
EBALUAZIORAKO ARAUTEGIAren 2. Kapituluko 8. Artikuluan agertzen den bezala.(EHAA 50.zkia., 2017ko martxoaren 13ª).
EBALUAKETA JARRAIDUN IKASGAIA:
50% ATAL PRAKTIKOA / KURTSOAN ZEHAR BURUTUTAKO EGINKIZUN/PROBAK
25% ATAL TEORIKOA - IDATZIZKO PROBA PRESENTZIALA / ON LINE (URTARRILA)
25% ATAL TEORIKOA - IDATZIZKO PROBA PRESENTZIALA / ON LINE (MAIATZA)
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
1 EBALUAKETA JARRAIA.
1.1
EBALUAKETA JARRAIA prozesuaren betebeharrean, ikasleak 2024-2025 ikasturtean zehar indibidualki edo talde lanean hainbat praktika egingo ditu,ikasgaiaren edukiarekin erlazioa izango dutenak. Lan horien entregak edo aurkezpenak derrigorrez egin beharko dira, kurtsoko lehen egunean ezarriko diren epeak errespetatuz.
1.2
Derrigorrez entregatu beharreko lan hauek kurtsoan zehar ebaluatuko dira eta ikasleak zuzendu beharreko atalak zeintzuk diren jakiteko aukera izango du, lortutako kalifikazioaz gain. Modu honetan ikasleak ikasketa aldian, EBALUAKETA JARRAI PRAKTIKOAREN prozesuan lortutako kalifikazioen berri izango du.
1.3
EBALUAKETA JARRAI PRAKTIKOAN planteatutako PRAKTIKA GUZTIEN EGITE ETA ENTREGAK, ETA HAUETAN LORTUTAKO NOTA MEDIOA 5 EDO GEHIAGOKOA (10 PUNTUTIK) LORTZEAK ikasleak ikasgaiaren ATAL PRAKTIKOA gaindituta bezala eukiteko baimendu egiten dio
1.4
Bakarrik Urtarrilekoan eta Maiatzean egindako IDATZIZKO 2 PROBA TEORIKOAK betetzea eta bien artean batez besteko nota lortu ondoren, 10etik 5eko berdina edo handiagoa izatea ahalbidetzen du ikasleak irakasgaiaren atal teorikoa gainditu izatea. Proba hauek modu presentzialean edo on line egin daitezke.
1.5
Bi atalak eta banan-banan gainditutak dituzten ikasleak, PARTE PRAKTIKOA eta PARTE TEORIKOA, irakasgaia OHIKO DEIALDIAN gainditu dute, ebaluazio jarraia den prozesuan eta bi kalifikazio horien batez bestekoa den nota finalarekin.
1.6
EBALUAZIO JARRAI PRAKTIKOA behar bezala burutzen EZ duten ikasleek, programatuta dauden jarduera guztiak ez dituztelako burutu edo egin dituzten arren, guztien artean batez besteko nota 10etik 5 baino gutxiagoa delako, nota hori izango dute, ez ohiko deialdian berriro ebaluatu ahal izango direnak.
1.7
EBALUAZIO JARRAI TEORIKOAREN prozesua behar bezala burutzen ez duten ikasleek, idatzizko 2 probak EZ dituztelako egin edo, eginda ere, bien arteko batez besteko nota 10etik 5 baino gutxiagoa delako, nota hori izango dute, ez ohiko deialdian berriro ebaluatu ahal izango direnak.
1.8
Ikasleak bi atalak ez gaindituak baldin baditu, EBALUAZIO JARRAI PRAKTIKIKOA eta EBALUAZIO JARRAI TEORETIKOA, nota final gisa lortzen dute, ohiko deialdi honetan bi kalifikazio horien batez bestekoa.
1.9
OHIKO DEIALDIAN amore ematen duten Ikasleek, gutxienez, irakasgaiaren irakaskuntzaren epea amaitu baino hilabete lehenago, deialdia uka dezakete. Erabaki hau, idatziz aurkeztu beharko zaio irakasleari.
2 AZKEN EBALUAKETA.
2.1
Ikasleek EBALUAKETA JARRAIAri uko egiteko eskubidea dute, beti ere 2023-2024 ikasturteko egutegi ak akademikoaren araberako kurtsoko lehen 18 asteen barru irakasleari idatzi bidez ukatze hori komunikatzen badiote. Ikasle horiek AZKEN EBALUAKETAra pasako lirateke.
2.2
Ikasle hauen EBALUAKETA FINALA, ohiko deialdiko ebaluazio modu honen kalifikazioa, idatzizko proba presentziala edo on line baten bitartez egingo da, ikasgaieko notaren %50 izanik, Beste notaren %50 egin beharreko LAN PRAKTIKOEKIN osatuko da.
Modu honen barne ebaluatutako ikasleek ikasgaiko ikasketa aldiaren azken egunean bi lan praktiko entregatu beharko dituzte, bat lehen lauhilabeteko edukiari buruzkoa eta bestea bigarren lauhilabeteko edukiarekin erlazioa duena. Bi lan hauen kalifikazioek ikasgaiaren notaren %50 osatuko dute.
DERRIGORREZ ENTREGATU beharreko lan hauen enuntziatuak eta datak, gida honen 10. Puntuan zehazten dira.
2.3
Ohiko deialdiko azterketa edo proba finalera ez aurkezteak ikasleak deialdiari uko egiten diola esan nahiko du, “ez aurkeztua” bezala agertuz.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
•ATAL TEORIKOA:
Eraikuntza arloko Erkidego eta Estatu mailako araudia.
ERAIKUNTZA KODE TEKNIKOA, CODIGO ESTRUCTURAL, DERRIGORREZKO ARAUTEGIAK, EUROPAR BATASUNEKO DIREKTIBAK, etabar.
•ATAL PRAKTIKOA:
Eraikuntzarekin erlazionatua dagoen adierazpen grafikoaren ezagutza eta erabilera eta eraikuntza marrazki teknikoen garapena eskuz nahiz baliabide informatikoak erabiliaz.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
MIKEL AZKUNA MENDIOLA eta FERNANDO MORA MARTÍN irakasleen clase teorikoetatik lortutako apunteak.
• INTRODUCCIÓN A LA CONSTRUCCIÓN J.M.Castro, J.M.Macías y E. V
• TRATADO GENERAL DE CONSTRUCCIÓN H. Schmit
• TECNOLOGÍA DE LA CONSTRUCCIÓN G. Baud
• TECNOLOGÍA DE LA ARQUITECTURA A. Petrignani
• LA CONSTRUCCIÓN DE LA ARQUITECTURA. TOMOS I Y II Ignacio Paricio Ansuategi.
• MANUAL DE CONSTRUCCIÓN DE EDIFICIOS Roy Chudley.
• NORMAS TECNOLÓGICAS DE LA EDIFICACIÓN Ministerio de Vivienda / Fomento
• CÓDIGO TÉCNICO DE LA EDIFICACIÓN CTE Ministerio de Vivienda / Fomento
• CÓDIGO ESTRUCTURAL Ministerio de Vivienda / Fomento
• PROYECTO Y CÁLCULO DE EST. DE H. ARMADO J. Calavera
• HORMIGÓN ARMADO P. Jiménez Montoya
• CONSTRUCCIÓN DE ESTRUCTURAS-HORMIGÓN ARMADO Pascual Urbans Brotons
• ESTRUCTURAS DE ACERO Ramón Argüelles Álvarez
• CASAS DE MADERA VITIM
• UN VITRUVIO ECOLÓGICO CSCAE
Gehiago sakontzeko bibliografia
- Argüelles R. La estructura metálica hoy. Ed. Bellisco, Madrid 1975.
- Torroja E. Razón y ser de los tipos estructurales. Ed. IETcc, Madrid 1960.
- Calavera J. Proyecto y cálculo de estructuras de hormigón armado para edificios. Ed. Intemac, Madrid 1992.
- Montoya – García - Morán. Hormigón armado. Ed.Gustavo Gili, 1993
- VV.AA. Eurocódigo 5, Estructuras de Madera.
- VV.AA. Estructuras de madera. AITIM.
- VV.AA. Casas de madera. AITIM.
- Sánchez Mazaira A. La madera laminada encolada. Fund. Escuela de la Edificación, 1992
Aldizkariak
• DETAIL RED BUSINESS Information S.A.U. http://es.detail-online.com
TECTÓNICA monografías de arquitectura, tecnología y construcción
• TECTÓNICA ATC Ediciones S.L. http://www.tectonica.es
PASAJES – ARQUITECTURA DISEÑO & INNOVACIÓN
• PASAJES EDITORIAL América IbéricaDETAIL revista de arquitectura y detalles constructivos. http://pasajesarquitectura.com
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AZCUNA MENDIOLA, MIKEL
- MORA MARTIN, FERNANDO
- SAGARNA ARANBURU, MAIALEN
TaldeakToggle Navigation
16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 16:30-18:30 | ||||
16-30 | 14:30-16:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 3.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 3.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 18:30-19:00 | ||||
16-30 | 16:30-17:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 3.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 3.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-17 | 14:00-16:00 | ||||
19-19 | 14:00-16:00 | ||||
21-21 | 14:00-16:00 | ||||
23-23 | 14:00-16:00 | ||||
25-25 | 14:00-16:00 | ||||
27-27 | 14:00-16:00 | ||||
29-29 | 14:00-16:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
16 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 14:00-16:00 | ||||
18-18 | 14:00-16:00 | ||||
20-20 | 14:00-16:00 | ||||
22-22 | 14:00-16:00 | ||||
24-24 | 14:00-16:00 | ||||
26-26 | 14:00-16:00 | ||||
28-28 | 14:00-16:00 | ||||
30-30 | 14:00-16:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
46 Teoriakoa (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 16:30-18:30 | ||||
16-30 | 16:30-18:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 2.2 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 2.2 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
46 Gelako p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 18:30-19:00 | ||||
16-30 | 18:30-19:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 2.2 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 2.2 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
46 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 14:30-16:30 | ||||
18-18 | 14:30-16:30 | ||||
20-20 | 14:30-16:30 | ||||
22-22 | 14:30-16:30 | ||||
24-24 | 14:30-16:30 | ||||
26-26 | 14:30-16:30 | ||||
28-28 | 14:30-16:30 | ||||
30-30 | 14:30-16:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-17 | 14:30-16:30 | ||||
19-19 | 14:30-16:30 | ||||
21-21 | 14:30-16:30 | ||||
23-23 | 14:30-16:30 | ||||
25-25 | 14:30-16:30 | ||||
27-27 | 14:30-16:30 | ||||
29-29 | 14:30-16:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO DE CONSTRUCCIÓN - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA