Eduki publikatzailea

Bizi-zikloaren ikuspegia duen metodologia bat garatzea, lehendik dagoen parkearen birgaitze energetikoko jarduerak ebaluatzeko kode tekniko berriaren eskakizunak kontuan hartuta

Proiektu hau, hain zuzen ere, erakunde laguntzaileetako baten beharretik sortu da: ALOKABIDE SA. Erakunde horrek alokairuko etxebizitza publikoak kudeatzen ditu, horietako ugari birgaitze-beharrak dituztenak eta profil sozioekonomiko ertain-baxuko erabiltzaileak dituztenak. Eta gainera, zenbait kasuetan pobrezia energetikoko arrisku handiarekin. Eskatzen diren esku-hartzeak oso zabalak dira, baina muga ekonomikoak dituzte epe laburrean gauzatzeko. Kudeatzen duten parkearen ezaugarri zehatzen azterketak eta epe ertain eta luzeko ikuspegi orokorra duten esku-hartze estrategien azterketak aukera emango lieke, alde batetik, egiten ari diren birgaitzeak ebaluatzeko, eta, bestetik, etorkizuneko ekintzak diseinatzeko eta lehenesteko, beraien inpaktuaren eta bideragarritasunaren arabera.

Testuinguru horretan, proiektu honen helburu nagusia bizi-zikloaren perspektiba duen metodologia bat garatzea da, dagoen parkearen birgaitze energetikoko ekintzak ebaluatzeko, kode tekniko berriaren eskakizunak kontuan hartuta. Helburua da erakunde laguntzaileek birgaitze-estrategiak lehenestea eta planifikatzea ahalbidetuko dien tresna bat izatea, etxebizitza horien erabiltzaileen bizi-kalitatea hobetuz, eraikin horien energia-eraginkortasuna aztertuz eta ingurumen-inpaktua murriztuz.

Ikertzaileak

Ikertzaile nagusia: Xabat Oregi Isasi (Arkitektura Saila - CAVIAR taldea)

• Rufino Javier Hernández Minguillón (Arkitektura Saila - CAVIAR taldea)
  • Olatz Grijalba Aseguinolaza (Arkitektura Saila - CAVIAR taldea)