XSLaren edukia

Musika Adierazpenaren Garapena II

Ikastegia
Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2024/25
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala1218
Gelako p.4872

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Gaitasunak:



1.- Jolasa, musika-adierazpenerako baliabide didaktiko gisa erabiltzen jakitea.

2.- Musika-hautematea eta adierazpena, trebetasun motorrak eta sormena sustatzeko dituzten proposamen didaktikoak lantzea.



Ikasketa emaitzak:



1.-Musika eta jolasaren plazerraren bizipena berreskuratu, gelan praktikatuz.

2.-Jolasean oinarritutako ikasketa-jarduerak diseinatzeko gaitasuna.

3.-Abestiak, koreografiak sortzeko gaitasuna izatea.

4.- Musika-baliabide didaktikoak identifikatu eta sailkatzeko gaitasuna.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.GAIA ABESTIA ETA HAUR ERREPERTORIOA.

Haurraren errepertorio etaparako ezaguera eta erabilera egokiaren bultzatzea.

2.GAIA. MUSIKA ETA JOLASA.

Ikasketa-jarduerak eta jokoan oinarritzen diren musika-adierazpena erabiltzea eta garatzea.

3.GAIA. MUSIKA -SORMENA: INPROBISATU ETA SORTU.

Inprobisazioa bultzatzen duten jardueren bidez musika-asmaketa eta sormena sustatzea.

4.GAIA MUSIKAREN BALIABIDE DIDAKTIKOAK HAUR HEZKUNTZAN.

Musika adierazpena modu globalizatuan eta interdisziplinazko baliabideko erabileraren bitartez

bultzatzen duten proposamen didaktikoak lantzea.

5.MUSIKA HAUR HEZKUNTZAKO CURRICULUMEAN.

Haurren etapa curriculum-aren musika-oinarriak ezagutzea.

MetodologiaToggle Navigation

Ikasturtean zehar klaseak teoriko-praktikoak izango dira, egitarau honen edukiak landuz. Bertan agertzen diren edukiak gutxiagotik gehiagora garatuko dira, banaka zein taldeka eta irakaslearen zuzendaritzapean.

Modulu-lan bat ere osatuko da.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ebaluaketa jarraia:

Garatu beharreko idatzizko azterketa 50 %

Test motako idatzizko azterketa 15 %

taldeko lanak eta asistentzia 19 %

Moduluko lana 16 %



OHARRA:Klasera etorrri ezin direnak, azken azterketa egin beharko dute, eta bertan bertan irakasgaiaren eduki teoriko zein praktikoak ebaluatuko dira, notaren 100% suposatuko duelarik.



Uko egitea:



OHARRA: Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren %40 baino handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa <> izan dadin. Aldiz, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren % 40a edo hori baino txikiagoa, deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek kasuan kasuko irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.



Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Orff Musika Tresnak, Musika Gela Berezia
- Curriculum Dekretuak (BOE, BOPV):
.REAL DECRETO 1513/2006, de 7 de diciembre, por el que se establecen las enseñanzas mínimas
de la Educación primaria. La Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de
.DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y
se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco. Suplemento al n.º 218 -martes 13 de
noviembre de 2007
- Ordenagailua
- Ikus-entzunezkoak

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

ALSINA, P.; DÍAZ, M.; GIRÁLDEZ, A. (2008). La música en la escuela infantil (0-6). Barcelona. Graó.

DELALANDE, F. (1995). La música es un juego de niños. Buenos Aires. Ricordi.

HEMSY DE GAINZA, V. (1983). La improvisación musical. Buenos Aires. Ricordi.

PAYNTER, J. (1991). Oír, aquí y ahora. Buenos Aires. Ricordi.

Gehiago sakontzeko bibliografia

- CAMPBELL, P. S. & FREGA, A. L. (2001). Canciones de América Latina: De su origen a la escuela.
Miami, FL. Warner Bros. Publications.
- GARDNER, FELDMAN y KRECHEVSKY (2000). El Proyecto Spectrum.
Tomo I: Construir sobre las capacidades infantiles. Madrid. MECD y Morata.
Tomo II: Actividades de aprendizaje en la educación infantil. Madrid. MECD y Morata.
Tomo III: Manual de evaluación para la educación infantil. Madrid. MECD y Morata.

Aldizkariak

Boletín de investigación educativo-musical del CIEM (Centro de Investigación en Educación Musical).
Eufonía: Didáctica de la música.
Léeme. Revista electrónica de educación musical.
Música y Educación.

TaldeakToggle Navigation

31 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala