Prentsaurrekoa: Epidemiologiako Espainiako Sozietatearen urteko XL. bilera

2022/07/28, 11:00

Kokapena

Donostiako Udala
Ijentea 1. -20003- Donostia / San Sebastián (Gipuzkoa)

Deskribapena

Epidemiologiako Espainiako Sozietatearen (SEE gaztelaniazko sigletan) urteko XL bilera aurkezteko prentsaurrekoa egingo da ostegunean, uztailak 28, 11:00etan, Donostiako Udaleko osoko bilkuren aretoan. Ekitaldia abuztuaren 30etik irailaren 2ra izango da Donostian, Euskal Herriko Unibertsitatearen Carlos Santamaria Zentroan.

Klima-aldaketa, ingurumena, hiri-osasuna eta desparekotasun sozialak izango dira bileraren ardatzak. Aurreikuspenen arabera, 800 parte-hartzaile baino gehiago eta mila komunikazio inguru izango dira. Era berean, askotariko gaiak jorratuko dituzte, esaterako, osasun mentala, genero-indarkeria, txertoak, minbizia edota sexu-transmisiozko gaixotasunak.

Aurten, nobedade gisa, kongresua ofizialki inauguratu baino egun bat lehenago, herritarrei irekitako mahai-inguru bat egingo da San Telmo Museoan.

Honako hauek izango dira prentsaurrekoan:

-Eneko Goia, Donostiako alkatea

-José Ignacio Asensio, Gipuzkoako Foru Aldundiko Ingurumeneko diputatua

-Jesús Ibarluzea, SEEren biltzarraren Antolaketa Batzordeko presidentea

-Aitana Lertxundi, SEEren biltzarraren Antolaketa eta Zientzia Batzordeko idazkari eta UPV/EHUko Medikuntza Fakultateko irakaslea

-Marisol Garmendia, Donostiako Udaleko Osasun Publikoko zinegotzia

-Itziar Larizgoitia, Eusko Jaurlaritzako Osasun Saileko Osasun Publikoaren zuzendaria

-Alexander Boto, Eusko Jaurlaritzaren Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoko (IHOBE) zuzendaria