Eguneko irudia

Enpresa eta Ekonomia Fakultateko bigarren mendeurrenari dedikatutako kupoiaren aurkezpena

Noiz eta non

2019/02/25, 11:00 - 00:00

Kokapena

Graduen aretoa - Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Elkano)
Elcano 21. -48008- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

ONCEk martxoaren 2an –larunbata- zozkatuko den kupoia dedikatuko dio UPV/EHUko Enpresa eta Ekonomia Fakultateari, 200. urteurrena dela eta. Hala, ONCEk 5,5 milioi kupoi emititu ditu, asteburu honetatik aurrera salgai.

Oroitzapenezko kupoia Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Elkano ataleko Areto Nagusian emango da ezagutzera datorren astelehenean –otsailak 25-, 11:00etan (Elkano kalea, 21. Bilbo)

Aurkezpenean ONCE Euskadiko Lurralde ordezkariak Juan Carlos Anduezak, Euskadi eta Kantabriako Joku-Buru Miguel Moradok; Fakultateko Dekano Jon Barrutiak eta Elkanoko Dekano orde koordinatzaile Pedro Gomezek hartuko dute parte.