Euskal Herriko Unibertsitateko Sarrikoko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Areto Nagusia galaz jantzi zen ostiralean Euskadiko enpresek azken bi urteetan egindako marketin ekintza nagusiak errekonozitzeko.
-
Promoviendo la farmacia sostenible
-
Jupiterren Orban Gorri Handiaren adina eta jatorria zehaztu dute
-
Euskal kobazuloetan egindako ikerketa batek iradokitzen du Paleolitoko labar-artea funtzio anitzekoa izan zela
-
Gazte gehienek noizbait erabili dute bikotekideekin offline edo onlineko biolentzia
-
Pregabalinaren erabilera eta gehiegizko erabilera: gehien saldutako sendagaietako baten historia
Marketin Masterraren sarien V. edizioan Euskadiko marketin-ekintzarik onenak errekonozitu dituzte
Marketineko estrategien bitartez errentagarriagoak eta lehiakorragoak izateko Euskadiko enpresek egiten duten lana saritzen du bi urtez behingo ekitaldi horrek
- Albisteak
Lehenengo argitaratze data: 2021/11/17
![Irudia](/documents/10136/33290990/premios-esmes_web.jpg/61ef7a6d-d599-8011-d546-21c2cd0d20a4?t=1637133674971)
Denbora tarte horretan egoera ezohikoa izan da osasun alerta dela eta. Horrek eragina izan du ezinbestean sarietara aurkeztu dituzten lanetako askotan: komunikazio eta salmenta estrategiek egokitzen zuten produktuen eta zerbitzuen merkaturatzea pandemiaren ondorioz ezarritako mugetara eta murrizketetara.
Guztira 51 hautagaitza jaso dituzte askotariko mota, sektore eta neurritako enpresatakoak (mikroETEak zein multinazionalak). Marketinaren eta komunikazioaren alorrean eskarmentu eta prestakuntza handia duten bederatzi lagunek osatutako epaimahaiak erabaki du hamaika sari, hiru accesit eta aintzatespen bat ematea. Oreka aurkitzen saiatu da, gainera, aurrekontu handiko eta txikiko ekintzak saritzeko.
Zehazki, honako hauek izan dira sarituak: Aidearte, Furoshirirentzat egindako bilgarriagatik; Ekhi, itxialdian La Salve garagardoak banatzeko estrategiagatik; Orbea, Hiru marka berriaren diseinuagatik; Zorraquino, EITBren aplikazio berriaren diseinuagatik; Neinor, higiezinen promozioak saltzeko hainbat kanpaina grafikorengatik; Dimensión, Laboral Kutxarentzat sortu dituen 360º-ko ekintzengatik; Ausolan, “17 mujeres” izeneko barne marketineko ekintzagatik; Ismark, Duplostockentzat sortutako marketin industrialeko kanpainen bitartez eskuratutako emaitza interesgarriengatik; Sirope, txikien artean birziklajea sustatzeko Ecoembesek agindutako kanpainagatik; Aloha Poké, elikadura osasungarriko jatetxe horiek promozionatzeko gauzatutako kontzeptualizazioagatik eta marketineko ekintzengatik; eta Osito & Co, baliabide ekonomiko urriekin produktua garatzeko eta komunikazioaren aldetik nabarmentzeko gaitasunagatik.
Gainera, hiru accesit eman dituzte: lehena, Avocado agentziari, Fundamental English akademiaren markaren diseinuagatik; bigarrena, Artemani, Arantzazu Labentzat egindako lanengatik; eta hirugarrena, Nafarroako Turismoari, “Navarra es un privilegio / Nafarroan hamaika aukera” kanpainagatik –autonomia erkidego barruko turismoa sustatzea zuen helburu, autonomien arteko mugikortasuna galarazita zegoenean–.
Azkenik, GlobalSound enpresa errekonozitu dute, Euskadin audiobrandingean soluzio berritzaileak aplikatzen aitzindaria delako.
Marketin Masterraren Sariei buruz (PesMes)
PesMes izenez ezagutzen diren sariak 2014an sortu zituzten, Marketing Alumnik, UPV/EHUren Marketin eta Merkataritza Zuzendaritza Masterrak eta Enpresari Aplikaturiko Ekonomiaren Institutuak sustatuta, irabazi asmorik gabeko eta jarraitzeko bokazioa duen ekimen gisa.
PesMes sarien helburua profesionalek, markek, enpresek eta mota eta tamaina guztietako beste erakunde batzuek marketinaren alorrean egiten duten lana aitortzea, bultzatzea eta jendaurrean zabaltzea da, zentzurik zabalenean. Horrekin, gainera, marketinak merkatuan lehiakortasuna eta arrakasta sortzeko eta handitzeko duen garrantzia nabarmendu nahi da, bai eta euskal enpresen eta profesionalen arteko esperientzia trukea sustatu ere, networkingerako eta balioa elkarrekin sortzeko gune egokia sortuz.
Sariak –biurtekoak bigarren edizioaz geroztik– Euskal Autonomia Erkidegoan egoitza edo ordezkaritza duen edozein profesional, erakunde, enpresa eta negoziori zuzenduta daude, bai eta Marketineko eta Merkataritza Zuzendaritzako Masterretako, MBA Executiveko eta MBAe3ko ikasleei ere (izandakoak edo egungoak), baldin eta Euskal Autonomia Erkidegoan kokatuta ez dauden enpresetan lan egiten badute eta sarietan aurkeztutako ekintza edo proiektuen formulazioan eta garapenean parte-hartze nabarmena izan badute.
Aurreko edizioetako informazio gehiago eta argazkiak.
Irudi galeria
-
Aída Pérez Aidearteko CEOak jaso du saria. Argazkia: UPV/EHU. -
Iratxe Umaran Chies (Zorraquino), Iñaki Lecue Allende (Zorraquino), Lontzo Sainz (ETB) eta Iñako Gurrutxagak (ETB) jaso dute saria. Argazkia: UPV/EHU. -
Iñigo González eta Elena Cortázar EKHIko zuzendari eta zuzendari ondokoak jaso dute saria. Argazkia: UPV/EHU. -
Alazne Ustaranek, Avocadoren sortzaileetako batek, saria jaso du. Argazkia: UPV/EHU. -
Xandra Garrido Siropeko marketin zuzendariak jaso du saria. Argazkia: UPV/EHU. -
Neinorreko marketin saileko Miren Dobaranek eta Goiatz Saenzek jaso dute saria. Argazkia: UPV/EHU. -
Arantzazu Lagunilla Amozarrain Artemaneko zuzendariak jaso du saria. Argazkia: UPV/EHU. -
Iñaki Ruiz Laboral Kutxako publizitate-buruak eta Blanca Gomara Dimentsioko sormen-zuzendari exekutiboak jaso dute saria. Argazkia: UPV/EHU. -
Almudena Luzarraga Ismarkeko proiektu-buruak saria jaso du. Argazkia: UPV/EHU. -
Puy Trigueros Labeaga Nasertic-Tursimo de Navarrako marketin digitaleko arduradunak saria jaso du. Argazkia: UPV/EHU. -
Gaizka Muñozek eta Cristina Guezuragak, Siropeko zuzendari estrategiko eta sortzaileak, saria jaso dute. Argazkia: UPV/EHU. -
María Marín Ausolaneko zuzendari komertzial eta Ausolan Fundazioko lehendakariak saria jaso du. Argazkia: UPV/EHU. -
Ander Mendezek, CEOak eta Alkoholdun Ositoen sortzaileak, jaso du saria. Argazkia: UPV/EHU. -
Guillermo Fuente Gil Aloha Poké sortzaileetako bat. Argazkia: UPV/EHU. -
Estrella Díaz, Staff Grupo by Ausolaneko zuzendari kudeatzailea, eta María Marín, Ausolaneko merkataritza-zuzendaria eta Ausolan Fundazioko presidentea. Argazkia: UPV/EHU.