Eguneko irudia

2023/10/17, 16:30

Kokapena

Areto nagusia - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Letren Fakultatean Luis Alberto de Cuencaren eta Jon Juaristiren arteko elkarretaratzea egingo da, Euskal Herriko Unibertsitatearen Gizarteak, Prozesuak, Kulturak (VIII-XVIII. mendeak) ikertaldeak antolatutako jarduera izanik.

Luis Alberto de Cuenca (Madril, 1950) Filologia Klasikoan doktorea eta CSICeko Giza eta Gizarte Zientzien Zentroko Mediterraneoko eta Ekialde Hurbileko Hizkuntza eta Kulturen Institutuko ikerketa irakaslea da. Institutu horretako eta Biblioteka Nazionaleko zuzendaria izan da. 2004ra arte Kulturako estatu idazkaria izan zen.

Filologoa, poeta, itzultzailea, saiakeragilea, zutabegilea, kritikaria, literatura editorea eta ikertzailea, Historiaren Errege Akademiako kide osoa ere bada. Sari entzutetsu ugari jaso ditu, hala nola 2015eko Poesiako Sari Nazionala.

Elkarretaratzea zabalik dago jende guztiarentzat.