Graduazioa Hezkuntza eta Kirol Fakultatean

• Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2018/06/05

Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Graduaren IV. promozioa. Argazkia: Nuria González. UPV/EHU.

Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Hezkuntza eta Kirol Fakultateko Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Graduaren IV. promozioak graduazio ekitaldia egin zuen, ekitaldiaren buru Nekane Balluerka UPV/EHUko errektorea eta Cristina Uriarte Toledo Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza sailburua izan zirelarik.

Promozioa hau 109 ikaslek (22 neska eta 87 mutil) osatzen dute guztira eta hauen aitabitxia Gorka Iturriaga izan zen. Raúl Martínez de Santos Kirol Ataleko koordinatzaileak eta Hilario Llanos fakultateko dekanoak ere hartu zuten parte ekitaldian.

Gainera, gonbitea egin zitzaien duela 25 urte ikastegian hasi ziren ikasleei, SHEEko 7. promozioko kideei.