2021-2022 denboraldiko Formula Student Bizkaia monoplazak Bilboko kaleak zeharkatuko ditu

• Ekitaldia

Noiz eta non

2022/11/09

Kokapena

Bizkaia Aretoa
Avenida Abandoibarra 3. -48009- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

Ekimena Zientzia Astearen jardueren barne kokatzen da

Bilboko Ingeniaritza Eskolako Formula Student Bizkaia taldearen monoplazak Bilboko kaleak zeharkatuko ditu larunbatean, azaroak 12, 2022an Formula Student lehiaketa ospetsuetan parte hartu duen lehiaketako ibilgailu elektrikoarekin.

Monoplazak 12: 30ean hasiko du bere ibilbidea Bizkaia Aretoan eta herriko leku enblematikoetatik igaroko da: Deustuko Zubia, Kale Nagusia, Jesusen Bihotza, Moyua plaza, Udaletxea edo Euskadi plaza, besteak beste. Ibilgailuak Bilboko Udaltzaingoaren laguntza izango du.

Ibilgailuaren ibilbide osoa 30-45 minutukoa izango da.
Irteera: Ramon Rubial kalea (Bizkaia Aretoaren izkina)

(1) Ramón Rubial Kalea (Bizkaia Aretoa)

(2) Euskadi plaza (Iberdrola eraikina)
Deustoko zubia (Joanera)

(3) S. Pio X plaza
Deustoko zubia (Itzulera)

(4) Euskadi plaza(Museo Plaza)
Máximo Aguirre kalea

(5) Gran Vía

(6) Jesusen Bihotza plaza
Gran Vía

(7) Moyúa plaza
Elcano kalea

(8) Euskadi plaza
Mazarredo zumarkalea

(9) La Salve zubia
Errekalde zumarkalea

(10) Moyua plaza
Gran Via

(11) Plaza Biribila
Buenos Aires Kalea
Udaletxeko zubia (Joanera)

(12) Bilboko udaletxea
Udaletxeko zubia (Itzulera)
Venezuela plaza

(13) Ibáñez de Bilbao kalea (Albia lorategia)
Mazarredo zumarkalea
Gran Vía

(14) Plaza Moyúa
Elcano kalea

(15) Euskadi plaza

(16) Ramon Rubial kalea(Bizkaia Aretoa)

Formula Student en la Zientzia Astea

“Driving Bilbao” Bilboko Ingeniaritza Eskolaren ekimen bat da, zeinaren bidez Formula Student Bizkaia proiektuaren ibilgailuak hiriko kale nagusiak zeharkatuko duenak; 2015etik egiten da eta Euskal Herriko Unibertsitateak antolatzen duen Zientzia Astearen jardueren barruan kokatzen da.

Formula Student Bizkaiaren monoplaza UPV/EHUko Zientzia Astean jarri duen standean ikusi ahal izango da, azaroak 9tik 13ra.

Formula Student Bizkaia irakaskuntza-proiektua 2006an sortu zen, eta bertan parte hartzen duten ingeniaritzako ikasleei erronka bat proposatzen die: Silverstone eta Bartzelona-Katalunia zirkuituetan egiten diren nazioarteko Formula Student ekitaldietan lehiatuko den plaza bakarra diseinatu eta eraikitzea, mundu osoko 100 unibertsitate baino gehiagoren aurrean. Bilboko Ingeniaritza Eskolako 60 ikaslek eta 3 irakaslek osatzen dute proiektua. Proiektuak UPV/EHUren, Bizkaiko Foru Aldundiaren, Bilboko Udalaren eta Alunid, Batz, Idom, Imedusa, Inarak, Ingemat, Madit, Sener, SisteModel eta Tecnalia enpresen laguntza du, besteak beste.