2023/2024ko Euskal Olinpiada Zientifikoen sari banaketa

2024/04/26

Kokapena

Areto Nagusia
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Hartzaileak:
Ikasle
Irakaskuntza eta Ikerkuntzako Pertsonala

Deskribapena

Leioako Bizkaiko Campuseko Areto Nagusian ospatuko da 2023/24ko Euskal Olinpiada Zientifikoen sari banaketa ekitaldia. Lehiaketa hau UPV/EHUko Zientzia eta Teknologia Fakultateak antolatzen du eta Biologia, Fisika, Geologia, Matematika eta Kimika ikasgaiak biltzen ditu.

Ekitaldian, parte-hartzaile bakoitzari aintzatespen-diploma bat emango zaio, zientziarekiko “ilusioa eta interesa eskertzeko”. Gainera, kategoria bakoitzeko irabazleei sariak banatuko zaizkie. Halaber, ikastetxeak eta irakasleak sarituko ditu ikasleen arrakastengatik.

"Ikasleek olinpiadetan parte hartzeak aukera paregabea ematen die beren ezagutzak probatzeko, baita unibertsitatearekin eta beste ikasle batzuekin lehen harremana izateko ere. Bestalde, fase autonomikoa gainditzeak eta estatuko eta nazioarteko faseetan parte hartzeko aukerak, hala badagokio, esperientzia paregabea ekar diezaieke beren bizitzan. Horregatik, ikastetxe guztiak animatu nahi ditut hurrengo edizioetan parte hartzera ", adierazi du Fernando Plazaolak, Zientzia eta Teknologia Fakultateko dekanoak.

Olinpiada hauek Biologia, Fisika, Geologia, Matematika eta Kimikako bigarren hezkuntzako ikasleei zuzenduta daude. 2023/2024 ikasturtean Euskal Autonomia Erkidegoan matrikulatutako Batxilergoko bigarren mailako ikasleek (Geologia eta Matematikaren kasuan, DBHko 4. mailako eta Batxilergoko 1. mailako ikasleek ere parte har dezakete) parte hartu dute.

IX. Udaberriko Matematika Lehiaketa

Era berean, joan den apirilaren 13an ospatu zen Udaberriko IX. Matematika Lehiaketaren sariak banatuko dira ekitaldian. Zientzia eta Teknologia Fakultateak eta Askartza Claret ikastetxeak antolatutako lehiaketa honetan, Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako 56 ikastetxek parte hartu dute, Lehen Hezkuntzako 4. mailatik Batxilergoko 2. mailara arte: guztira, 584 ikasle.