Erakusketa: 20 artista 'Nire bulegoko horma'tik

Noiztik: 2024/04/15 Noiz arte: 2024/04/26

Kokapena

Chillida erakusketa-aretoa - Bizkaia Aretoa
Avenida Abandoibarra 3. -48009- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

‘Nire bulegoko horma’ proiektuaren hasieraren hamargarren urteurrena dela eta, erakusketa bat antolatu da proiektuaren epilogo gisa, UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko irakasle eta irakasle eta ikasle ohien laguntzarekin.

"Ia bederatzi urtez erakusketak egin ziren" Nire bulegoko horma"n, Arte Ederren Fakultateko bulego batean. Batzuk obra bakar bat edo pare bat izan ziren, beste batzuetan obra gehiago izan ziren; nolanahi ere, erakusketa-espazio txiki bat zen, eta bertan obra artistikoari buruzko ikuspegi pertsonal bat entseatzen joan zen, irizpide subjektiboekin batez ere, baita obra aurkezteko moduetan ere ", azaldu du Juan Crego’ Nire bulegoko horma’ proiektuaren arduradunak.

"Erakusketa hau epilogo bat da, eta hasi zenetik 10 urte igaro ondoren ixten dugu proiektuaren zikloa. Areto handi batean "Nire bulegoko horma" tik igarotako obra guztiak bilduta ikusteko aukera ematen du, saihestezina izan den hutsuneren bat egon badago ere, eta baita erakusgai jarritako lanen aldaketaren batzuk ere ", adierazi du.

Amaiera ekitaldia, ostegunean, apirilak 25, egingo da. Hala, Beatriz Silvaren performance bat izango da ikusgai.

Fakultateko irakasle ohi eta proiektuaren sustatzaile Juan Crego doktoreak antolatutako erakusketan, 10 urte horietan erakusgai jarri ziren ia artista guztien lanak bildu ditu:

Agustín Albizu, Mikel Arce, Leire Aranburu, Jon Barredo Cahue, Juan Crego, Lourdes de la Cal Montoya, David García Rodríguez, Chus Izarra, Imma Jiménez, Elena Mendizabal, Cristina Miranda de Almeida, Ana Múgica Anduiza, Txaro Otxaran, Carmen Palomero Contreras, Diego Pedrero, Arturo/Fito Rodríguez, Patxi Serrano, Susana Talayero, Merce Zulueta.