Eguneko irudia

Jardunaldia: JolasBIDE, zer da heziketa berrikuntza?

Noiz eta non

Noiztik: 2017/11/09 Noiz arte: 2017/11/06, 10:00 - 12:47

Kokapena

Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Irudia

Deskribapena

Ostegunean, azaroak 9, 10:00etan, UPV/EHUko Bilboko Irakasleen Eskolan (Sarriena, auzoa, z/g. Leioa) JolasBide jardunaldia egingo da, ‘Zer da heziketa berrikuntza?' goiburuz. UPV/EHUko Bilboko Irakasleen Eskolak eta Haziz hazi sareak antolatuko duten hausnartzeko gune horretan hauek hartuko dute parte:

• Nélida Zaitegi, Euskadiko Eskola Kontseiluko presidentea
  • Mikel Agirregabiria, Bizkaiko Heziketa Berrikuntzako arduraduna
  • Jose Miguel de Castro, ‘Diraya Expresión' tailleraren ordezkaria
  • Elena Cruces eta Julián Maguna, ‘Imagine Elephants' proiektuaren kideak
  • Ane Erice eta Adrián García, Zallako Landabaso Eskola Aktiboko ordezkariak
  • Miren Alaña, psikopedagogoa

UPV/EHUko Bilboko Irakasleen Eskolako zuzendari Gurutze Ezkurdiak eta Haziz Hazi sareko presidente Rubén Mendezek, eta UPV/EHUko irakasle  Cristina Arriagak eta Maialen Goiriak  emango diote jardunaldiari hasiera.

Prestakuntza osatzea eta joera akademiko, metodologia berri eta hezkuntza proiektuei buruzko ikuspegi anitza eskaintzea dira JolasBide jardunaldiaren helburu. Era berean, ikaskuntza prozesuan jolasa garrantzia dela azpimarratu nahi dute.

Informazio gehigarria