Eguneko irudia

Noiz eta non

Noiztik: 2015/10/06 Noiz arte: 2015/10/02, 10:30 - 09:47

Deskribapena

Asteartean, urriak 6, 10:30etan, UPV/EHUko Zuzenbide Fakultateko Bizkaiko Ordezkaritza 2.4 Gelan (Sarriena auzoa z/g, Leioa), Zigor Zuzenbideari buruzko Jardunaldia ospatuko da, UPV/EHUko Zuzenbide Publikoa Saileko irakasle eta ikerlariek antolatuta, 1/2015 Lege Organikoaren bitartez Zigor Kodearen erreforma aztertzeko.

EGITARAUA:

10:30 "Introducción: líneas generales de la Reforma y cuestiones de Parte General". Ana Isabel Pérez Cepeda doktorea, Salamancako Unibertsitateko Zuzenbide Penaleko irakasle titularra.

11:30 "Aspectos relevantes en el tratamiento de algunos delitos contra bienes individuales (Libro II)". Inés Olaizola Nogales doktorea, Nafarroako Unibertsitate Publikoko Zuzenbide Penaleko katedraduna.

12:30 "Aspectos relevantes en el tratamiento de algunos delitos contra bienes colectivos (Libro II)". Mª Ángeles Rueda Martín irakasle titularra, Zaragozako Unibertsitateko Zuzenbide Penaleko katedraduna.

16:00 "Novedades en cuestiones penológicas y de ejecución (Libro I)". Juan Mateo Ayala García, Bizkaiko Probintzia Auzitegiko 2. Ataleko magistratua.

17:00 "Algunos problemas de aplicación judicial". Ana Palacio de Begoña, Bizkaiko Jaurerriko Abokatuen Elkargoko abokatua, Mónica Franco Izquierdo, Balmasedako instrukzio-epaile, eta Luis A. Ochoa Recio, Bizkaiko Jaurerriko Abokatuen Elkargoko abokatua.