Kongresua

2024/10/19, 09:30 - 19:00

Kokapena

Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Deskribapena

Larunbatean, urriak 19, 09:30ean, UPV/EHUko Medikuntza eta Erizaintza Fakultatean, Ikasleentzako Lehenengo Familia Medikuntzako Kongresua egingo da. Familia eta Komunitateko Medikuntzako Euskal Elkarteak (Osatzen) antolatu du topaketa, UPV/EHUko Familia Medikuntzako Gelak elkarlanean. Horrelako ekitaldiekin, bi erakundeek funtsezko espezialitate horrekiko interesa sustatu nahi dute medikuntzako etorkizuneko profesionalen artean.

Topaketaren edukia

Jardunaldian familia-medikuntzako funtsezko gaiak jorratuko dira, ikuspegi praktiko batetik, ikasleek honako arlo hauek esploratzeko aukera izan dezaten:

• Komunitate- eta landa-medikuntza
  • Osasun-arloko desberdintasunak
  • Ekografia-teknikak lehen mailako arretan
  • Kirurgia txikia
  • Larrialdiak osasun-zentroetan
  • Kasu klinikoen analisia

Gainera, mahai-inguru bat antolatuko da irakasle eta profesionalekin testuinguru bakarretan, hala nola espetxeetako eta landa-eremuko osasun-zentroetako osasun-arretan, espezialitate horren zabaltasuna eta aniztasuna erakutsiz.

Informazio gehiago: Ikasleentzako Lehenengo Familia Medikuntzako Kongresua