-
<strong>San-Jose, L.; Retolaza, J.L.</strong>
European business ethics agenda based on a Delphi analysis
European Journal of Futures Research,
2018;
6(1),
1 - 12
-
<strong>Catalán, E.; Aparicio, G.</strong>
Interpretation of the “Student Engagement” paradigm in Spain (a bibliometricreview)
RevistaTecnología, Ciencia y Educación,
2017;
6(enero-abril),
49 - 60
-
<strong>Fernandez-Sainz, A.; Garcia-Merino, J. D. Urionabarrenetxea, S.</strong>
Has the Bologna process been worthwhile? An analysis of the Learning Society-adapted Outcome Index through quantile regression
Studies in Higher Education,
2016;
41(9),
1579 - 1594
-
<strong>Garcia-Merino, J. D. Urionabarrenetxea, S.</strong>; Bañales-Mallo, A.
Cambios en metodologías docentes y de evaluación:¿Mejoran el rendimiento del alumnado universitario?
Revista Electronica de Investigación Educativa,
2016;
18(3),
1 - 18
-
García-Zambrano, L.; Zanetich, J.; Rodríguez-Castellanos, A.; <strong>García-Merino, J. D.</strong>
Using Project-Based-Learning for curriculum development at the classroom level: a case study
Educational Research International,
2013;
2(3),
56 - 65
-
<strong>Urionabarrenetxea, S.; Garcia-Merino, J. D.</strong>
Factores dependientes de la gestión universitaria como determinantes del rendimiento de los alumnos: un análisis multivariante
Revista de Educacion,
2013;
361,
456 - 489
-
<strong>Fernández-Sainz, .A</strong>; Ivantchev, S.
Cómo el aprendizaje automático y el big data pueden ayudarnos con el aprendizaje humano: un experimento con Introducción a la Econometría
Revista electrónica sobre la enseñanza de la Economía Pública,
2013;
14,
24 - 35