Breadcrumb

Asset Publisher

Automozioko Ingeniaritzako 2. mailako ikasleek ITS Euskadi XV. Kongresuan parte hartu eta abangoardiako teknologia esperimentatzen dute

Ikasleak ITS Euskadi Kongresuko ponentzia batean

 

Gasteizko Ingeniaritza Eskolako Automozio Ingeniaritzako Graduko 2. mailako ikasleak ITS Euskadi XV. Kongresuan izan dira. Biltzarra funtsezkoa da garraio-teknologia adimendunen arloan, eta Bilboko Itsasmuseoan egin zen joan den azaroaren 15ean (ostirala). Biltzarrean 12 komunikazio aurkeztu ziren, eta aplikazio berritzaileak nabarmendu ziren, hala nola adimen artifiziala mugikortasunean erabiltzea, Kairoko monorraia bezalako azpiegituren diseinu aurreratua, eta trafikoaren eta bidesarien kudeaketa eraginkorrerako irtenbideak. Gainera, hainbat teknologia eztabaidatu ziren, hala nola industria-inguruneetako teleoperazioa, emisio txikiko eremuetarako operazio-ereduak, eta bide-azpiegitura adimendunen garapena. Jardunaldian kudeaketa autonomoarekin eta mugikortasun jasangarriaren etorkizuneko joerekin lotutako proiektuak ere bildu ziren.
Hitzaldi interesgarrietara joateaz gain, ikasleek hurbiletik bizi izan zuten teknologia jardunean. Biltzarraren etenaldian, ikasleek egiaztatu zuten nola funtzionatzen duen urrutiko gidatzeak industria-inguruneetan: esperientzia hori Tecnaliak gauzatu zuen Zamudion kokatutako orga jasotzaile batekin, baina urrutitik kontrolatuta Itsasmuseotik. Erakustaldi horri esker, ikasleek ulertu ahal izan zuten teknologia aurreratu horiek praktikan nola aplikatzen diren, eta eszenario errealetan duten potentzial izugarria ikusi ahal izan zuten, ikasgeletan ikasitakoa zuzenean lotuz lanbide-munduko berrikuntzarekin.
Networking-saioan, ikasleek hainbat enpresetako ordezkariekin harremanetan jartzeko aukera izan zuten, etorkizunean prestakuntza duala jaso zezaten, eta, horrela, garapen profesionalari ate berriak ireki zizkioten. Aukera aprobetxatu zuten Itsas Museoaren ingurune bakarraz gozatzeko, kanpoko instalazioak bisitatuz eta inspirazio-gune horretako esperientzia ahalik eta gehien aprobetxatuz.