XSL Content

Body Language25920

Centre
Faculty of Education and Sport
Degree
Bachelor's Degree In Infant Education
Academic course
2024/25
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Basque
Code
25920

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based2436
Applied fieldwork groups3654

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Irakasgai honetan gorputz adierazpena ezagutuko da komunikaziorako baliabide gisa. Gorputzak dituen dimentsio adierazhgarriak ezagutzeko baliagarria izango da, eta era beream gorputzak espazioarekin eta besteekin duen harremanak hobetzeko jarduerak egingo dira. Dramatizazio teknikak garatuko dira, dantza erritmoa, gorputzaren ezagutza, adierazpena eta komunikazioa izango dira elementu nagusiak.

Sakontze teoriko bat egingo da, eta hau dena jarriko da martxan haur Hezkuntzako umeekin.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

Esta asignatura tiene por objeto un acercamiento a la expresión corporal como medio de comunicación. Ayuda a la comprensión de las dimensiones expresivas del cuerpo y a la mejora de las relaciones de este con los demás y con el entorno. Desarrolla técnicas corporales propias de la dramatización.

Theoretical and practical contentToggle Navigation

TEMA 1.- Expresión corporal y comunicación no verbal. Fases de la expresividad motriz. Poner en práctica la expresión corporal y la comunicación no verbal, mímica, signos estandarizados de comunicación motriz. Exploración de las dimensiones expresivas relacionadas con otras personas y con el entorno

TEMA 2.- Técnicas escénicas de dramatización. Crear y poner en práctica dramatizaciones con títeres, guiñol, teatro de sombras, teatro negro, role-playing, taller de doblaje...

TEMA 3.- La creatividad, la danza y la dramatización. Desarrollar y crear narraciones escénicas con elementos de danza y mimo, así como expresión libre.

MethodologyToggle Navigation

Saio gehienak praktikoak izango dira, teknika eszeniko ezberdinak erabaliz. Horretarako, praktika simulatua, jolas eszenikoa, eta jolas dramatikoa erabiliko dira. Batzuetan gelako pertsona bat izango da eszena zuzendaria, beste batzuetan gelako gidaria eta beste batzuetan esperimentazioa garatuko da.

Saio teorikoak egongo dira ere, eta ikasleen azalpen teorikoak.

Ikasleek proeiktu bat osatuko dute, gaitegiko gai baten inguruan praktika bat prestatu, Haur Hezkuntzako gela batera eraman eta umeekin gauzatu, proposamenaren onurak eta gabeziak baloratu.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Oral defense (%): 10
    • Realization of Practical Work (exercises, cases or problems) (%): 10
    • Individual works (%): 10
    • Team projects (problem solving, project design)) (%): 20
    • Portfolio (%): 10
    • LAN MODULARRA (%): 40

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ohiko deialdian ezinbestekoa da klasera joatea, kasu horretan, praktikak %10a balio du, proiektu bat egingo da %30a (%20a lan idatzi eta %10a azalpena eta defentsa), artikuluen irakurketa %10a eta portafolioa %10. Lan modularra %40a

KLASERA ETORTZEKO AUKERA EZ DUTEN IKASLEENTZAT: Proiektua egin beharko dute berdin baina %20a balioko du, lan modularra izango dute %40a (baina banaka eginda eta ez taldeka) eta azterketa idatzia %40a (azken honetan praktikari buruzko galderak zein teoriari buruzkoak egingo dira).

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Proiektua egin beharko dute berdin baina %20a balioko du, lan modularra izango dute %40a (baina banaka eginda eta ez taldeka) eta azterketa idatzia %40a (azken honetan praktikari buruzko galderak zein teoriari buruzkoak egingo dira).

Compulsory materialsToggle Navigation

AULA DE EXPRESIÓN CORPORAL BOE, BOPV, Decretos Curriculares, R.D. 1513/2006 de 7 de diciembre por el que se establecen las enseñanzas mínimas de la Educación Primaria; Ley Orgánica 2/2006 del 3 de mayo; Decreto 175/2007 de 16 de octubre por el quie se establece el curriculum de educación de la

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

BARRET, G. (1989) Pedagogía de la Expresión Dramática. Montreal: Recherche en Expression.

CAMERINO, O. Y CASTAÑER, M. (1992) Unidades Didácticas para Primaria III. Bailando en la escuela.. Bartzelona: INDE.

MONTAVEZ, M.; ZEA, M.J. (1998) Expresión Corporal, propuestas para la acción. Malaga: Edita M.M. y M.J.Z.

LEARRETA, B. (COORD.), RUANO, K. Y SIERRRA, M.A. (2006). Didáctica de la expresión corporal. Talleres monográficos. Barcelona: INDE

ORTIZ CAMACHO, M. M. (2000) Comunicación y lenguaje corporal. Granada: Proyecto Sur ediciones

SANCHEZ, G. et al. (2008) El movimiento expresivo. Salamanca: Amarú.

In-depth bibliography

ALONSO, M.T. (2005) La afectividad en el niño. Colección Pedagogía de la primera infancia. Sevilla: Trillas. BARBA, E. Y SAVARESE, N. (1990) El arte Secreto del actor. Diccionario de antropología teatral. Mexiko: Escenología A.C. LEARRETA, B. (COORD.), SIERRRA, M.A, Y RUANO, K.. (2005). Los contenidos de Expresión Corporal. Barcelona: INDE SEFCHOVICH, G. Y WAISBURD, G. (2005) Expresión Corporal y creatividad. Sevilla: Trillas. TRIGUEROS, C. (2000) Las danzas y los juegos populares en el currículo de Educación Física. Granada: Proyecto Sur ediciones

Journals

Apunts: Educación Física y Deportes Tandem Retos Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Web addresses

http://www.efdeportes.com/ http://www.inderef.com/ http://www.cprtoledo.com/index.php http://www.expresiva.org/AFYEC/ http://www.danzaballet.com/

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

13:00-14:30 (1)

Teaching staff

Exam

  • January : 15-01-2025 11:30
  • May : 23-05-2025 11:30

Classroom(s)

  • GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)

31 Applied fieldwork groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

14:00-16:30 (1)

Teaching staff

Exam

  • January : 15-01-2025 11:30
  • May : 23-05-2025 11:30

Classroom(s)

  • GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)

31 Applied fieldwork groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

12:00-14:30 (1)

Teaching staff

Exam

  • January : 15-01-2025 11:30
  • May : 23-05-2025 11:30

Classroom(s)

  • GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)