Resources and Teaching Strategies for Intercultural Education25890
- Centre
- Faculty of Education and Sport
- Degree
- Bachelor's Degree In Infant Education
- Academic course
- 2024/25
- Academic year
- 4
- No. of credits
- 6
- Languages
- Basque
- Code
- 25890
TeachingToggle Navigation
Teaching guideToggle Navigation
Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation
Ikasgai honetan kulturartekotasuna bultzatzen laguntzeko irakasle trebatua, arduratsua eta erreflexiboa izaten ikasteko hainbat baliabide eta estrategia didaktiko landu eta aztertuko dira. Horretarako, norbanakoen bizipen eta esperientzia praktikoak bultzatuko dira baliabide eta estrategia desberdin batzuk aurrera eramanez eta hauen inguruko hausnarketa eginez.
Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation
En esta asignatura se analizan los contenidos del currículo de educación primaria desde una perspectiva intercultural. Se estudian experiencias innovadoras potenciando metodologías, recursos y materiales educativos que favorezcan la inclusión y el respeto intercultural, no solo desde la escuela sino también a través de las familias y representantes sociales
Theoretical and practical contentToggle Navigation
TEMA 1.-Experiencias innovadoras de educación intercultural. Experiencias innovadoras de educación intercultural.
TEMA 2.- Los contenidos del currículo desde una perspectiva intercultural. Los contenidos del currículo desde una perspectiva intercultural.
TEMA 3.-Estrategias de trabajo y actitudes que favorecen la inclusión y el respeto intercultural. Estrategias de trabajo y actitudes que favorecen la inclusión y el respeto intercultural.
TEMA 4.-Recursos y materiales educativos para la educación intercultural. Recursos y materiales educativos para la educación intercultural.
TEMA 5.-La inclusión social a través de las familias y representantes sociales. La inclusión social a través de las familias y representantes sociales.
TEMA 6.- Convivencia y participación dentro y fuera del aula. Convivencia y participación dentro y fuera del aula.
MethodologyToggle Navigation
Ikasgai honetan zehar, irakaskuntza-metodologia aktiboak erabiltzen dira.
Assessment systemsToggle Navigation
- Continuous Assessment System
- Final Assessment System
- Tools and qualification percentages:
- Written test to be taken (%): 30
- Individual works (%): 10
- Team projects (problem solving, project design)) (%): 60
Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Irizpide orokorrak:
Ikasle presentzialak:
-Arloko gaiaren inguruko talde-lanak
1. Kurriculumarekikoa (%30)
2. Giza arlokoarekikoak (%30)
3. Zientziarekikoak (%30)
4. Jarrera positiboa eta parte hartzea (%10)
Ikasle ez presentzialak:
Kurtsoan erabilitako ebaluazio prozesuala ezin badu egin klasera etorriz, baina ebaluazio mota honekin ados egonik derrigorrezko izango du kurtsoa jarraitzeko irakasle bakoitzarekin kurtso hasieran tutoretza bi saio egitea gutxienez kurtsoko lana bideratzeko.
Ebaluazio prozesualari uko egin diotenak, ebaluazio bakarra egiteko aukera izango dute klasean landutako gai guztiei buruzko froga burutu eta puntuazio osoa lortzeko aukera izango dute. Kasu honetan bi konbokatoria izango dituztelarik.
Ikasleak aukera izango deialdiari uko egiteko. Horretarako irakasgaiko irakasleari egin beharko dio idatzi baten bidez eta azterketarako zehaztutako garai ofiziala baino gutxienez 10 egun baino lehenago.
Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Ikasle ez presentzialak:
Kurtsoan erabilitako ebaluazio prozesuala ezin badu egin klasera etorriz, baina ebaluazio mota honekin ados egonik derrigorrezko izango du kurtsoa jarraitzeko irakasle bakoitzarekin kurtso hasieran tutoretza bi saio egitea gutxienez kurtsoko lana bideratzeko.
Compulsory materialsToggle Navigation
BARRENA, F. (1998). Promotores de salud en la inmigración: mejor prevenir que curar. En Serrano. Mª T, (1998) La educación para la salud del siglo XXI. Comunicación y salud, Madrid: Díaz de Santos. PÉREZ DE EULATE, L. Y RAMOS, L. (2004) Estudio comparativo del concepto de salud entre adolescentes inmigrantes y no inmigrantes, y análisis de las diferencias de género. En La Didáctica de las Ciencias Experimentales ante las Reformas Educativas y la Convergencia Europea, Bilbao: Servicio Editorial de la UPV.
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
BARRENA, F. (1998). Promotores de salud en la inmigración: mejor prevenir que curar. En Serrano. Mª T, (1998) La educación para la salud del siglo XXI. Comunicación y salud, Madrid: Díaz de Santos.
PÉREZ DE EULATE, L. Y RAMOS, L. (2004) Estudio comparativo del concepto de salud entre adolescentes inmigrantes y no inmigrantes, y análisis de las diferencias de género. En La Didáctica de las Ciencias Experimentales ante las Reformas Educativas y la Convergencia Europea, Bilbao: Servicio Editorial de la UPV.
In-depth bibliography
PÉREZ DE EULATE, L. Y RAMOS, P.(2008) Food Risk of immigrants enrolled in school and their educational implications, Journal of Science Education
Journals
Revista electrónica: http://www.etnomatematica.org/revista.php Thinking: http://cehs.montclair.edu./academic/iapc/ http://www.proyectonoria.crearmundos.net/
Web addresses
http://www.etnomatematica.org/ www.filosofiaparaninos.org Grup IREF http://icpic.org/
GroupsToggle Navigation
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 10:00-12:00 (1) |
Teaching staff
Exam
- January : 15-01-2025 10:00
- June : 02-06-2025 10:00
Classroom(s)
- AULA DE IDIOMAS - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 10:00-12:00 (1) |
Teaching staff
Exam
- January : 15-01-2025 10:00
- June : 02-06-2025 10:00
Classroom(s)
- AULA DE IDIOMAS - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)