XSLaren edukia

Alemana II25577

Ikastegia
Letren Fakultatea
Titulazioa
Filologiako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
1
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Alemana
Kodea
25577

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Ordenagailuko p.6090

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

"Alemana II" irakasgaia derrigorrezko ikasgaia da, Filologiako Graduko Alemaniar Filologiako ibilbidearen lehen ikasturteko bigarren lauhilekoan ematen dena, eta Aleman Hizkuntzako (M02) moduluaren parte da.



Helburu nagusia ikasleei ezagutza batzuk eskuratzen eta gaitasun batzuk garatzen laguntzea da, hala nola ahoz eta idatziz alemanez adierazteko gaitasuna, testu konplexuetako ideia nagusiak ulertzeko gaitasuna, edo prozesu eta gertaera historiko orokorrak ulertzeko gaitasuna. Irakasgai honek alemanarekin, haren literaturarekin, alemaniar hizkuntzalaritzarekin eta alemanez hitz egiten duten herrialdeetako historiarekin eta kulturarekin zerikusia duten alderdiak sakontzeko oinarriak ezarriko ditu.



Hizkuntza hori ezagutzen ez duten ikasleentzat pentsatuta dago, eta "Alemanaren Ahozko eta Idatzizko Ulermenaren eta Adierazpenaren Praktikak II" irakasgaiarekin batera eskaintzen da, Hizkuntzen Europako Erreferentzia Marko Bateratuko (MCERL) A2 mailako oinarrizko ezagutzak ezartzeko eta indartzeko.



Alemana II amaitu ondoren, ikasleak hainbat lanbide-jarduera egiteko oinarrizko prestakuntza jasoko du, hala nola irakaskuntza, itzulpengintza, nazioarteko merkataritza edo turismoa.



Irakasgai hau gainditzea ezinbestekoa da Alemana III eta Alemana IV irakasgaietan matrikulatu ahal izateko.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Alemana moduluaren helburua gaitasun espezifiko hauek dira:



- M02CM02: Hainbat iturritatik datozen informazioa eta argudioak berreraikitzea, ahoz edo idatziz, eta modu koherente eta laburtuan aurkeztea.



- M02CM03: Berez adieraztea, ahoz zein idatziz, arintasun handiz eta zehaztasun handiz, esanahi-ñabardura txikiak bereizteko aukera ematen duena, baita konplexutasun bereziko egoera eta testuinguruetan ere.



"Alemana II" atalean, gaitasun horiek A2 mailan (MCERL) eskuratuko dira. Horiekin lotuta, aurreikusten da ikasleek ikaskuntzaren emaitza hauek lortzea:



IE1 - AHOZKO ULERMENA:

- IE1A) Berehalako eta eguneroko premiei buruzko esaldiak/adierazpenak/jarraibideak ulertzen ditu (adibidez, oinarrizko informazio pertsonala eta familiarra, erosketak, bizilekua, helbideak, garraioa, enplegua), betiere diskurtsoa argi eta motel artikulatuta badago.

- IE1B) Mezu laburretatik edo pasarte labur grabatuetatik funtsezko informazioa ateratzen du, eguneroko gaiei eta aurreikus daitezkeenei buruzkoak eta astiro eta argi ahoskatuta daudenak.



IE2 - IDATZIZKO ULERMENA:

- IE2A) Eguneroko gaiei edo lanarekin zerikusia duten gaiei (inprimakiak, eskaerak, berrespen-gutunak, etab.) buruzko gutun/email/testu labur eta errazak, pertsonalak edo ohikoak, ulertzen ditu, hiztegi sarriarekin eta internazionalismoekin.

- IE2B) Seinale eta abisu errazak ulertzen ditu leku publikoetan, hala nola kaleetan, jatetxeetan, tren-geltokietan eta lantokietan (adibidez, helbideen argibideak, jarraibideak, arrisku-abisuak, segurtasun-arauak, etab.).

- IE2C) Informazio espezifikoa identifikatzen eta isolatzen du egunero erabiltzen den idatzizko material sinplean, hala nola iragarkiak, prospektuak, jatetxeetako menuak, zerrendak, ordutegiak eta egunkariko artikulu laburrak.



IE3 - AHOZKO ADIERAZPENA:

- IE3A) Eguneroko gaiei buruzko elkarrizketetan modu errazean parte hartzen du, galderak planteatuz eta erantzunez, betiere errepikapenak erritmo motelagoan, birformulazioak eta zuzenketak badaude.

- IE3B) Pertsonen, bizi- edo lan-baldintzen eta eguneroko jardueren deskribapen edo aurkezpen erraza egiten du.

- IE3C) Gustuei, lanari eta astialdiari buruzko ideiak eta informazioa modu erraz eta egituratuan trukatzen ditu, akordioak lortuz (adibidez, zinemara joateko geratzea).



IE4 - IDATZIZKO ADIERAZPENA:

- IE4A) Idatzi perpaus lotuetan inguruko eguneroko gaiei buruzko ohar/email/testu labur eta errazak (pertsonak, lekuak, ikasteko edo lan egiteko esperientzia bat).

- IE4B) Familiaren, bizi-baldintzen, ikasketen, lanaren, gertakarien, iraganeko jardueren eta esperientzia pertsonalen deskribapen oso laburrak eta oinarrizkoak idazten ditu.

- IE4C) Pertsonei buruzko irudizko biografia laburrak eta errazak idazten ditu.



IE5 - GRAMATIKA:

- IE5A) Gramatika-egitura sinpleak zuzen erabiltzen ditu, baina oinarrizko erroreak sistematikoki eginez (adibidez, aditzaren posizioari edo substantiboen generoari dagokionez).

- IE5B) Ikasitako gramatika ulermen- eta adierazpen-prozesuetan aplikatzen du.



IE6 - HIZTEGIA:

- IE6A) Hiztegi nahikoa du eguneroko eta biziraupeneko oinarrizko komunikazio-beharrak adierazteko eta asetzeko.

- IE6B) Ikasitako hiztegia ulermen- eta adierazpen-prozesuetan aplikatzen du.

-IE6C) Alemanezko hiztegi elebidunak ondo erabiltzen ditu.



IE7- FONETIKA/FONOLOGIA:

- IE7A) Ahoskera, oro har, nahiko argia eta ulergarria erakusten du, atzerriko azentua agerikoa bada ere, eta solaskideek noizean behin errepikapenak eskatu behar badituzte ere.

- IE7B) Ea konparatzen dituen, oinarrizko moduan, alemanaren sistema fonetiko eta fonologikoak bere atzerriko lehen hizkuntzarekin (ingelesa) eta bere ama-hizkuntzarekin (euskara, gaztelania).



IE8 - KULTURA ETA GIZARTEA:

- IE8A) Alemaniako historiako, kulturako eta zibilizazioko elementuak identifikatzen ditu eta ulermen-prozesuetan aplikatzen ditu.



- IE8B) Jarrera positiboa eta kritikoa du alemanak inplizituki eta esplizituki transmititzen dituen alderdi soziokulturalengatik.



IE9 - IKT (Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologiak):

Alemanaren ikaskuntzarekin eta irakaskuntzarekin lotutako baliabide elektronikoak erabiltzen eta eskuratzen ditu.



IE10 - IKASKUNTZA AUTONOMOA:

Bere ikasketaz arduratzeko beharraz eta komenigarritasunaz kontzientziatuta dago, eta, beraz, ikasteko ohitura autonomoak praktikatzen ditu.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

-Komunikazio-edukiak:



Komunikabideak eta giza harremanak; irudia eta moda; zooa eta animaliak; eguraldia; norberaren gustuak; jatetxean; eskaera formalak; lanbide arriskutsuak; telebista; bidaiak antolatzea; Interneten abantailak eta desabantailak; garraiobideak.



-Gramatikako edukiak:



n-Deklination; Dativ; Genitiv; Adjektivdeklination; Possessivpronomen; Wechselpräpositionen; Nebensätze mit dass, weil, wenn, obwohl; Reflexivpronomen; Präteritum; Konjunktionaladverbien; Demonstrativartikel und -pronomen; Indefinitartikel und –pronomen; Wortstellung im Satz; indirekte Fragesätze; Ortsangaben; Konjunktiv II; Relativsätze und –pronomen; Passiv; Komparativ und Superlativ; Verben mit Dativ und Akkusativ.

MetodologiaToggle Navigation

Ikasgelan, Motive (A2) eskuliburua erabiliko da oinarrizko gida metodologiko gisa, irakaslearen azalpen eta baliabide askotarikoen bidez osatua, metodologia aktiboetan oinarrituta irakasteko; hau da, ikaslean oinarritutako irakaskuntza sustatuko da, ikaskuntza hartzen duena prozesu eraikitzailetzat (ez-harkorra) eta autozuzendua, ahalik eta testuinguru errealenean gauzatu behar dena.



Jarduera nagusiak, aurrez aurrekoak nahiz ikasgelaz kanpokoak, honako hauek izango dira:



- Ahozko testuak entzutea/ikus-entzunezko material errazak ikustea, komunikazio egoera (pseudo)benetakoetatik eratorritakoak.

- Ereduetan oinarritutako testu erraz (pseudo)benetakoak irakurtzea eta idaztea.

- Komunikazio egoera errealen ereduetan oinarritutako ahozko testu errazak sortzea.

- Idatzizko testuak ahoz gora irakurtzea.

- Gramatika ariketak egitea eta hainbat motatako hiztegiak ikastea.

- A2 mailako liburu labur bat bakarka irakurtzea.

- Alemana hitz egiten den herrialdeetako kulturari buruzko lanak egitea.



Jarduerak banaka, bikoteka eta/edo taldeka egingo dira, osasun-egoerak ahalbidetzen duen neurrian. Irakasleak lanen inguruko feedbacka emango die ikasleei. Akatsak ikasteko funtsezko tresnatzat hartuko dira, ikasleek horiek egiteko beldurra gal dezaten.



Irakaskuntza presentzialeko 60 orduez gain, ikasleak, gutxi gorabehera, 90 ordu inbertitu beharko ditu jarduera ez-presentzialean. Horretarako, lan autonomoa sustatuko da, eta ikasleek beren ikaskuntzaren gaineko erantzukizuna beren gain hartzea. Prozesu honetan (edo ikasgelan) sor dakiokeen edozein gairi dagokionez, irakaslea irisgarri egongo da tutoretzen ordutegian (kontsultatu GAURen), eta komeni da horietara aldizka joatea.



Irakasgaia garatzeko funtsezko tresna eGela izango da, eta plataforma horretan modu birtualean hartuko du ostatu, online irakaskuntza erraztuz eta ikasleen ikaskuntza autonomoa eta IKTen erabilera sustatuz.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 30
    • Ahozko defentsa (%): 20
    • Banakako lanak (%): 40
    • Asistentzia eta parte-hartze aktiboa (%): 10

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ikaslegoak ondoko bi EBALUAZIO SISTEMEN artean hautatu ahal izango du:



EBALUAKETA JARRAIA: gutxienez saioen % 70era joaten diren ikasleei aplika dakieke. Gaitasunak/ikaskuntzaren emaitzak (parentesi artean) honako tresna hauen bidez ebaluatuko dira, eta horietako bakoitzari adierazitako azken notaren ehunekoa esleituko zaio:



- EBALUAZIO JARRAIA - % 50*

· % 10 = Ikasgelako parte-hartze aktiboa (IE3, IE7b, IE8b, IE9 eta IE10) eta aurrez aurreko zereginak (IE1, IE3, IE5, IE6, IE7, IE8)

· % 20 = tarteko bi proba diagnostiko (IE1b, IE2, IE5, IE6) eta ahozko aurkezpen bat (IE3A, IE3B, IE3C, IE8A, IE8B, IE9)

· % 20 = gutxienez bi edo hiru erredakzio (IE4, IE5, IE6c, IE9) eta aurrez aurrekoak ez diren beste zeregin batzuk (IE2, IE4, IE5, IE6, IE7, IE8, IE9, IE10)



- AMAIERAKO IDATZIZKO PROBA - % 30*, honako zeregin hauez osatua:

· Testu-ulermena (IE2a, IE2b, IE2c, IE6b)

· Ahozko ulermena (IE1b, IE6b)

· derrigorrezko irakurketaren kontrola (IE8a, IE9, IE10)

· gramatika eta hiztegia (IE5a, IE5b, IE6b)



- AMAIERAKO AHOZKO PROBA - % 20*:

· Bakarrizketa iraunkorra (IE3b, IE5a, IE5b, IE6a, IE6b, IE7a)

· Hautagaien arteko elkarrizketa (IE1a, IE3a, IE3c, IE5a, IE5b, IE6a, IE6b, IE7a)



Ikasleak hiru zatiak gainditu beharko ditu (ebaluazio jarraitua, amaierako idatzizko proba eta amaierako ahozko proba). Bestela, amaierako nota gainditu gabeko ataletan lortutakotik soilik aterako da.



AURREZ AURREKOA EZ DEN EBALUAZIORAKO AUKERA: Osasun-egoerak ebaluazioa aurrez aurre egitea eragozten badu, ebaluazio-tresna bakoitzaren ehunekoak egokituko dira, eta pisu handiagoa emango zaie ez-presentziazko zereginei eta parte-hartzeari. Amaierako idatzizko proba telematikoki egingo litzateke, haren luzapena murriztuz.



EBALUAZIO JARRAITUAREN SISTEMARI UKO EGITEA: Ikasleak idazki bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaz arduratzen den irakasleari, 9 aste baino gutxiagoko epean, lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita, ikastetxearen egutegi akademikoaren arabera.



DEIALDIARI UKO EGITEA: Ikasleek deialdiari uko egin ahal izango diote, gutxienez, dagokion irakasgaiaren irakaskuntza-aldia amaitu baino hilabete lehenago. Uko hori idatziz aurkeztu beharko zaie irakasgaiaren ardura duten irakasleei.



AZKEN EBALUAZIOA: ebaluazio jarraituari uko egin dioten ikasleei soilik aplika dakieke. Gaitasunak eta ikaskuntzaren emaitzak honako tresna hauen bidez ebaluatuko dira, eta horietako bakoitzari adierazitako azken notaren ehunekoa esleituko zaio:



- AMAIERAKO IDATZIZKO PROBA - % 80*, honako ariketa hauez osatua:

· Testu-ulermena (IE2a, IE2b, IE2c, IE6b)

· Ahozko ulermena (IE1b, IE6b)

· derrigorrezko irakurketaren kontrola (IE8a, IE9, IE10)

· gramatika eta hiztegia (IE5a, IE5b, IE6b)

· idazketa (IE4, IE5, IE6c, IE9)



- AMAIERAKO AHOZKO PROBA - % 20*:

· Bakarrizketa iraunkorra (IE3b, IE5a, IE5b, IE6a, IE6b, IE7a)

· Hautagaien arteko elkarrizketa (IE1a, IE3a, IE3c, IE5a, IE5b, IE6a, IE6b, IE7a)



* Ikasleak bi atal horiek (amaierako idatzizko proba eta amaierako ahozko proba) arrakastaz gainditu beharko ditu irakasgaia gainditzeko. Bestela, amaierako nota gainditu gabeko ataletan lortutakotik soilik aterako da.



AURREZ AURREKOA EZ DEN EBALUAZIORAKO AUKERA: Osasun-egoerak ebaluazioa aurrez aurre egitea eragozten badu, azken probak telematikoki egingo dira.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ebaluazioa AZKEN EBALUAZIO SISTEMAREN bidez bakarrik egingo da.



Gaitasunak eta ikaskuntzaren emaitzak honako tresna hauen bidez ebaluatuko dira, eta horietako bakoitzari adierazitako azken notaren ehunekoa esleituko zaio:





- AMAIERAKO PROBA IDATZIA - % 80*, ariketa hauek dituena:



· Testu ulermena (IE2a, IE2b, IE2c, IE6b)



· Ahozko ulermena (IE1b, IE6b)



· derrigorrezko irakurgaiaren kontrola (IE8a, IE9, IE10)



· gramatika eta hiztegia (IE5a, IE5b, IE6b)



· idazmena (IE4, IE5, IE6c, IE9)





- AMAIERAKO AHOZKO PROBA - % 20*, honetan datza:



· Bakarrizketa irakunkorra (IE3b, IE5a, IE5b, IE6a, IE6b, IE7a)



· aztergaien arteko elkarrizketa (IE1a, IE3a, IE3c, IE5a, IE5b, IE6a, IE6b, IE7a)





* Ikasleak bi atal horiek (amaierako idatzizko proba eta amaierako ahozko proba) arrakastaz gainditu beharko ditu irakasgaia gainditzeko. Bestela, amaierako nota ez gainditutako ataletan lortutakotik soilik aterako da. Ikasleek ikasturtean zehar lortutako emaitza positiboak gorde ahal izango dira.



AURREZ AURREKOA EZ DEN EBALUAZIORAKO AUKERA: Osasun-egoerak ebaluazioa aurrez aurre egitea eragozten badu, azken probak telematikoki egingo dira.



BI DEIALDIETARAKO OHARRAK:



a. EBALUAZIO-IRIZPIDEAK



- Idatzizko proba: lexikoa, sintaxia eta ortografia maneiatzean A2 mailari dagokion zuzenketa-maila; atazarako egokitzapena edukiari eta formari dagokienez.

- Ahozko proba: jariotasuna; hiztegia; atazarako egokitzapena edukian eta forman; zuzentasun gramatikala; ahoskera



b. AZKEN EBALUAZIOARI UKO EGITEA



Deialdiari uko eginez gero, aurkeztu gabekotzat edo aurkeztu gabekotzat joko da.

Azterketen data ofizialean ezarritako probara aurkezten ez bada, dagokion deialdiari uko egingo zaio automatikoki.



c. MATERIALEN, BITARTEKOEN ETA BALIABIDEEN ERABILERA



Bi probetan ez da onartuko inolako euskarritan baliabide bibliografikorik erabiltzea (hiztegiak, gramatikak, kontsulta-lanak), gailu elektroniko eramangarririk (mugikorrak, ordenagailuak, tabletak) edo ikasleek bildutako edo irakasgaiaz arduratzen den irakasleak ekarritako materialik (ikasgelako apunteak, fotokopiak, etab.).



d. IRUZURREZKO PRAKTIKAK



Edozein proba egiten den bitartean kopia egiaztatzen bada, proba horretan parte hartzen duen edo parte hartzen duen ikasle bakoitza gainditu gabekotzat joko da, dagokion erantzukizunari kalterik egin gabe. Proba egiten den bitartean egiten bada egiaztapena, berehala eten ahal izango zaio inplikatutako pertsonari.

Era berean, ebaluazio-tresnaren bat zuzentzean agerian geratzen bada haren emaitzarako garrantzitsua den iruzurrezko praktika bat egin dela (plagioa, kopia, nortasunaren ordezpena, etab.), lan hori, arrazoituta, etendura batekin kalifikatu ahal izango da.



e. KALIFIKAZIOEN BERRISKUSPENA



GAUR-en kalifikazioak publikatzean berrikuspenerako data ofiziala zehaztuko da, eta data horretaz kanpo ez da berrikuspenik egingo.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Krenn, Wilfried und Herbert Puchta (2015): MOTIVE. Kompaktkurs DaF. Kursbuch A2. Hueber: München. ISBN 978-3-19-001881-9

- Krenn, Wilfried und Herbert Puchta (2015): MOTIVE. Kompaktkurs DaF. Arbeitsbuch A2. Hueber: München. ISBN 978-3-19-031881-0

- Hiztegi elebiduna.

- eGela-ko materialak

- A2 mailarako irakurgaia (zehaztuko da).

- Baliabide digitalak (Quizlet, Kahoot, etc.).

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Fandrych/Tallowitz (2012): Klipp und Klar. Übungsgrammatik Grundstufe Deutsch. Klett: Stuttgart.



Fandrych / Tallowitz (2002): Sage und schreibe. Übungswortschatz Grundstufe Deutsch. Klett: Stuttgart.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Billina, Anneli (2012): Hören & Sprechen A2. Ismaning: Hueber.
Buscha, Anne / Szita, Szilvia (2010): A Grammatik. Übungsgrammatik DaF. Sprachniveau A1-A2. Leipzig: Schubert-Verlag.
Castell, Andreu/Braucek, Brigitte (2007): Ejercicios. Gramática de la lengua alemana. Madrid: Ed. Idiomas.
Clamer, Friedrich/Heilmann, Erhard G. (2007): Übungsgrammatik für die Grundstufe: Arbeitsheft. Regeln, Listen, Übungen. Niveau A2 - B2. Meckenheim: Liebaug-Dartmann.
Dinsel, Sabine/Geiger, Susanne (2009): Großes Übungsbuch Deutsch - Grammatik. Ismaning: Hueber.
Dreyer, Hilke/Schmitt, Richard (2009): Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. Ismaning: Verlag für Deutsch.
Helbig, Gerhard/Buscha, Joachim (1992): Übungsgrammatik Deutsch. Berlin/München: Langenscheidt.
Hering, Axel et al. (2009): Übungsgrammatik für die Mittelstufe: Deutsch als Fremdsprache. Ismaning: Hueber.
Hohmann, Sandra (2011): Einfach sprechen! A2-B1: Deutsch als Zweit- und Fremdsprache. Übungsbuch mit Audio-CD. Klett: Stuttgart.
Lemcke, Christiane (2006): Wortschatz Intensivtrainer A1. Berlin: Langenscheidt.
Lemcke, Christiane (2008): Wortschatz Intensivtrainer A2. Berlin: Langenscheidt.
Luscher, Renate (1998): Übungsgrammatik DaF für Anfänger. Hueber: Ismaning.
Reimann, Monika (2011): Grundstufen-Grammatik für DaF. Hueber: Ismaning.
Rusch/Schmitz (2007): Einfach Grammatik - Übungsgrammatik A1 bis B1. Langenscheidt: Berlin.

Aldizkariak

Aldizkari orokorrak:

- Deutsch Perfekt

- DE Magazin Deutschland

- Kulturaustausch. Zeitschrift für internationale Perspektiven.

- Zeit Campus


Aldizkari zientifikoak:

- Fachdienst Germanistik. Sprache und Literatur in der Kritik deutschsprachiger Egunkariak.

- Jahrbuch für internationale Germanistik

- Zeitschrift für Germanistik

Web helbideak

Pons Online-Wörterbuch DE-ES:

http://de.pons.com/%C3%BCbersetzung?l=dees

Canoonet - Deutsche Wörterbücher und Grammatik:

http://www.canoo.net

LearningApps:

https://learningapps.org/

Tandem:

http://www.seagull-tandem.eu/

Online-Aufgaben Schubert Verlag:

http://www.aufgaben.schubert-verlag.de/arbeitsblaetter_a1_z/a1_arbeitsblaetter_index_z.htm

Deutsch lernen, üben, testen & trainieren:

http://www.allgemeinbildung.ch/fach=deu/=deu.htm

Hasiberrientzat alemaneko ikastaroak:

Harry, gefangen in der Zeit

http://www.dw.com/es/aprender-alem%C3%A1n/ofertas-de-aprendizaje-para-el-nivel-a1/s-100198

Duolingo

https://www.duolingo.com/course/de/es/aprende-alem%C3%A1n-en-l%C3%ADnea

Babbel ikastaroak (ordainduz)

https://es.babbel.com/aprender-aleman-en-linea

DW ikastaroa online

http://deutschkurse.dw.com/KursPlattform/WebObjects/KursPlattform.woa/wa/UAAuthDA/auth?par=G5n9lnSPUIqm93qsNXWNH45V0

Serie eta Podcast-ak:

Mission Berlin

http://www.dw.com/es/aprender-alem%C3%A1n/ofertas-de-aprendizaje-para-el-nivel-a1/s-100198

Radio D

http://www.dw.com/es/aprender-alem%C3%A1n/ofertas-de-aprendizaje-para-el-nivel-a1/s-100198

Erste Schritte in Deutschland

http://www.goethe.de/lrn/prj/wnd/deu/mse/deindex.htm?wt_sc=mwnd_miniserie

Deutschlandlabor

https://www.goethe.de/de/spr/ueb/dlb.html

Easy German – Learning German from the Streets

https://www.youtube.com/playlist?list=PL3936178A38BB5F87

Quizzlet

www.quizzlet.com

Goethe hiztegia lantzeko gunea

https://www.goethe.de/de/spr/ueb/vok.html

Phase 6 DaF Kompakt Neu A2 liburuarentzat (ordainduz)

https://www.klett-sprachen.de/daf-kompakt-neu/r-1/474#reiter=mediathek&dl_niveau_str=A1&dl_kategorie=16

Besteak:

Alemaneko irakurletza UPV/EHU-n:

https://www.ehu.eus/es/web/letrak/alemaneko-irakurlea

Alemanian ikasteari buruz:

www.study-in.de

www.daad.es

TaldeakToggle Navigation

73 Ordenagailuko p.-1 (Alemana - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
20-35

09:00-11:00 (1)

11:00-13:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA0.18 - LETREN FAKULTATEA (1)
  • AULA0.18 - LETREN FAKULTATEA (2)