Gaia
Garapena eta globalizazioari buruzko mintegia
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Esta asignatura, de carácter obligatorio y de un formato diferente al resto, tiene por objetivo complementar el resto de las asignaturas del máster con la participación en formato seminario de especialistas en diferentes materias de especial interés y actualidad dentro del amplio abanico de temáticas en torno a la globalización y el desarrollo. Por ese motivo, esta asignatura está compuesta mayoritariamente por profesorado ajeno a la UPV/EHU, especialista en temáticas específicas dentro de ese marco genérico sobre temas de globalización y desarrollo.Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
ETXEBARRIA MIGUEL, MARIA CARMEN | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebakarra | Ekonomia Aplikatua | carmen.etxebarria@ehu.eus |
OYA GOMEZ, CARLOS | University of London. School of Oriental and African Studies | Besteak | co2@soas.ac.uk | |||
PEARCE , JENNY | London School of Economics | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | j.pearce3@lse.ac.uk | ||
PEREZ OROZCO, AMAIA | Profesional independiente | Besteak | Doktorea | amaiaorozco@gmail.com |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
CG415 Irakasgai bakoitzari lotutako Oinarrizko Ezagutza Teorikoak eskuratzea. | 17.0 % |
CG416 Aztertutako esparru teorikoak ikergai har daitezkeen errealitateko (hurbilekoa nahiz atzerrikoa) arazoen azalpenean aplikatzeko (era original eta pertsonalean) gaitzea. | 17.0 % |
CG417 Ikerketa akademikoak formulatu eta gauzatzeko gaitasunak garatzea: informazioa bilatzea, hautatzea eta prozesatzea; ikerketetarako irteera hipotesiak eta helburu bideragarriak formulatzea; lanak egoki egituratzea; ondorioak lantzea; etab. | 17.0 % |
CE422 Informazioa lortu, antolatu eta ordenatzeko gaitasuna garatzea, baita analisi kritikoa oinarritu beharreko datu estatistikoen tratamendua ere. | 17.0 % |
CE423 Adierazpen gaitasuna garatzea, idatziz eta ahoz, behar bezala arrazoitutako eta oinarritutako argudioak argi, zehatz eta era sinesgarrian gauzatzeko, bai idatzizko testuen bidez bai ikasgelako aurkezpenetan. | 16.0 % |
CE424 Kalitate akademikoko testuak lantzeko trebetasuna garatzea, ohiko eskakizunak betez, edukien egiturei, aurkezpen formalari eta hizkuntza akademikoari dagokienez. | 16.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 18 | 19.5 | 37.5 |
Mintegia | 7.5 | 9 | 16.5 |
Gelako p. | 4.5 | 16.5 | 21 |
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
El alumnado será evaluado en función de la asistencia y participación en el aula y de los trabajos escritos entregados al alumnado. En concreto, la evaluación se llevará a cabo de acuerdo con los siguientes criterios:• Asistencia y participación activa en los debates en clase: 40'%
• Elaboración de trabajos breves o comentarios de texto: 60%
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
En la convocatoria extraordinaria se utilizarán los mismos criterios de evaluación que en la ordinaria, teniendo en cuenta la asistencia y participación activa del alumnado durante el periodo de docencia presencial.Irakasgai-zerrenda
1. Metodología de investigación y sostenibilidad (Carmen Etxebarria)2. Conflictos, sociedad civil, participación y democracia (Jenny Pearce)
3. Desarrollo rural, empleo y pobreza en África (Carlos Oya)
4. Economía feminista, crisis multidimensional y transición (Amaia Perez Orozco)
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
Echebarria, C., Barrutia, J. M., Aguado, I. Apaolaza, V., Hartmann, P. (2016): Capturing the benefits that emerge from regional sustainability networks: The Castile–La Mancha network of sustainable cities and towns. Papers in Regional Science, 95(S1), S27-S49.Barrutia, J.M., Echebarria, C. (2015) Resource-Based View of Sustainability Engagement. Global Environmental Change, 34, 70 – 82.
Oya, C. (2015). ‘Who Counts? Challenges and Biases in Defining ‘households’ in
Research on Poverty.’Journal of Development Effectiveness, July, 1–10. doi:10.1080/19439342.2015.1068358.
Cramer, C. and Johnston, D. and Oya, C. and Sender, J. (2015) 'Fairtrade cooperatives in Ethiopia and Uganda: uncensored.'Review of African Political Economy, 41 (S1),S115-S127.
Perez Orozco, A. (2015): Subversión feminista de la economía. Sociología del trabajo, nº83.
Perez Orozco, A. (2011): Crisis multidimensional y sostenibilidad de la vida. Investigaciones feministas, nº 2.
Pearce, J. and Loubere, N. (2017): Under Threat. Working in Dangerous Environments. In: Understanding Global Development Research, Crawford, G. at al (eds). Sage.
Pearce, J. (2009): Researching Democracy and Social Change with Violence in the Foreground. IDS bulletin. Vol 40, No 3.