XSLaren edukia
Garraio Sareak Planifikatzeko Metodoak
- Ikastegia
- Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola
- Titulazioa
- Ingeniaritza Zibileko Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 30 | 40 |
Gelako p. | 15 | 25 |
Ordenagailuko p. | 15 | 25 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
GAITASUNAK
Lurralde antolamenduaren azpiegituren ondorioak ezagutzea.
Garraio moduen aldatzeetarako azpiegituren funtzionamenduaren eta diseinuaren ezagutza.
Garraio eskaintza eskaerara egokitzeko metodologiak ezartzeko gaitasuna izatea.
Izaera tekniko edo teknologikoei dagokionez, datuen, prozeduren, ideia eta emaitzen ahozko/idatzizko komunikazioa.
IRAKASKUNTZAREN EMAITZAK
Modu kritiko eta zehatzean bidaiari/salgairi buruzko kontzeptu teorikoak ulertzea; hori guztia garraio sareen diseinu ikuspegi batetatik.
Garraio sareen diseinu eta azterketarako erreminten ezarketen ondorioak ulertu eta aztertzeko gaitasuna izatea.
Garraioa-sareen antolakuntza, diseinua, plangintza eta politikak ezartzeko gaitasuna izatea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
GAI ZERRENDA
1. gaia: Garraio sareei sarrera
2. gaia: Garraio sistema baten osagaiak
3. gaia: Datuak biltzea. Estatistika kontzeptuak. Zonakatzea. Inkestak.
4. gaia: 4 etapetako plangintza-eredua.
5. gaia: Bidaiak sortzeko ereduak
6. gaia: Zonen arabera banatzeko ereduak
7. gaia: Garraio moduen banaketa
8. gaia: Garraio sareak. Sarrera eta oinarrizko kontzeptuak
9. gaia: Garraio-sareak: algoritmo matematikoak.
10. gaia: Esleitzea
11. gaia: Salgaien garraioa. Garraioaren algoritmoa.
MetodologiaToggle Navigation
Irakasgaiaren kontzeptuak azaltzeko eskola teoriakoak emango dira, eztabaida-taldeen bitartez, ikasturtean zehar ematen diren gaurkotasun-gaiak abiapuntutzat hartuz, ikasleen parte-hartzea bultzatuz.
Halaber, kontzeptu teorikoak barneratzeko ariketak egingo dira, banakakoak, zein taldeka.
Planteaturiko kasu praktikoak ebazteko jardueretan oinarrituriko praktikak egingo dira.
Osasun egoerak aurrez aurreko irakaskuntza edota ebaluazioa eragotziz gero, onlineko jarduerara joko da eta ikasleei aldaketa horren berri emango zaie.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Irakasgaiaren ebaluazioa mistoa izango da:
1. Eginiko lanak: irakasgaiaren %30
2. Banakako azken froga: irakasgaiaren %70.
Ohiko deialdian, ebaluazio mistoari dagokionez, irakasgaia gainditzeko praktika guztiak egin eta gainditu behar dira, eta banakako froga ere gainditu egin behar da.
Halere, ebaluazio mistoan parte hartu zein ez hartu, ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak ebaluazio mistoari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du, lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita.
Ebaluazio-probetan honako materiala bakarrik erabili ahal izango da: boligrafoa eta kalkulagailua (ezingo dira kalkulagailu programatzaileak erabili).
Osasun egoerak aurrez aurreko irakaskuntza edota ebaluazioa eragotziz gero, onlineko jarduerara joko da eta ikasleei aldaketa horren berri emango zaie.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasleak egela igotako materiala
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Ortúzar, J de D.,Willumsem, L.G. 2008; "Modelos de Transporte", PubliCan, Ediciones de la Universidad de Cantabria.
Sussman, J.M.; 2000. "Introduction to Transportation Systems", Artech House.
Vuchic V.R.; 2007; "Urban Transit. Systems and Technology", John Wiley & Sons.
Vuchic V.R.; 2007; "Urban Transit. Operations, Planning and Economics", John Wiley & Sons.
Gehiago sakontzeko bibliografia
BELL, M.G.H. and LIDA, Y., (1997). Transportation Network Analisys. Editorial John Wiley.
CORDONE, R. y CALVO, R. W., (2001). A Heuristic for the Vehicle Routing Problem with Time Windows. Secciones 1 y 2. Journal of Heuristics, 7: 107-129.
CORDEAU, PASIN y SOLOMON, (2006). Integrated Model for Logistics Network Design. Introducción y Sección 1. Annals of Operations Research. Vol. 144, Number 1/ April, pg. 82.
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- IRADI ARTEAGA, JON
- LASKURAIN ITURBE, IKER
- ZUBIZARRETA IRURE, MIKEL
TaldeakToggle Navigation
16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 16:00-18:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 5.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 16:30-17:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 5.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 10:30-12:30 | ||||
4-4 | 10:30-12:30 | ||||
6-6 | 10:30-12:30 | ||||
8-8 | 10:30-12:30 | ||||
10-10 | 10:30-12:30 | ||||
12-12 | 10:30-12:30 | ||||
14-14 | 10:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 4.1 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 4.1 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 4.1 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 4.1 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 4.1 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 4.1 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eAULA 4.1 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
46 Teoriakoa (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 14:30-16:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 4.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
46 Gelako p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 16:30-17:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 4.4 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 14:30-16:30 | ||||
3-3 | 14:30-16:30 | ||||
5-5 | 14:30-16:30 | ||||
7-7 | 14:30-16:30 | ||||
9-9 | 14:30-16:30 | ||||
11-11 | 14:30-16:30 | ||||
13-13 | 14:30-16:30 | ||||
15-15 | 14:30-16:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eLABORATORIO ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
- eLABORATORIO ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA