XSLaren edukia
Musika Adierazpenaren Garapena II
- Ikastegia
- Bilboko Hezkuntza Fakultatea
- Titulazioa
- Haur Hezkuntzako Gradua (Euskera)
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 4 | 6 |
Gelako p. | 56 | 84 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
- Jolasa musika-adierazpenerako baliabide didaktiko gisa erabiltzen jakitea eta jolasean oinarritutako ikasketa-jarduerak diseinatzea.
- Musika-hautematea eta –adierazpena, trebetasun motorrak eta sormena sustatuko dituzten proposamen didaktikoak lantzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.GAIA ABESTIA ETA HAUR ERREPERTORIOA:Haurren errepertorio etaparako ezaguera eta erabilera egokiaren bultzatzea.
2.GAIA. MUSIKA ETA JOLASA: Ikasketa-jarduerak eta jokoan oinarritzen diren musika-adierazpena erabiltzea eta garatzea.
3.GAIA MUSIKA-SORMENA: INPROBISATU ETA SORTU: Inprobisazioa bultzatzen duten jardueren bidez musika-asmaketa eta sormena sustatzea.
4.GAIA MUSIKAREN BALIABIDE DIDAKTIKOAK HAUR HEZKUNTZAN: Musika adierazpena modu globalizatuan eta interdisziplinazko baliabideko erabileraren bitartez bultzatzen duten proposamen didaktikoak lantzea.
5.GAIA MUSIKA HAUR HEZKUNTZAKO CURRICULUMEAN: Haurren etapan curriculum-aren musika-oinarriak ezagutzea.
MetodologiaToggle Navigation
Irakaslearen azalpenak zein ikasleek egindako talde lanak edo bakarkako lanak txandakatzen dira. Biek, ikasleen partehartze aktiboa, guztien arteko ekintza, edukiei buruzko hausnarketa eta bakoitzak bere ikaste prozesuaren zehar jarrera arduratsua izatea eskatzen dituzte.
Magistralak eta gelako praktikak irakasgaiaren eduki nagusien ulermena eta barneratzeari zuzentzen dira.
Behaketa, esperimentazioa, analisia eta hausnarketa indibiduala zein taldean.
Entzumen, ahots, mugimendu eta musika-tresnen heziketarako jarduerak.
Ikaslegoaren inplikazioa eta partehartzea eskatzen da.
Ikasgaiak bere garapenerako eta ikasleen konpetentzien lanketarako behar dituen irakurgaiak, bideoak, irakaslearen azalpenak, ikasleen azalpenak, ikasleen talde lanak...eGelaren bitartez landu ahal izango ditugu eta bertan eskuragarri izan ahal izango ditugu egoerak hala eskatuko balu.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ebaluatzeko tresnak: Froga idatzia (galdera laburrak, garatzekoa, test moduko azterketa…), azterketa praktikoa (ahozkoa, ariketa desberdinak…), banakako lanak, taldeko lanak, modulu lana.
- Irakasgaia gainditzeko proba guztiak gainditu behar dira.
- Deialdiari uko egitea: Deialdiari uko egiteko, ikasleak idatzia aurkeztu beharko dio irakasgaiko ardura daukan irakasleari azterketa egiteko data ofiziala baino hilabete lehenago.
- Ebaluazio jarraiari uko egitea: Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoko irakasgaien kasuan edo 18 astekoa urteko irakasgaienean, lauhilekoa edo ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita.
- Azken ebaluazioa: Ikasleek hainbat jarduera egin beharko dituzte, irakasgaiaren edukiekin lotuta. Proba guztiak gainditu behar dira.
Etengabeko ebaluazioa, egoerak hala eskatuko balu, eGelaren bitartez egin
ahal izango da; hau da, bai ebaluazioarako beharrezkoak diren materialak
igoz (entregagaiak, praktikak...), baita kalifikazioa eman ere. Azkeneko
froga egin behar duten ikasleek eGelaren bitartez egin ahal izango dute
modu presentzialean egiterik egongo ez balitz.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
INSTRUMENTARIUM ORFF. MUSIKA GELA.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
ALSINA, P.; DÍAZ, M.; GIRÁLDEZ, A. (2008). La música en la escuela infantil (0-6). Barcelona. Graó.
DELALANDE, F. (1995). La música es un juego de niños. Buenos Aires. Ricordi.
HEMSY DE GAINZA, V. (1983). La improvisación musical. Buenos Aires. Ricordi.
PAYNTER, J. (1991). Oír, aquí y ahora. Buenos Aires. Ricordi
Gehiago sakontzeko bibliografia
CAMPBELL, P. S. & FREGA, A. L. (2001). Canciones de América Latina: De su origen a la escuela. Miami, FL. Warner Bros. Publications.
GARDNER, FELDMAN y KRECHEVSKY (2000). El Proyecto Spectrum.
- Tomo I: Construir sobre las capacidades infantiles. Madrid. MECD y Morata.
- Tomo II: Actividades de aprendizaje en la educación infantil. Madrid. MECD y Morata.
- Tomo III: Manual de evaluación para la educación infantil. Madrid. MECD y Morata.
Aldizkariak
Boletín de investigación educativo-musical del CIEM (Centro de Investigación en Educación Musical).
Eufonía: Didáctica de la música.
Léeme. Revista electrónica de educación musical.
Música y Educación.
TaldeakToggle Navigation
01-31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
18-18 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- JULIANA ARETOA - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
01-31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-17 | 08:30-10:30 11:00-13:00 | ||||
19-30 | 08:30-10:30 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S01T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S01T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
01-31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-17 | 08:30-10:30 | 08:30-10:30 | |||
19-30 | 08:30-10:30 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
01-31 Gelako p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-17 | 12:00-14:00 | 08:30-10:30 | |||
19-30 | 12:00-14:00 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
18-18 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- JULIANA ARETOA - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-17 | 08:30-10:30 11:00-13:00 | ||||
19-30 | 08:30-10:30 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S01T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S01T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-17 | 08:30-10:30 | 08:30-10:30 | |||
19-30 | 08:30-10:30 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
31 Gelako p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-17 | 12:00-14:00 | 08:30-10:30 | |||
19-30 | 12:00-14:00 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)
- 2S02T-musika laborategia - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (BERTIKAL)