XSLaren edukia
Fisioterapiari aplikatutako psikosoziologia
- Ikastegia
- Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea
- Titulazioa
- Fisioterapiako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 1
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 27 | 48 |
Mintegia | 5 | 10 |
Gelako p. | 18 | 21 |
Laborategiko p. | 10 | 11 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
KONPETENTZIAK
Gaitasun disziplinarrak, ikasleek gai hauei buruzko ezagutza eta ulermena azalduz:
G001 Gizaki osasuntsu eta gaixoen morfología, fisiología, patología eta giza-jokaera ezagutu eta ulertu, bai berezko inguruan bai sozialan.
G019 Komunikazio gaitasun argia eta zuzena, bai ahozkoa bai idatzizkoa, osasun sistema erabiltzen duten pertsonekin eta baita ere veste profesionalekin.
CB1 Unibertsitatera heldu baino lehen, liburu aurreratuetan oinarrituta, hartutako ezagumenean onarritutako ezagutza konkretu baten ulermen, bere ikasketen ezagutza gaurkotua barne.
CB3 Bere ikasgaiarekin lotutako informazioa bilatu eta interpretatzeko ahalmenari esker, gai ezberdinei buruzko pentsamendu kritikoa sortu, hau da, arlo sozialakoak, zientifikoak edota etikoak.
CB4 Arlo hauetan espezializatua edo ez-espezializatua dagoen edonorekin osasun edo gaixotasun egoeretan parte hartzen duten faktore psikologiko eta sozialak identifikatu.
Komunikazio teoría eta gaitasun interpertsonal oinarritutako teoría ezagutu eta bilakatu.
Osasun eta bizi-hezkuntzan aplikatu beharreko ikasketa-teoriak ulertu.
Fisioterapeuta eta gaixoen arteko harremanetan parte hartzen duten faktore psikologikoak ulertu.
Taldeko-lanetan eta gidaritza egoeretan beharrezkoak diren berezitasun psikologikoak identifikatu.
FB06 Genero indarkeriarekin lotutako arazo psikologikoak eta fisikoak ezagutu eta identifikatu, aldez-aurretik antzemateraen ondoriz prebentzioa egiteko, eta laguntza eta errehabilitazioa aurrera eramateko beharrezkoa den gaitasuna lortuz.
Zeharkako gaitasunak:
- Komunikazio eta gaitasun interpertsonalen teoriak.
- Gaixoentzako arreta osoa eta eraginkorra.
- Besteen lanen aurrean sentiberatasuna eta errespetoa erakutsi.
- Beste profesionalekin batera lan egiteko gaitasuna.
- Erantzule moduan lan egin.
EZAGUTZA
Ikasgai honen ikasketaren ondorioak hauek izango dira:
PAF 1 Gizakien pertsonalitatea eta jokaera osatutako osagaiak aztertu. Ikasketa eta ingurugiroaren funtzioa aztertu.
PAF 2 Unitate psikosomatikoa ulertzeko osagai emozionalen eta erantzun fisiologikoen elkarekintza ulertu.
PAF3 Bizitza zikloaren aldi ezberdinetan parte hartzen duten algai psikologikoak eta psikopatologia aztertu.
PAF 4 Komunikazio eta gaitasun interpertsonalen teoría ezagutu, batez ere gaixo eta fisioterapeuten arteko harremanetan parte hartzen duten faktore psikologikoak.
PAF5 Osasun eta gaixotasun egoeretan parte hartzen duten faktore psikologikoak identifikatu, bai gizaki bai familia bai gizartean.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
BLOKE TEORIKOA
I. OSASUNAREN ETA GAIXOTASUNAREN IZAERA
Deskriptoreak: Eredu psikosoziala; gaixotze ereduak, osasun heziketa, gaixotasunaren aurre-egitea
1. Gaia. Fisioterapiari aplikatutako Psikosoziologia irakasgaiaren aurkezpena: Kontzeptua eta Orokortasunak.
2. Gaia. Osasuna eta gaixotasuna
3. Gaia. Gaixoaren esperientzia subjetiboa gaixotasunaren aurrean
II. GIZAKIAREN GARAPEN BIO-PSIKO-SOZIALA.
Deskriptoreak: Psikologia ebolutiboa; jaio aurrekoa; bigarren haurtzaroa; nerabezaroa; heltzaroa eta zahartzaroa
4. Gaia. Jaio aurreko aldia eta bizitzaren lehenengo urtea. Ikuspuntu mediko-psikologikoa.
5. Gaia. Bigarren haurtzaroa, ikuspuntu mediko-psikologikoa.
6. Gaia. Nerabezaroa. Ikuspuntu biomediko, psikosoziala. Psikopatologia.
7. Gaia. Heltzaroa eta zahartzaro aurrea. Zahartzaroa. Psikopatologia.
III. PSIKOLOGIA OROKORRA
Deskriptoreak: Funtziokognitiboak; Ikaskuntza, Oroimena, Sentsopertzepzioa, Inteligentzia, Pentsamendua, Lengoaia, Psikopatologia, Afektibbitatea
8. Gaia. Ikaskuntzaren prozesuak Medikuntzan.
9. Gaia. Pentsamendua eta lengoaia.
10. Gaia. Funtzio kognitiboen psikopatologia (I)
11. Gaia. Funtzio kognitiboen psikopatologia (II)
12. Gaia. Oroimena
13. Gaia. Funtzio sentsopertzeptiboak.
14. Gaia. Afektibitatea eta afektibitatearen psikopatologia
15. Gaia. Loa eta Loaren nahasmenduak
IV. NORTASUNAREN IKASKETA
Deskriptoreak: Nortasuna; Tipologiak, ezaugarriak, rasgoak, faktoreak, dimentsioak
16. Gaia. Nortasunaren teoriak.
17. Gaia. Nortasunaren nahasmenduak
IV. PSIKOLOGIA MEDIKO-SOZIALA
Deskriptoreak: Psikoterapiak, konduktismoa, humanismoa, psikoanalisia, terapia sistemikoa, talde terapia, banakako terapia
18. Gaia. Psikoterapia eskola ezberdinak
19. Gaia. Errehabilitazio neuropsikologikoa.
V. FISIOTERAPIA PSIKOLOGIKOA
Deskriptoreak: Sintomak; sindromeak; mina; estresa; generoa, asertibitatea
20. Gaia. Estresaren kontzeptua eta bere erlazioa asaldura psikosomatikoekin.
21. Gaia. Zainketa paliatiboak
22. Gaia. Giza gaixotzearen aldagai psikologikoak. Gaixotasunaren alderdi kulturalak.
23. Gaia. Mina (I)
24.Gaia. Mina (II) Fibromialgia
25.Gaia. Genero indarkeriarekin erlazionatutako aldagai psikosozialak.
26. Gaia. Psikoonkologia
27. Gaia. Fisioterapeutari dagozkion gaixotasun batzuen gerturaketa neuropsikologikoa
BLOKE PRAKTIKOA
Ordenagailu praktikak
OP1. Ebidentzia psikiatrikoen bilaketa doako datu base elektronikoen bidez
Gelako praktikak
GP1 eta GP2. Psikopatologia. Fisioterapian iInteresa duten patologia klinikoen eztabaida (I, II)
GP3. Nortasunaren nahasmenduak
GP4 eta GP5. Ez-ahozko komunikazioa eta mediku-pazientearen arteko harremana. (I, II)
GP6. Intelijentzia
GP7. Trebetasun sozialak
GP8. Heriotza eta dolua
Mintegiak
M1. Errehabilitazio neuropsikologikoa eta ikerlanari sarrera
M2. Ikerlanen ahozko aurkezpena eta idatzizko garapena
M3. Gaixotasunaren aldagai psikosozialak
Laborategi praktikak
LP1. Historia klinikoa
LP2. Afektibitatea. Kasu klinikoak
LP3. Oroimena
LP4. Psikofisiologia
LP5. Zalantza tailerra
MetodologiaToggle Navigation
Irakasgai honetako konpetentzia eta ezagutzak jasotzeko, irakasleek eskola magistralak erabiliko dituzte oinarri teorikoak azaltzeko. Ordubeteko iraupena izango duten 27 eskola magistral izango dira, eta oinarri teoriko hauek barneratzeko 48 orduko lan autonomoa aurreikusten da.
Praktikak lau motatakoak izango dira: ordenagailu praktikak, gelako praktikak, mintegiak eta laborategi praktikak. 2 orduko ordenagailu praktika bat izango dugu bilaketa bibliografikoak zelan egin ikasteko. 2 orduko 8 gelako praktika ditugu, ariketa praktikoak, talde lana eta arazoen ebazpenean oinarritutako ikasketa jorratuko ditugu bertan, 20 orduko lan autonomoa aurreikusten delarik. 2 orduko 3 mintegi izango ditugu; garrantzitsuak diren aspektu teorikoak sakondu, eta ikerketa lan-talde bat egingo dira bertan. Ikerketa lan-talderako lan autonomoa 12 ordukoa dela aurreikusten da. Azkenik, 2 orduko iraupeneko 5 laborategi praktika izango ditugu. Kasu klinikoak eta froga psikometrikoak ikusiko ditugu batez ere. Laborategi praktikei dagokien lan autonomoa 10 ordukoa dela aurreikusten da. Praktika ezberdinei buruzko txosten bat eskatuko da kurtso amaieran. Lan autonomoa, bai txosten hau eta baita praktiketan erabiliko ditugun testuak irakurtzeko izango da.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Goian aipatutako irizpideen araberakoa izango da ohiko deialdiko ebaluaketa. Ikasgaia gainditzeko atal guztiek gaindituta (atal bakoitzaren notaren >%60) egon beharko dute.
Ikasleren batek EHUren arauen araberako arrazoiren batengatik ezinezkoa balu praktiketara etortzea, praktikei buruzko ordezko lan bat egin beharko du.
Ikasleek ebaluazio jarraikiari uko egin diezaiote eta azken ebaluazio sistemaren bitartez soilik ebaluatuak izatea eskatu. Lauhilekoaren lehen 9 asteetan zehar jakinarazi beharko diote irakasgaiaren irakasle arduradunari.
Ikasleak deialdiari uko egin diezaioke. Pertsona hauek azken azterketa (%60), banakako ikerketa lan bat (%20) eta gela eta laborategi praktiketan landutako gaiei buruzko azterketa praktiko bat (%20) egingo dute. Beharrezkoa izango da hiru zatiak gainditzea (azken azterketa, ikerketa lana, azterketa praktikoa) ikasgaia aprobatu eta batazbesteko nota lortzeko.
Azken ebaluazioaren kasuan, frogetara ez aurkezteak dagokion deialdiari uko egitea ekarriko du, ez-aurkeztua kalifikazioarekin. Ebaluazio jarraikiaren kasuan, ikasleak ikasgaiaren bukaera data baino gutxienez hilabete lehenago, irakasle arduradunari zuzendutako idatzi baten bitartez egin beharko dio uko.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Bibliografia orokorra:
- Erkoreka L, Arrasate M. Giza-gaixotzearen psikosoziologia. Euskara Errektoreordetza-UPV/EHU. 2016. ISBN: 978-84-9082-368-2
http://testubiltegia.ehu.es/Giza-gaixotzearen-psikosoziologia
- French S, Sim J. Fisioterapia: un enfoque psicosocial. 3ª ed. Madrid: McGraw Hill-Interamericana; 2006.
- Hales RE, Yudofsky SC, Gabbard GO. Tratado de Psiquiatría Clínica. 5ª ed. Barcelona: Elsevier Masson; 2009.
- American Psychiatric Association. Diagnostic and statistical manual of mental disorders. 5th ed. DSM-V. Arlington, VA: American Psychiatric Association: 2013.
- Vázquez-Barquero JL. Psiquiatría en Atención Primaria. 2ª ed. Madrid: Aula Médica Ediciones: 2007.
- Eguíluz I, Segarra R. Introducción a la psicopatología. Una visión actualizada. 3ªed. Madrid: Edit. Médica Panamerica; 2012.
Gehiago sakontzeko bibliografia
- Muñoz Céspedes JM, Tirapu Ustarroz J. Rehabilitación neuropsicológica. Madrid: Editorial Sintesis; 2008.
- Tirapu Ustarroz J, Ríos Lago M, Maestú Unturbe F. Manual de Neuropsicología. Barcelona: Viguera Editores; 2008.
Valverde M. “Prevalencia de la fibromialgia en la población española. Estudio EPISER”. Rev Esp Reumatol. 2000; 27: 157.
World Health Organization. Global and regional estimates of violence against women: prevalence and health effects of intimate partner violence and non-partner sexual violence. Italy: WHO Press; 2013.
Internet:
Observatorio violencia de género.
http://violenciagenero.msssi.gob.es
http://poderjudicial.es/cgpj/es/Temas/Violencia-domestica-y-de-genero/Actividad-del-Observatorio/
Protocolo común para la actuación sanitaria ante la Violencia de Género. 2012. Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad. http://www.msssi.gob.es/organizacion/sns/planCalidadSNS/introProtocoloComun2012.htm
Ruíz Pérez I. Violencia contra la mujer y salud. http://www.msssi.gob.es/organizacion/sns/planCalidadSNS/pdf/equidad/04modulo_03.pdf
Emakumeen aurkako etxe barruko indarkeria. 2009ko emaitzak eta 2005-2009 konparazioa Bizkaiko Lurralde Historikoan. BFA-DFB. http://web.bizkaia.net/gizartekintza/genero_indarkeria/eu_dokumentuak.html
http://www.uptodate.com/contents/fibromyalgia-beyond-the-basics
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- ARRASATE GIL, MARTA
- ASTIGARRAGA IRIONDO, IDOIA
- MARTIN CORRAL, MIREN JOSUNE
- ORTIZ JAUREGUI, MIREN AGURTZANE
- RUIZ DE AZUA GARCIA, SONIA
- ZABALA RABADAN, ARANTZAZU
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 14:00-15:00 | ||||
22-22 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
23-23 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
24-24 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
25-25 | 13:00-14:00 | 13:00-14:00 | |||
26-26 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
27-27 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
28-28 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
31-31 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
32-32 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
33-33 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
34-34 | 13:00-14:00 | 13:00-14:00 | |||
35-35 | 13:00-14:00 | ||||
36-36 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | |||
37-37 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
- MARTIN CORRAL, MIREN JOSUNE
- RODRIGUEZ CABO, BEATRIZ
- RUIZ DE AZUA GARCIA, SONIA
- ZABALA RABADAN, ARANTZAZU
Ikasgela(k)
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 15:00-16:00 | ||||
31-31 | 15:00-17:00 | ||||
35-35 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
22-22 | 15:00-17:00 | ||||
24-24 | 15:00-17:00 | ||||
26-26 | 15:00-17:00 | ||||
28-28 | 15:00-17:00 | ||||
31-31 | 14:00-16:00 | ||||
32-32 | 15:00-17:00 | ||||
36-36 | 15:00-17:00 | ||||
37-37 | 15:00-17:00 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA B-13 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 15:00-17:00 | ||||
25-25 | 14:00-16:00 | ||||
27-27 | 15:00-17:00 | ||||
33-33 | 15:00-17:00 | ||||
37-37 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
22-22 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
23-23 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
24-24 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
25-25 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
26-26 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
27-27 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
28-28 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
31-31 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
32-32 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
33-33 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
34-34 | 14:00-15:00 | ||||
35-35 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 | |||
36-36 | 14:00-15:00 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 15:00-17:00 | ||||
31-31 | 15:00-17:00 | ||||
37-37 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 15:00-17:00 | ||||
31-31 | 15:00-17:00 | ||||
37-37 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
22-22 | 15:00-17:00 | ||||
24-24 | 15:00-17:00 | ||||
26-26 | 15:00-17:00 | ||||
28-28 | 15:00-17:00 | ||||
35-35 | 15:00-17:00 | ||||
36-36 | 15:00-17:00 | ||||
37-37 | 14:00-17:00 | 14:00-17:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 15:00-17:00 | ||||
25-25 | 15:00-17:00 | ||||
27-27 | 15:00-17:00 | ||||
32-32 | 15:00-17:00 | ||||
33-33 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
- eM-AULA S-2 - MEDIKUNTZA ETA ERIZAINA FAKULTATEA
31 Laborategiko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 15:00-17:00 | ||||
25-25 | 15:00-17:00 | ||||
27-27 | 15:00-17:00 | ||||
32-32 | 15:00-17:00 | ||||
33-33 | 15:00-17:00 |