XSLaren edukia
Enpresaren Kanpo Merkataritza
- Ikastegia
- Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Elcanoko Atala
- Titulazioa
- Negozioen Kudeaketako Gradua
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 30 | 50 |
Gelako p. | 30 | 40 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Irakasgaiaren helburuak:
- Nazioartekotze Prozesuaren testuingurua ezagutu
- Kanpo merkataritzak dituen tresna juridikoak identifikatu
- Esportazio-inportazio prozesuetan behar diren negoziazio, kontratazio eta finantza lanabesak erabiltzen ikasi
- Enpresa munduan aplika daitezkeen kanpo-merkataritzako oinarrizko tresnak ongi ezagutzea.
- Europako merkatuaren funtzionamendua ezagutzea, gaur egun “nazioarteko merkatu” tradizionala ez bezalakoa baita.
- Bateratze ekonomikorako eskualde-erakundeek kanpo-merkatuak izateko eskaintzen dituzten aukerak identifikatzea.
Gaitasunak:
G002 (berezkoa)- Gero eta globalizatuago dauden merkatuetako ingurunean, ekonomi- eta empresa-errealitatearen eremua, elementuak eta harremanak ulertzea.
CMCM05 (berezkoa)- Kanpo merkataritzaren eta nazioarteko marketingaren oinarrizko lanabesak identifikatu eta era egokian erabili.
G007 (zeharkakoa)- Enpresa ekintzei buruzko arloetan era egokian adieraztea, ahoz eta idatziz, arrazoitzeko eta kritikak oinarritzeko gaitasunaz.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
I. Kanpo merkataritza
II. Enpresa kanpo merkataritzaren aurrean
III. Nazioarteko kontratazioa
IV. Nazioarteko kontratuak
V. Ordainketa tresnak
VI. Finantzaketa eta arriskuen aurkako babesa
VII. Nazioarteko salgaien garraioa
VIII. Merkataritza Europar Batasunean
IX. Ekonomia arloko eskualde-akordio garrantzitsuenak
MetodologiaToggle Navigation
Ikasleak 150 ordu lan egin beharko du irakasgaia gainditu ahal izateko; horietatik 60 ordu presentzialak eta 90 ez-presentzialak izango dira. 60 ordu presentzialetatik, 30 irakaskuntza magistralari dagokie eta 30 gelan egin beharreko praktikei. 90 ordu ez-presentzialetatik, ikasleak 50 erabili beharko ditu irakaskuntza magistralaren edukiak berenganatzeko eta 40 gelako praktiketakoak berenganatzeko.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
1. Irakasgaiaren eduki teorikoen inguruko idatzizko frogak (notaren % 40). Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.
2. Ariketa praktikoak (notaren % 20). Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.
3. Idatzizko talde-lana, enpresa baten nazioartekotze prozesuari buruz (notaren % 30). Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.
4. Talde-lanaren ahozko aurkezpena (notaren % 10). Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.
Ebaluazio jarraitutik kanpo dauden ikasleen kasuan, idatzizko froga egiteko eskubidea izango dute. Horren bidez ikasleek irakasgaiaren edukiak ulertu eta barneratu dituztela frogatu behar dute. Ebaluaketa G002, G007 eta CMCM05 gaitasunei dagokio.
Idatzizko froga ez egiteak Ez Aurkestuaren kalifikapena ekarriko du.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakaslegoak prestatutako ikasmateriala, urtero eguneratzen dena.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
- Banco Sabadell (editor). Guía práctica de comercio exterior. 2020
https://issuu.com/bancosabadell/docs/exportar_para_crecer
- Asier García Lupiola. Kanpo-Merkataritza eta Nazioarteko Elkarkidetza Ekonomikoa. Servicio de publicación en red del Vicerrectorado de Euskera y Plurilingüismo de la UPV-EHU, 2011
http:// ikasmaterialak.ehu.es/
- Jesús Arteaga Ortiz (coordinador). Manual de Internacionalización: Técnicas, herramientas y estrategias necesarias para afrontar con éxito el proceso de internacionalización. ICEX, 2017
https://www.icex.es/
Gehiago sakontzeko bibliografia
Elkanoko liburutegian aurki daitezken eskuliburuak:
- Miguel Ángel Martín Martín y Ricardo Martínez Gormaz. Manual práctico de comercio exterior: para saber cómo vender en el exterior. Madrid, Fundación Confemetal, 2014
- Gregorio Cristóbal Carle. Internacionalización, mercados y empresa. Madrid, ESIC, 2014
- Olegario Llamazares García-Lomas. Guía práctica de los Incoterms 2020. Madrid, Global Marketing Strategies, 2020
- Alfonso Ortega Giménez. Guía práctica de la contratación internacional. Madrid, ESIC, 2022
Aldizkariak
- Revista Política Exterior, http://www.politicaexterior.com/
- Revista de Economía Mundial, http://uhu.es/publicaciones/ojs/index.php/REM/index
TaldeakToggle Navigation
16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
Azterketa
- Urtarril : 2025-01-16 00:00
- Maiatz : 2025-05-07 00:00
Ikasgela(k)
- eAULA 0.3 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA. ELKANO
16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
Azterketa
- Urtarril : 2025-01-16 00:00
- Maiatz : 2025-05-07 00:00
Ikasgela(k)
- AULA INFORMÁTICA 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA. ELKANO