XSLaren edukia

Nazioarteko Marketina

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2024/25
Maila
X
Kreditu kopurua
5
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3552.5
Mintegia2.53.8
Gelako p.7.511.2
Ordenagailuko p.57.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

GAITASUNAK



C1. Nazioarteko ingurunearen ezaugarriak ezagutzea. Nazioarteko marketinaren kudeaketaren berezitasunak azpimarratzea eta nazioarteko enpresetan dituzten eragina aztertzea.

C2. Nazioarteko merkatuan erabakiak hartzeko, behar den informazioa aukeratzea. Ikerketak aurrera eramateko, informazio iturriak eta metodologia zehaztea.

C3. Planifikatzea, aurrera eramatea et kontrolatzea nazioarteko merkataritza kudeaketaren erabaki estrategiko zein operatiboak. Ekintza guztiak argudiatzea era koherente batean. Erbaki guztiak jasangarritasunaren ikuspegitik aztertuko dira.



IKASKETAREN EMAITZAK



IE1. Kanpo merkatuetan eragiten duten aldagaiak identifikatzeko eta ezagutzeko gaitasuna.

IE2. Nazioarteko esparruan marketina kudeaketaren ezaugarririk nagusienak ezagutzeko eta aplikatzeko gaitasuna.

IE3. Kanpo merkatuetan arazoak konpontzeko beharrezkoa den informazioa zehazteko gaitasuna.

IE4. Merkatu ikerketak egiteko egokia den metodologia jarraitzeko gaitasuna.

IE5. Nazioarteko marketinaren erabakiak (estrategikoak zein operatiboak) planifikatzeko, garatzeko eta kontrolatzeko gaitasuna, jasangarritasunaren ikuspegitik.



Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.GAIA: MERKATUEN GLOBALIZAZIOA ETA NAZIOARTEKO MARKETINA

2.GAIA: NAZIOARTEKO INGURUNEAREN AZTERKETA

3.GAIA: NAZIOARTEKOTZE-ERABAKIA

4.GAIA: NAZIOARTEKO MERKATUEN AUKERAKETA

5.GAIA: NAZIOARTEKO MERKATUETAN SARRERA MODUAK

6.GAIA: NAZIOARTEKO PRODUKTU POLITIKA

7.GAIA: NAZIOARTEKO PREZIO POLITIKA

8.GAIA: NAZIOARTEKO KOMUNIKAZIO POLITIKA

9.GAIA: NAZIOARTEKO BANAKETA POLITIKA

10.GAIA: NAZIOARTEKOTZE PLANA







MetodologiaToggle Navigation

Irakaskuntza Metodologia:



• Ikasgai magistrala

• Kasuaren metodoa

. Taldeko lanak

. Lan indibidualak

• Aurkezpenak ikasgelan

• Artikuluen irakurketa

. Bideoak

• Ariketak

• Irakasgaiko plataforma birtuala (egela)

• Tutoretzak

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

EBALUAKETA JARRAIA:



Azken kalifikazioa honako hiru puntuazio hauen baturak emango du:



- Idatzizko proba %80

- Bakarkako lana: %10

- Taldeko lana: %10



Egindako lanen puntuazioa idatzizko azken probari batu ahal izateko, idatzizko proban 4 puntu (8ekiko) lortu behar da. Irakasgaia gainditzeko, idatzizko proban eta lanen puntuazioen batura 5 edo handiagoa izan behar du.



Idatzizko proban irakasgaian landutako kontzeptuei buruzko galdera zehatzak erantzun beharko ditu ikasleak eta izaera aplikatua izango du.



Taldeko lanaren xedea (idatzizko lana eta ahozko aurkezpena barneratzen dituena) irakasleak proposatutako kasu bati nazioarteko marketina aplikatzea da, kontzeptuak ahalik eta modu aplikatu eta didaktikoenean azalduz eta ordu erdiko aurkezpena eginez. Lan honetan ahoz eta idatziz ongi komunikatzeko gaitasunaz gain, kontzeptuak ondo aplikatzeko gaitasuna, iritzi arrazonatuak emateko gaitasuna, sormena, eta irakasgaiaren bestelako gaitasunak ebaluatuko dira.



Entregatzeko bakarkako ariketak, ariketak laburrak izango dira eta lauhilekoan egingo dira gelan bertan.



AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMA:



Azken ebaluazioaren sistema aukeratzen duten ikasleek, ebaluazio jarraitua hautatu dutenen idatzizko proba berdina egin beharko dute (8 puntu) eta gutxienez 4 puntu lortu behar dituzte. Honez gain, irakasleak esleitutako bakarkako lan bat egin beharko dute (2 puntu).

Irakasgaia gainditzeko, idatzizko proban eta lanean lortutako puntuazioen baturak 5 edo handiagoa izan behar du.



AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMAN PARTE HARTZEKO IKASLEAK JAKINARAZI BEHARKO DIO IRAKASLEARI ETA, HORRETARAKO, 9 ASTEKO EPEA IZANGO DU LAUHILEKOAREN HASIERATIK.



KOMUNIKATZEN EZ BADA, IDATZIZKO PROBA (8 PUNTU) BAKARRIK KONTUAN HARTUKO DA (ETA 5 PUNTU LORTU BEHARK0 DIRA) IRAKASGAIA GAINDITZEKO.











Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ikasgai bakoitzarekin lotutak dauden transparentziak, artikuluak, eta kasu praktikoak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

APARICIO VARAS, F. (2015): Manual de comercio electrónico para la internacionalización. ICEX, Madrid.

ARTEAGA ORTIZ, J.(coord.) (2017): Manual de internacionalización. ICEX. Madrid

CATEORA, P. R.; GILLY, M.C. y GRAHAM. J.L. (2010): Marketing Internacional, 14ª edición. McGraw Hill, México.

CERVIÑO, J. (2006): Marketing Internacional. Nuevas perspectivas para un mercado globalizado. Pirámide. Madrid.

CZINKOTA, M.R. y RONKAINEN, I.A. (2014): Marketing Internacional. Mc Graw Hill. México.

LLAMAZARES, O. (2016): Marketing Internacional, Ed. Global Marketing Strategies, Madrid.

LLAMAZARES, O. (2016b): Casos de Marketing Internacional, Ed. Global Marketing Strategies, Madrid.

ORTEGA, A. y ESPINOSA, J.L. (2015): Plan de internacionalización empresarial. Manual práctico. Esic, Madrid.

SAINZ DE VICUÑA, J.M.(2015): Plan de internacionalización de la pyme en la práctica. Esic. Madrid.





Gehiago sakontzeko bibliografia

DANIELS,J.D.;RADEBAUGH,L.H. y SULLIVAN, D.P. (2018): Negocios Internacionales, 15ª edición. Pearson, México-
GRANDE, I. (2004): Marketing Croscultural. Esic. Madrid.
KOTABE, M. y HELSEN, K. (2001): Marketing Global Marketing. Ed. Limusa Wiley. México.
HOLLENSEN, S. y ARTEAGA, J. (2010): Estrategias de Marketing Internacional. 4ª edición. Prentice Hall. Madrid.
KEEGAN, W. J. y GREEN, M. C. (2009): Marketing Internacional, 5ª edición. Pearson Educación. México.
NIETO, A.; LLAMAZARES, O. y CERVIÑO, J. (2004): Marketing internacional. Casos y ejercicios prácticos. Ed. Pirámide. Madrid.

Aldizkariak

El exportador
Información Comercial Española
Harvard Deusto Marketing & Ventas
ESIC Market
Alta Dirección
Harvard-Deusto Business Review

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-5

09:00-11:00

09:00-11:00

6-10

09:00-10:30

09:00-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
15-15

09:30-10:30

09:00-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
11-12

09:00-10:30

09:00-10:30

13-13

09:00-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
13-13

09:00-10:30

14-14

09:00-10:30

09:00-10:30

15-15

09:00-09:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-5

11:00-13:00

11:00-13:00

6-10

10:30-12:00

10:30-12:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
15-15

11:00-12:00

10:30-12:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
11-12

10:30-12:00

10:30-12:00

13-13

10:30-12:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
13-13

10:30-12:00

14-14

10:30-12:00

10:30-12:00

15-15

10:30-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
  • Aula 2.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.