XSLaren edukia
Atzerriko 2. Hizkuntza: Frantsesa
- Ikastegia
- Bilboko Hezkuntza Fakultatea
- Titulazioa
- Haur Hezkuntzako Gradua (Hirueleduna)
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Frantsesa
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 24 | 36 |
Mintegia | 5 | 7.5 |
Gelako p. | 31 | 46.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1. Bigarren atzerriko hizkuntzan oinarrizko ulermen eta adierazpen gaitasunak lortzea, ahoz zein idatziz
2. Testu eta elkarrizketak sortzeko gai izatea, hizkuntza egiturak errespetatuz zein ikasitako hiztegia erabiliz, hizkuntza-ezagutza modu funtzionalean erabili ahal izateko.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
Hizkuntza sistema gisa: fonologia, morfosintaxia, lexikoa.
Hizkuntzaren barne funtzionamenduaz jabetzera bideratutako jarduerak.
Hizkuntza erabilera: ahozko eta idatzizko ekoizpena eta ulermena.
Hizkuntza ezagutzak funtzio komunikatibora bideratzeko jarduerak, ahoz zein idatziz.
MetodologiaToggle Navigation
Ikasgai honen helburua ikaslea atzerriko bigarren hizkuntza erabiltzeko gaitzea da, oinarrizko maila batean bada ere; hori dela eta, egoera komunikatibo errealetan moldatzeko beharrezko gaitasunak lortzera bideratuko dira eskolako eta eskolaz kanpoko jarduerak, hala nola, ulermen eta ekoizpen ariketak, ahoz zein idatziz:
- Ahozko ulermena (eguneroko elkarrizketa arruntak ulertzea)
- Idatzizko ulermena (notak, mezuak, mailak, etab. ulertzea)
- Ahozko adierazpena (eguneroko adeitasun formulak erabiltzea, informazioa eskatu eta ematea etab...)
- Idatzizko adierazpena (eguneroko bizitzari buruzko testu laburrak).
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Eskoletan erregularki parte hartzen duten ikasleek ebaluazio jarraiaren bidez ebaluatuak izateko aukera izango dute:
- Azken froga idatzia (%60).
- Banakako eta taldekako lanak (%40).
Ebaluazio jarrairako ezinbesteko baldintza: lanak garaiz helaraztea.
Ikasgaia gainditzeko ezinbesteko baldintza: atal bakoitzaren %50 gainditzea.
Ebaluazio jarraiari uko egitea:
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoko irakasgaien kasuan edo 18 astekoa urteko irakasgaienean, ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa edo ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita.
Azken ebaluazio sistemak honako hau hartuko du aintzat:
Azterketa finala: % 100
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Klaseko liburua edo materiala.
Ikus-entzunezko materiala (TV, cassette/CD erreproduktorea, DVD/bideo erreproduktorea, projektorea...)
Internet konexiodun ordenadorea eta projektorea.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Berthet, A., Hugot, C., Daill, E. & Waendendries, M. (2012). (12) ALTER EGO + A1.
Cahier d’activités. Hachette Français Langue Etrangère.
Hugot, C., Berthet, A., Kizirian, V. M., Daill, E. & Waendendries, M. (2012). Alter Ego
+ A1 : Méthode de français. Hachette Français Langue Etrangère.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Baqué, L., Le Besnerais, M., & Masperi, M. (2003). Entraînement à la compréhension
orale des langues romanes. Quelques repères pour faciliter la prise en compte de la
matière phonique. Lidil, 28, 137-152.
Leclercq, P., Edmonds, A. & Sneed German, E. (2021). Introduction à l'acquisition des
langues étrangères. De Boeck Supérieur. https://doi.org/10.3917/dbu.lecle.2021.01
Lojacono, F. G. (2010). Didactique et phonologie du français langue étrangère en milieu
hispanophone. Revista de Lenguas para Fines Específicos, 16, 109-134.
Maeder, C., Fabry, G., Collès, L. & Dufays, J. (2001). Didactique des langues romanes,
le développement de compétences chez l'apprenant. De Boeck Supérieur.
https://doi.org/10.3917/dbu.maede.2001.01.
Weber, C. (2016). Variation et variabilité de la prononciation : quelle place en didactique
de l’oral ? Français dans le monde. Recherches et applications, 60, 35-46.
TaldeakToggle Navigation
81 Teoriakoa (Frantsesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 08:30-10:00 10:30-12:00 | ||||
3-15 | 08:30-10:00 | ||||
15-15 | 10:00-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
81 Mintegia-1 (Frantsesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
11-11 | 13:00-15:30 | ||||
14-14 | 13:00-15:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S06G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S06G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
81 Mintegia-2 (Frantsesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 13:00-15:30 | ||||
14-14 | 13:00-15:30 |
Irakasleak
81 Gelako p.-1 (Frantsesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 08:30-10:30 11:00-13:00 | ||||
3-15 | 10:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)
- 1S02G - BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEA (HORIZONTAL)