XSLaren edukia
Esku-hartzeko Teknikak
- Ikastegia
- Arkitektura Goi Eskola Teknikoa
- Titulazioa
- Arkitekturaren Oinarrietako Gradua
- Ikasturtea
- 2020/21
- Maila
- 5
- Kreditu kopurua
- 5
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 60 | 40 |
Tailerra | 10 | 15 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Ikaslea eraikuntza-ondarea babesteko, zaintzeko eta berritzeko gai egitea du helburu ikasgaiak:
- Eraikitako ondarea osatzen duten eraikinen eraginkortasun energetikoa hobetzeko esku-hartzeak egitea.
- Eraikuntza mota bakoitzean egokien diren zaharberrikuntza teknikak agindu eta erabiltzeko gai egitea.
- Eraikitako ondarea babestu, defendatu eta modernizatzeko gaitasuna lantzea
- Egungo eraikinen izaera ulertu eta portaera aurreikusteko gaitasuna lantzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
- Arkitektura ondarean aplikatu daitezken esku-hartze tekniken sailkapen sistematikoa.
- Zaharberritze zientifikoa, zaharberritze kontserbatzailea, zaintzea eta apaintzea, sendotzea, berreraikitzea eta berriztatzea. Esku-hartzearen egiazkotasuna.
- Teknika itzulgarriak eta teknika ez itzulgarriak.
- Egitura sendotzeko teknikak.
- Material ezberdinez osatutako elementuetan esku-hartze teknikak (hormigoi, adreilu, harri, altzairu, etab.)
MetodologiaToggle Navigation
Ikasgaiaren zatirik handiena IRAKASKUNTZA KOOPERATIBOA erabiliz landuko da.
Taldeka lan egingo da eta talde bakoitza 4-6 ikaslek osatuko dute. Edonola ere, taldekide zenbakia matrikulatutako ikasle kopuruak baldintzatu dezake.
Ikasgaia bi ataletan banatuko da: TEORIA (+ ariketa espezifikoak) eta ikasturteko PRAKTIKA.
TEORIA ETA ARIKETA ESPEZIFIKOAK (PRESENTZIALA):
Hainbat bloketan banatuko da eskola-egun bakoitza:
1.Zalantzen argitzea
2.Gai-zerrendarekin zerikusia duten jarduera kooperatiboak (puzzleak, ariketak, etab.)
3.Birgaitzearekin zerikusia duten hainbat enpresatako ordezkarien hitzaldiak, konponbide sistemak eta patenteak jorratzen dituztenak.
4.Ondare eraikian dagoeneko egin den birgaitze baten lantzea eta aurkeztea.
5.Teoria nahiz praktika ataletan esleitutako zereginak lantzeko eta antolatzeko taldeko bilerak.
IKASTURTEKO PRAKTIKA
Eraikin baten atal batean edo bere osotasunean dauden lesioak konpontzeko esku-hartze proposamena egitea izango da ikasturteko praktikaren xedea. Lan hau ere taldeka landuko da.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ikasgaia gainditzeko bideak bi dira:
EBALUAZIO JARRAIA
Ebaluaketa modu honetan, ikasleen jarraipen jarraitua bai aurrez-aurrekoa ez ezik nola eskolatik kanpoko jarduerena ere, dela ariketa ezberdinak eginda, nola bestelako proba eta aurreikusitako entregagarrien garapena, ezinbestekoak dira ikasgaia gainditzeko. Ikasgaia gainditzeko, ebaluagarri diren eginkizun guztiak gaindituak behar dute nahi ta nahi ez. Lauhilekoan zehar gainditu gabeko lanak eta probak, ohiko deialdian edo ezohikoan berreskuratu ahal izango dira.
AMAIERAKO EBALUAZIOA
Ikasleak eskubidea izango du ikasgaia ebaluazio jarraiaren arabera EZ egiteko, eta berau, amaierako ebaluazio baten bidez ohiko deialdian gainditzeko. Amaierako ebaluazioak, eskolak iragarritako datan egindako azterketa bat, eta bakarkako praktika bat hartuko ditu aintzat. Biek, azterketak eta praktikak, 5eko kalifikazioa beharko dute (nahikoa). Ikasleak ebaluazio jarraia egin nahi ez, eta amaierako ebaluazio bidez egin nahiko balu, 9. Astea baino lehen beharko dio jakinaraziirakasleari, idatziz beti ere.
IKASGAIARI UKO
Baldin eta ikaslea eskolatara ez baletor eta ikasgaia behar bezala ez garatuko ez balu, ebaluazio jarraituari egindako ukotzat izango da hartua. Halaber, amaierako probara aurkeztuko ez balitz, edo eta amaierako lanik ekarriko ez balu, amaierako ebaluazioari egindako ukotzat hartuko da. Batari eta besteari uko eginez gero, “Aurkeztu gabe” kalifikazioa egokituko zaio.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
- BENDALA ÁLVAREZ, Fernando, ¿Qué pasa aquí? Manual práctico para la investigación y el diagnóstico de las lesiones en la edificación, Madrid, Editorial La Ley, 2012, ISBN 978-84-8126-417-3.
- DÍAZ GÓMEZ, Cesar, CASADO MARTÍNEZ, Natividad, Inspección y diagnosis: Pautas para la intervención en edificios de viviendas, Collegi d’Arquitectes de Catalunya, Barcelona, 2002, ISBN: 84-88258-93-3.
- MUÑOZ HIDALGO, Manuel, Como evitar errores en proyectos y obras (100 casos prácticos), Editor Manuel Muñoz Hidalgo, Sevilla, 2009, ISBN: 978-84-613-1217-7.
- INTRODUCCIÓN AL CONTROL DE CALIDADEN RESTAURACIÓN. LIMPIEZA Y RESTAURACIÓN DE FACHADAS
Manuel Olivares Santiago – José Laffarga Osteret
Ed.: Instituto Universitario de Ciencias de la Construcción – Escuela Técnica Superior de Arquitectura, Universidad de Sevilla
ISBN: 84-88988-26-5
- RESTAURACIÓN Y REHABILITACIÓN DE EDIFICIOS
J. Coscollano
Ed.: Thomson- Paraninfo
ISBN: 84-283-28354-4
- EL MANTENIMIENTO DE LOS EDIFICIOS- Desde el inicio del proyecto al final de su vida útil.
Ed.: Col’gi d’Arquitectes de Catalunya
ISBN: 84-88258-43-7
- LA REHABILITACIÓN DE EDIFICIOS URBANOS – Tecnologías para la recuperación
A. Buglioni – G. Guarnerio
Ed.: GG
ISBN: 84-252-1371-1
- INSPECCIÓN Y DIAGNOSIS – Pautas para la intervención en edificios de viviendas
Ed.: Col’gi d’Arquitectes de Catalunya
ISBN: 84-88258-93-3
- PATOLOGÍA, DIAGNOSIS Y TRATAMIENTO APLICADOS A LA INSPECCIÓN TÉCNICA DE EDIFICIOS
J. Coscollano Rodríguez
Ed.: COAATM
ISBN: 84-886891-22-1
- EN TORNO A LA INSPECCIÓN TÉCNICA DE EDIFICIOS
Ignacio García Casas – Igor Yañez Velasco
Ed.: COAATM
ISBN: 84-86891-23-1
- CURSO DE PATOLOGÍA –Conservación y restauración de edificios
Varios autores
Ed.: COAM – Comisión de Asuntos Tecnológicos
ISBN: 84-7740-041-5
- FICHAS DE REHABILITACIÓN
Institut de Tecnología de la construcció de Catalunya
Ed.: Ministerio de obras públicas y urbanismo
ISBN: 84-85954-13-0
- ARQUITECTURA SIN FISURAS
Joseph Mª Adell Argilés
Ed.: Munilla-Lería
ISBN: 84-89150-35-4
- PATOLOGÍA DE CERRAMIENTOS Y ACABADOS ARQUITECTÓNICOS
Juan Monjo Carrió
Ed.: Munilla-Leria
ISBN: 9788489150027
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AZCONA URIBE, LEIRE
- ETXEPARE IGIÑIZ, LAUREN
- LIZUNDIA URANGA, IÑIGO
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.06 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-17 | 13:00-14:00 | ||||
19-20 | 13:00-14:00 | ||||
22-23 | 13:00-14:00 | ||||
25-26 | 13:00-14:00 | ||||
29-30 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.06 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.06 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.06 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.06 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 2.06 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 3.10 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-17 | 13:00-14:00 | ||||
19-20 | 13:00-14:00 | ||||
22-23 | 13:00-14:00 | ||||
25-26 | 13:00-14:00 | ||||
29-30 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 3.10 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 3.10 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 3.10 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 3.10 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.
- Aula 3.10 - ELBIRA ZIPRITIA ZENTROA.