Gaia
Ikerketa-jardueren hastapenak
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Landutako gaiei esker, ingurumen-kutsaduraren azterketari aplikatutako metodo zientifikoaren alderdi nagusiak ezagutu ahal izango dira. Pentsamendu kritikoa garatuko dute ikasleek, eta ikerketa zientifikoan izandako akats nagusien jakitun izango dira.Helburuak
- Ozeanografia operatiboari aplika dakizkiokeen laginketa-tekniken sorta zabalean ikasleak sartzea.
Helburuak
Unitatearen amaieran, hau egin behar duzu:
1. Ingurumen-kutsaduran eta ikerketa toxikologikoan gaur egun dauden gaiak ulertzea.
2. Ingurumen-kutsaduraren ikerketan aktiboenak diren ikerketa-taldeak identifikatzea.
3. Ingurumen-ikerketa aplikatuan lan egiten duten ikerketa-talde nagusiak identifikatzea.
4. Komunikazio zientifikoa. Pentsatzeko modu kritikoa. Ikerketa-gaien ikuspegi zabala.
Eskuratutako funtsezko trebetasunak
Unitatearen amaieran, honako hauek egin beharko zenituzke:
1. Animalia-ehunak hazteko funtsezko teknikak aplikatzea.
2. Kultibo zelularretan analisi funtzionala sortzea.
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
FERNANDEZ CUADRADO, LUIS ANGEL | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebakarra | Kimika Analitikoa | luis-angel.fernandez@ehu.eus |
MADARIAGA MOTA, JUAN MANUEL | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebakarra | Kimika Analitikoa | juanmanuel.madariaga@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Que el estudiante conozca y comprenda los temas actuales en relación con la contaminación ambiental marina y la investigación toxicológica. | 25.0 % |
Que el estudiante conozca la mayoría de los grupos de investigación activos en relación con la investigación de la polución ambiental marina. | 25.0 % |
. | 25.0 % |
Que el estudiante adquiera destreza en la comunicación científica y desarrolle el pensamiento crítico. | 25.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 24 | 36 | 60 |
Mintegia | 5 | 7.5 | 12.5 |
Tailerra | 11 | 16.5 | 27.5 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Eskola magistralak | 60.0 | 40 % |
Gela/Mintegia/Tailerra | 26.0 | 42 % |
Mintegiak | 14.0 | 36 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 0.0 % | 50.0 % |
Idatzizko azterketa | 0.0 % | 50.0 % |
Lan praktikoak | 0.0 % | 50.0 % |
OTROS | 0.0 % | 50.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Al final de la Unidad, debes:1. Comprender los temas actuales en la contaminación ambiental y la investigación toxicológica.
2. Identificar los grupos de investigación más activos en la investigación de la contaminación ambiental.
3. Identificar los principales grupos de investigación que trabajan en investigación ambiental aplicada.
4. Comunicación científica. Forma crítica de pensar. Perspectiva amplia de los temas de investigación.
Irakasgai-zerrenda
The following issues are addressed:1. The Theory of Knowledge
2. Research, Ethics and Society
3. Basic Research Methods
4. Scientific Documentation
5. Communication: Oral and Written
6. Creativity and Problem Solving
7. Research Funding
8. Research Outside the Academic World
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
Montello, D.R., Sutton, P. 2012. An Introduction to Scientific Research Methods in Geography and Environmental Studies (2nd edition). SAGE Publishing. ISBN 9781446200742Valiela, I. 2009. Doing Science: Design, Analysis and Communication of Scientific Research. Oxford University Press. ISBN 978-0195385731
Staddon, J. 2017. Scientific Method: How science works, fails to work, and pretends to work. CRC Press. ISBN 9781138295360