Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Datuen esplorazioa eta analisia | Gaztelania | 6 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Ikerketarako metodologia eta teknikak | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Hautazko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Adimen Konputazionala Sare Sozialetan | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Birtuala |
Bilaketarako heuristikoak | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Datu Biomedikoen Analisia | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Datuen Zientziarako Azpiegiturak | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Deep Learningerako Sarrera | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Denbora-segiden Datuen Analisirako Sarrera | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Errealitate Birtuala eta Areagotua | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Errefortzuzko Ikaskuntzarako Sarrera | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Hautemate artifiziala | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Hizkuntza Naturalaren Prozesamendua | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Ikasketa Automatiko Aurreratua | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Irudiaren eta Seinalearen Prozesamendua | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Konputagailu bidezko Ikusmena | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Konputazioa Zientzian eta Ingenierian | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Modelatze Probabilistikoa Aurreratua | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Optimizaziorako teknika | Ingelesa | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Robotika adimenduna I | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Robotika adimenduna II | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Software matematikoa eta estatistikoa | Gaztelania | 3 | -- | Campus Virtual
(
Campus Virtual
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Informatika Fakultatea
)
| Birtuala |
Kanpoko Praktikak | Gaztelania | 0 | -- | Ikasgelakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Master amaierako lana | 18 | -- |
Kanpoko praktikak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Kanpoko Praktikak | Gaztelania | 0 | -- | Ikasgelakoa |
Metodologia
Masterraren egitura 60 kredituz (ECTS) osatuta dago, eta dagokien izaeraren arabera honela daude banatuta: oinarrizko bi gairi dagozkion derrigorrezko bederatzi kreditu, hamalau gaitan eskainitako 60 artean hautazko 33, eta Master Tesiari dagozkion 18. Tesia ere derrigorrezkoa da.Masterreko irakasgaiak ikasturteko bi lauhilekotan zehar antolatzen dira. Derrigorrezkoak ikasturteetako egutegiaren hasieran garatzen dira, eta Master Tesia egutegiaren amaieran.Ikastaroen saioak mistoak dira, hau da, maisutasunezkoak, laborategikoak edo mintegi erakoak daude, lanak aurkeztu eta horien inguruan eztabaidatzeko. Beste atal batean ezarritako helburuak lortzeko, laborategiko lanak eta horien aurkezpenak egiten dituzte ikasleek masterrean zehar, aipatu jakintza zientifiko eta teknologikoa bereganatu dela egiaztatzeko. Dagozkion irakasgaien edukien araberakoa da mota banaketa ikastaroetan.Masterraren berariazkotasuna dela-eta, irakasgai ezberdinen artean dauden sinergiak baliatu eta arazoei ikuspegi edo gai ezberdinetatik ekitea bultzatzen da.Hala, masterraren helburu ikertzaileak ikasleek masterraren euskarri diren ikerketa taldeetan esku hartzea ahalbidetzen du, hala ikerketa aurreratuko prestakuntzan, nola ikerketa jardueraren hedapenean.Ikaslearen ikerketa arloko prestakuntza Master Tesiarekin osatzen da, azken hori ikerketa talde batekin, nahiz kanpoko ikerketa erakunderen batean (teknologia zentroak eta hitzartutako enpresak) egiten delarik. Masterra ateratzeak doktoregoa egitera ez derrigortu arren, ikasketen izaera ikertzaileak Master Tesia geroko doktorego tesi baten aurreko edo horren sarrera gisa planteatzea ahalbidetzen du.Ebaluazioa
El proceso de evaluación no es uniforme en todas las materias, y dentro de una flexibilidad académica, se deja a los responsables de las materias que evalúen a su criterio. En todo caso es una constante el que se incida más en la evaluación del proceso de aprendizaje de introducción a la investigación, en el que los trabajos y presentaciones tienen más peso que una evaluación del tipo de examen final, que se restringe casi únicamente a la evaluación de las competencias de adquisición de conocimiento propio de la materia. Así pues, la Comisión Académica coordinará ambos tipos de evaluación para no sobrecargar en demasía a los alumnos en ciertos periodos, y se destinará una parte del calendario (el final de cada uno de los dos periodos cuatrimestrales) a efectuar las evaluaciones finales en las materias que así se hace aconsejable. El hecho de que la evaluación del proceso de aprendizaje a la investigación tenga una componente muy importante implica que el control de asistencia del alumnado se haga con rigor. La Tesis de Máster deberá estar orientada a la evaluación de las competencias generales asociadas al máster. Se evaluará una vez superadas el resto de evaluaciones previas. El examen se realizará mediante un acto presencial, en sesión pública, y consistirá en la exposición frente a un tribunal, tras el que cada uno de los miembros del tribunal formulará cuantas preguntas estime oportunas para evaluar la calidad técnica y científica del trabajo presentado.- Kreditu kopurua ECTS : 18
- MALeko irakasleak